Керівник/ця HR відділу / Human Resources Administration Manager

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Intersos

Intersos-Humanitarian
Керівник/ця HR відділу / Human Resources Administration Manager

INTERSOS (Італія) — це гуманітарна організація на передовій у надзвичайних ситуаціях, яка надає допомогу жертвам збройних конфліктів, стихійних лих та екстремального відчуження з особливою увагою до захисту найбільш вразливих людей.

З 1992 року наші гуманітарні працівники допомагають людям, які постраждали від гуманітарної кризи: надаємо першу допомогу, їжу, житло, медичну допомогу та товари першої необхідності. Ми забезпечуємо задоволення основних потреб, таких як освіта, доступ до чистої води та медична допомога.

Команда екстреної допомоги ІНТЕРСОС перебуває у Львові, Вінниці, Полтаві, Одесі та Дніпрі, де ми розпочали операцію з надання допомоги внутрішньо переміщеним особам (ВПО) та пітримки місцевих медичних закладів та поблизу місць бойових дій, які знаходяться під високим тиском через наплив переселенців та дефіцит лікарів, ліків та медичних засобів.

Ми відкриваємо позицію Керівника HR відділу у м. Вінниця (Human Resources Administration Manager).

Тривалість контракту до 31.12.22 (з можливістю продовження).

Головна мета

Відповідає за впровадження політик і процедур відділу людських ресурсів, а також правильне адміністративне управління всіма співробітниками, які працюють у проекті, відповідно до вказівок Координатора з персоналу та процедур INTERSOS, щоб забезпечити відповідність місцевим законам.

Підзвітність:

Ієрархічна: Координатор з персоналу

Координація: Фінансовий координатор

Завдання

  • Управління та підтримка менеджерів і персоналу щодо кадрової політики та процедур, а також контроль за виконанням правил відповідно до внутрішнього розпорядку та законодавства про працю
  • Адміністративні та юридичні завдання, процедури нарахування заробітної плати, забезпечуючи правильний збір усіх даних, пов’язаних із розрахунком щомісячної заробітної плати національних працівників проекту (вихідні дні, неоплачувані відпустки, лікарняні, понаднормова робота тощо)
  • Адаптація всіх співробітників проекту (національні, міжнародні, відвідувачі тощо).
  • Підтримка баз з управління продуктивністю, нарощування потенціалу, дисциплінарних заходів та інших кадрових питань
  • Проведення співбесід та відбір кандидатів, які відповідають визначеним критеріям на посади, відповідно до процесу найму та в тісній координації з лінійними керівниками
  • Розробка договорів, внесення туди змін і інших формальностей щодо розірвання контракту для працівників відповідно до законодавства про працю
  • Введення даних в базу кадрових даних та особисті справи та їх підтримка в актуальному стані для полегшення управління кадровими процесами. Архівування та зберігання кадрової документації в порядку
  • Оновлення файлів працівників податкової служби, щоб відповідати вимогам законодавства
  • Регулярне оновлення організаційної схеми проекту та посадових інструкцій в консультаціях з відповідним персоналом (тобто керівником місії, керівники офісів, керівниками проектів, координатором програми, тощо)
  • Контроль за впровадженням системи оцінки діяльності персоналу
  • Планування та проведення внутрішніх семінарів та тренінгів з кадрів для персоналу
  • Підтримка менеджерів у виявленні потреб у навчанні шляхом консолідації результатів роботи персоналу, у належній оцінці ефективності роботи людей та ідентифікації потенційних клієнтів, а також у подальшій реалізації планів дій для покращення можливостей людей
  • Складення остаточної платіжної відомості та довідки про роботу в кінці контракту, щоб відповідати вимогам законодавства, захищаючи інтереси INTERSOS та на основі внутрішнього регламенту
  • Зробити всю адміністративну інформацію доступною для персоналу (розміщення, зустрічі тощо)
  • У тісній співпраці з керівником проекту та менеджером з персоналу шукає найкращі варіанти уникнення та/або вирішення можливих трудових конфліктів у проекті
  • Підтримка менеджера з персоналу в перекладі документів.
  • Готуйте та надсилайте статистичні кадрові звіти за запитом
  • Співпраця з відділом логістики для переміщення та/або розміщення персоналу в проекті

Вимоги

  • Вища освіта в галузі економіки, управління персоналом
  • Досвід роботи в управління персоналом від 5- ти років
  • Попередній довід роботи в НДО буде перевагою
  • Знання Англійської — продвинутий середній рівень та вище
  • Комп’ютерна грамотність
  • Високі здібності в плануванні та організації
  • Вміння дотримуватись крайніх строків
  • Ініціативність, комунікабельні здібності
  • Навички ведення переговорів
  • Досвід управлінської діяльності
  • Розділяти принципи ІНТЕРСОС

Будь ласка, заповніть форму тут: INTERSOS Application та підкріпіть резюме англійською мовою.


Останні публікації цього розділу:

Бухгалтер/ка

Експерти(-ки) у Команду підтримки відновлення та реформ Державного Агентства Відновлення та розвитку інфраструктури України

Конкурс продовжено: ГС “Українська мережа за права дитини” шукає спеціаліста(-ку) із захисту прав дитини

Юридичний(-а) радник(-ця) Програми “Прозорі міста”

Фасилітатор(-ка), м.Запоріжжя

Асистент/ка з грантів / Grants Assistant