Керівник/ця фінансового відділу / Head of Finance

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Nataliia Bilska

Vacancy вакансії робота
Керівник/ця фінансового відділу / Head of Finance

Назва посади: Керівник фінансового відділу Благодійної організації «Мальтійська служба допомоги у Львові».

Мальтійська служба допомоги в Україні свою роботу розпочала у грудні 1990 р. у Львові в рамках зимової гуманітарної допомоги з Німеччини, а 23 лютого 1993 р. за ініціативи Суверенного Мальтійського Військового Ордену та Німецької Мальтійської служби допомоги було зареєстровано БО «МСД у Львові». (надалі — Організація). Майже одночасно засновано осередок у Івано-Франківську (Прикарпаття), згодом у Берегово і Мукачево (Закарпаття), та у столиці — місті Києві. 2013 року осередки об’єднались в Мальтійську службу допомоги України.

Основними напрямками діяльності організації є допомога дітям у потребі, малозабезпеченим потребуючим особам похилого віку, інвалідам що пересуваються на візках, особам з особливими потребами, дітям і матерям в кризових ситуаціях, цивільному населенню, яке постраждало в умовах війни в Україні.

«Збереження віри та допомога потребуючим» — незмінне гасло Мальтійського ордену, чиїм безпосереднім організаційним утворенням та наслідником духовної спадщини є Мальтійська служба допомоги.

Локація: м. Львів, Україна
Зайнятість: повна (робота в офісі)

Кваліфікаційні вимоги:

  • Ступінь магістра в галузі фінанси, бухгалтерський облік та аудит, банківська справа, менеджмент, державне управління, міжнародні економічні відносини, бізнес-адміністрування (MBA) або суміжні галузі.
  • Досвід з аналізу фінансових даних, моніторинг відхилень тощо.
  • Досвід роботи — не менше 5 років.
  • Досвід роботи в міжнародних та українських неурядових організаціях та проектах, що фінансуються міжнародними донорами буде перевагою.

Мови: українська — вільне володіння, англійська — Upper Intermediate (обов’язкова вимога).

Основні обов’язки/завдання:

  • Виконувати обов’язки з управління фінансами, включаючи формування фінансових даних, аналіз та оцінку фінансового стану організації.
  • Готувати фінансові звіти та інтерпретувати фінансову інформацію управлінському персоналу, рекомендуючи подальші дії.
  • Формувати бюджет організації.
  • Моніторити відповідність бюджету стратегічним цілям організації та проектній діяльності.
  • Здійснювати підготовку пропозицій зміни бюджетів та їх аргументацію.
  • Здійснювати проведення внутрішнього аудиту фінансового стану організації.
  • Здійснювати контроль за використанням коштів згідно бюджетних ліній.
  • Брати участь у розробці та впровадженні політик та процедур фінансового та управлінського обліку. Здійснювати моніторинг та контроль за їх дотриманням.
  • Координувати діяльність працівників фінансового відділу.
  • Інші обов’язки згідно посадової інструкції.

Ми пропонуємо:

  • Довгострокове партнерство та офіційне працевлаштування;
  • Конкурентну заробітну плату;
  • Можливості для кар’єрного росту;
  • Цікаву роботу в команді кваліфікованих спеціалістів в міжнародному середовищі;
  • Щорічну відпустку відповідно до вимог законодавства України;
  • Мовні курси, тренінги;
  • Індивідуальний та груповий психологічний супровід.

Якщо Ви прагнете професійного розвитку, готові долучитись до діяльності неурядової організації та працювати в соціально-гуманітарній сфері то ми переконані, що робота в Мальтійській службі допомоги стане для Вас незабутнім досвідом.

Щоб детальніше познайомитись з нами переходьте за посиланням:

Наталія Більська 097 934 59 82 / [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Кейсменеджер/ка у м. Чернігові

Фахівець/чиня із закупівель напряму "Підтримка реформи професійної освіти в Україні"

Менеджер/ка з питань закупівель та надання грантів

Rehab4U Monitoring & Evaluation (M&E) and Learning Officer / Фахівець/чиня з моніторингу, оцінки та навчання

Logistics and Procurement Officer / Офіцер/ка з логістики та закупівель - дистанційно

Programme Analyst, NOA, TA, DS-Kyiv, (National Рosition)