Керівник_ця групи проєкту з відновлення житла

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
DRCHR

Vacancy-вакансія-dfrfycsz7
Керівник_ця групи проєкту з відновлення житла

Датська рада у справах біженців (ДРБ) є провідною організацією з питань соціально-правового захисту, яка вповноважена захищати, відстоювати права та просувати довгострокові рішення для постраждалого від переміщення населення.

Наразі ДРБ шукає Керівника групи проєкту з відновлення житла у місті Харкові (посада тільки для громадян України).

Географічне охоплення: Харківська та Донецька області

Основні обов’язки:

  1. Супервізія співробітників команди з питань відновлення житла
  2. Надання технічної підтримки та керівництва команді
  3. Забезпечення якості планування, реалізації та подальшого контролю всіх технічних аспектів діяльності в сфері відновлення житла, що реалізується ДРБ
  4. Розвиток та підтримка хороших відносин з отримувачами допомоги, відповідними зацікавленими сторонами та іншими гуманітарними суб’єктами для підтримки належного здійснення та координації діяльності сектору ДРБ
  5. Керівництво та управління командою (включаючи планування персоналу, продуктивність, добробут та розвиток)
  6. Забезпечення ефективного планування та якісного впровадження діяльності сектору/підтримки
  7. Дослідження різних місцевих будівельних матеріалів/методів та визначення найкращих для використання Розробка та ініціювання нових ідей для максимізації допомоги бенефіціарам
  8. Підтримувати зв’язок з обраними будівельними компаніями для координації відновлювальних робіт та забезпечення дотримання стандартів якості ДРБ
  9. Представляти ДРБ на нарадах та інших відповідних технічних координаційних зустрічах

Керівник несе відповідальність за:

  1. Кадрове управління співробітниками, які, як правило, працюють в одній сфері діяльності
  2. Забезпечення своєчасного виконання узгоджених робочих планів і завдань, поставлених Менеджером вищого рівня
  3. Приймає на роботу та звільняє працівників і проводить оцінку їхньої діяльності(під пильним наглядом Менеджера наступного рівня).
  4. Розробка проєктних інструментів, планів та бюджетів для фінансування. Впровадження, звітність та оцінка проєкту
  5. Підтримка моніторингу фінансових зобов’язань та витрат відповідно до бюджетів та надання своєчасного зворотного зв’язку щодо виконання бюджету Забезпечення підготовки всієї документації, пов’язаної з наданням допомоги, відповідно до українського законодавства та вимог ДРБ Планування та проактивна координація логістики та переміщення персоналу зрізних операційних районів та до них Ініціювання закупівель та забезпечення їх виконання

Вимоги до кандидатів:

  1. Мінімум 2 роки досвіду в менеджменті на середньому або вищому рівні, бажано з досвідом роботи у сфері гуманітарного реагування в міжнародній неурядовій організації, агентстві ООН, профільному міністерстві або місцевій владі. Бажано 2 роки практичного досвіду роботи в галузі, що працює на міжнародну гуманітарну організацію
  2. Мінімум 3 роки професійного досвіду в якості інженера, відповідального за будівельні проєкти або аналогічні; повне професійне володіння англійською мовою; Відмінна майстерність у MS Word, Excel та PowerPoint
  3. Навички в програмному забезпеченні GIS та AutoCAD є перевагою.
  4. Вища освіта за спеціальністю «Інженер в цивільному будівництві» або іншою відповідною спеціальністю

Усі ролі ДРБ вимагають від посадовців володіння основними компетенціями ДРБ:

  1. Прагнення до досконалості: зосередження уваги на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  2. Співпраця: Залучення зацікавлених сторін та заохочення зворотного зв’язку.
  3. Ініціативність: Здатність брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнення до інновацій.
  4. Спілкування: Слухати і говорити ефективно та чесно.
  5. Демонстрація доброчесності: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 10 місяців після успішного проходження тримісячного випробувального терміну
  • Категорія посади: G — керівник
  • Призначене місце виконання обов’язків: Харків
  • Дата початку роботи: якомога раніше
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подання заявки

Усі кандидати повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) на анкету Shelter and Settlements Team Leader – Application Form (hr-manager.net)

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подачі заявок: 29 лютого 2024 року


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель