Керівник/-ця комунікаційного відділу в ГО “Екодія”
ЗАВЕРШЕНО
Зайнятість: 100%
Місце: поки віддалено з можливістю їздити до Києва (після зняття воєнного стану)
Центр екологічних ініціатив “Екодія” — це одна з найбільших і провідних екологічних громадських організацій України, яка об’єднує експертів і активістів навколо ідеї збереження довкілля. Наша місія — діяти на захист довкілля через вплив на прийняття рішень і розвиток активної спільноти.
Стратегічна комунікація і зв’язки з громадськістю — ключові частини нашої роботи як для впливу на прийняття рішень, так і для розвитку спільноти волонтерів і прибічників Екодії. Команда з 5 комунікаторів тісно працює з фахівцями Екодії над адвокаційними кампаніями у сфері зміни клімату, сталої енергетики, екологізації промисловості, а зараз також над питаннями міжнародних санкцій проти рф й планів «зеленої» повоєнної відбудови України. Ми шукаємо керівника або керівницю для визначення найбільш ефективної стратегії роботи, підтримки контактів з представниками медіа та організації роботи комунікаційників.
Основні завдання:
- Перегляд та реалізація довгострокової комунікаційної стратегії організації в нових умовах.
- Спільне планування та втілення тематичних PR-кампаній Екодії.
- Комунікація із журналістами та редакторами ключових телеканалів, онлайн-видань, радіо та друкованої преси, ведення бази даних (media relations).
- Підвищення впізнаваності бренду.
- Адаптація діяльності за результатами моніторингових й аналітичних даних про інформаційний простір, успішність охоплення матеріалів та згадки про організацію й експертів Екодії (через Semantrum, Google Analytics та інші за потребою).
- Підтримка ефективної роботи комунікаційного відділу з турботою про людей та цінності організації.
- За потреби якісно писати дописи та тексти.
Вимоги до кандидатів:
- Вища освіта у сфері PR, журналістики чи дотичних темах.
- Успішний досвід ведення медійних кампаній та роботи з журналістами, редакторами.
- Досвід написання журналістських текстів — таких, які захочуть собі взяти провідні медіа.
- Уміння самостійно планувати, ініціювати, брати відповідальність за свої рішення.
- Знання англійської мови не нижче рівня В2 (upper-intermediate і вище).
- Поділяти цінності Екодії — https://ecoaction.org.ua/pro-nas.
Перевагою для кандидатів стане досвід роботи на керівних посадах у журналістиці/маркетингу/PR, знання у сфері екології чи енергетики, володіння інструментами просування у каналах класичного маркетингу (медіа, PR, івенти, зовнішня реклама) та веб-маркетингу (Google Adwords, SMM, Youtube, e-mail та інші).
ГО “Екодія” пропонує офіційне працевлаштування та заробітну платню, що відповідає рівню оплати праці у громадських організаціях, надихаючий і дружній робочий клімат, можливість навчання за рахунок організації, цікаві виїзні зустрічі і не тільки.
При прийомі на роботу нових співробітників і співробітниць, дотримуючись українського антидискримінаційного законодавства і своєї політики гендерної рівності та недискримінації, Екодія не допускає упередженого ставлення до кандидатів і кандидаток на підставі ознак раси, статі, віку, походження, сімейного та майнового стану, сексуальної орієнтації та гендерної ідентичності, за мовними або іншими ознаками.
Прохання надіслати окремими файлами українською мовою:
(1) резюме (CV) не більше 1-2 сторінок
(2) мотиваційний лист (коротке пояснення, чому вам цікава ця вакансія й як ваш досвід/знання відповідають вимогам до кандидатів)
(3) зазначте контакти людини, що може надати вам рекомендації.
не пізніше 9:00 20 травня 2022 року на [email protected]. Про результати ми повідомимо електронною поштою.
Чекаємо на вас у нашій команді!