Керівник(-ця) групи з публічних закупівель (Київ/Львів)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
iuliia08081991

DRC_logo
Керівник(-ця) групи з публічних закупівель (Київ/Львів)

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Команда DRC наразі шукає висококваліфікованого та вмотивованого керівника групи з з публічних закупівель на 2 позиції у Києві та Львові (тільки для громадян України).

Обов’язки :

  • Координувати та контролювати управління закупівель та логістичну підтримку операцій у регіональних офісах в Україні, включаючи оформлення заявок, отримання, зберігання, видачу та доставку товарів.
  • Керувати розширенням існуючого портфеля постачальників DRC та завжди забезпечувати професійне управління постачальниками та підрядниками.
  • Забезпечення щомісячних документованих зустрічей із прямими підлеглими з особливою підтримкою їх розвитку та нарощування потенціалу.
  • Забезпечення дотримання внутрішніх та зовнішніх нормативних вимог у встановлені терміни для всіх видів діяльності з логістики в Jordan HOST.
  • Нагляд за співробітниками з логістики в управлінні закупівлями в Україні аж до управління автопарком та вивчення варіантів подальшого розширення потенційних можливостей закупівель на околицях області підтримки та покращення управління автопарком.
  • Контролювати та керувати помічником по ланцюжку поставок у частині управління запасами та активами, забезпечувати дотримання правил та положень донорів.
  • Управління, впровадження/підтримка та дотримання стандартної практики складування/запасів DRC та нагляд за персоналом з ведення обліку відповідно до найкращих стандартів аудиту.
  • Проводити навчання співробітників, відповідальних за закупівлі, зокрема, щодо процедур закупівель, управління автопарком, запасами та активами.
  • Проводити періодичні перевірки автопарку, майна та закупівель щодо виявлення корупційних ризиків на вимогу відділу з дотримання нормативно-правової відповідності.
  • Інші завдання за дорученням менеджера з ланцюжка поставок

Загальні обов’язки:

  • Дотримання політики, керівництва та процедур DRC.
  • Впровадження систем та процедур DRC на регіональному рівні.
  • Забезпечення дотримання політики DRC, посібників, рекомендацій та вимог донорів.
  • Готувати та подавати звіти та аналітичні матеріали.
  • Забезпечувати належне наповнення всіх допоміжних документів.
  • Підтримувати лінійних менеджерів у процедурах та вимагати проведення тренінгів для команди підтримки.
  • Управління групою підтримки.
  • Забезпечення розробки та впровадження адміністративних систем та процедур.
  • Забезпечення протидії корупції, прозорості та економічної ефективності у всіх процесах (наприклад, у закупівлях, керуванні транспортними засобами, управлінні активами).
  • Забезпечення безпечного та ефективного транспортування персоналу та матеріалів/товарів.

Поведінкові аспекти:

  • Планування та досягнення результатів
  • Робота з людьми
  • Спілкування з впливом та повагою
  • Впоратися зі змінами
  • Стратегічне мислення
  • Управління ефективністю та розвитком

Необхідний досвід та компетенції

  • Ступінь магістра в галузі логістики та/або управління закупівель
  • Мінімум 3 роки досвіду роботи в галузі гуманітарної логістики, закупівель, транспорту та розподілу, складування та управління запасами
  • Підтверджені управлінські навички та компетентність в управлінні людьми
  • Прагнення до вивчення та впровадження політики та процедур організації
  • Відмінні навички роботи в MS Word, Excel та PowerPoint
  • Досвід управління ланцюжком поставок в ERP-системі
  • Хороше розуміння правил та положень про закупівлю основних міжнародних донорів
  • Повне професійне володіння англійською та іншими місцевими мовами

Ми пропонуємо:

  • Стабільну роботу у міжнародній гуманітарній організації.
  • Офіційне працевлаштування. Контракт: 3 місяці (випробувальний термін) з можливістю продовження при наявності фінансування.
  • Медичне страхування та страхування життя.

Якщо ви зацікавлені в роботі, надсилайте коротке резюме (1-2 сторінки) у відгуки на дану вакансію.

Кінцева дата подачі резюме: 31 серпня  2022р.

https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=1036&departmentId=19100&ProjectId=165548


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель