Керівник/ керівниця Проєкту ЮНІСЕФ в Житомирській області

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
INTOUCH

Vacancy вакансія(4)
Керівник/ керівниця Проєкту ЮНІСЕФ в Житомирській області

Громадська організація «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙШН» запрошує до співпраці керівника проєкту для  супроводу Проєкту Дитячого фонду ООН – ЮНІСЕФ в Житомирській області. Основні напрямки проєкту: освіта, медицина, соціальний захист, захист дітей, водопостачання та гігієна. Термін реалізації проєкту – 9 місяців.

Основні вимоги:

  • Закінчена вища освіта акредитаційного рівня «Магістр» у сфері менеджменту/права/зв’язків з громадськістю.
  • Досвід роботи проєктним менеджером не менше 3-х років;
  • Наявність керівного досвіду в межах реалізації принаймні одного проєкту міжнародно-технічної допомоги у сферах розвитку інфраструктури/соціальної сфери/регіонального розвитку;
  • Знання англійської мови як розмовної так і професійної (на рівні не нижче Advanced);
  • Сильні управлінські та комунікаційні навички, вміння організовувати роботу команди;
  • Навички управління фінансами, маркетингом, проєктною діяльністю, документообігом;
  • Володіння ПК, користувач Інтернет, ел. пошти, SRM систем, створення мультимедійних презентацій, публічних виступів;
  • Наявність акредитаційних сертифікатів у галузі проєктної діяльності – не менше 2-х;
  • Вміння працювати на результат, самостійність, відповідальність, навички кризового менеджменту;
  • Наявність рекомендаційного листа, який підтверджує успішну реалізацію проєкту МТД кандидатом (може бути від донора проєкту, партнера, бенефіціара);
  • Нульова толерантність до будь-яких проявів насилля та дискримінації, дотримання етичних норм.

Основні обов’язки:

  • Розробка план-графіків реалізації проєкту та успішний запуск проєкту;
  • Складання проєктних документів, затвердження звітів по виконанню проєкту;
  • Організація ефективної системи управління проєкту;
  • Координація та управління проєктною командою, підтримка комунікації з партнерами проєкту;
  • Фінансовий менеджмент проєкту;
  • Організація та підтримка зустрічей, робочих нарад щодо реалізації проєкту.

Ми гарантуємо Вам:

  • комфортні умови праці: п’ятиденний робочий день з 9:00 до 18:00 в офісі в центрі міста Житомир;
  • можливість професійного зростання;
  • своєчасну оплату послуг за господарським договором.

Резюме надсилайте будь-ласка на ел. пошту: [email protected]. Менеджер сконтактує з Вами.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель