Керівник експертної групи формування політики у сфері мистецтв

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Міністерство культури України 
Директорат мистецтв 
Експертна група формування політики у сфері мистецтв Директорату мистецтв

Кваліфікаційні вимоги

1. Освіта: вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра у галузях знань «Культура і мистецтво», «Освіта/Педагогіка», «Публічне управління та адміністрування»
2. Досвід роботи: досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років
3. Володіння державною мовою: вільне володіння державною мовою


Посадові обов’язки

Керівник експертної групи:
1) здійснює керівництво роботою експертної групи;
2) планує, організовує та забезпечує виконання експертною групою завдань та функцій, визначених положенням про директорат і положенням про експертну групу;
3) розподіляє обов’язки між державними службовцями експертної групи;
4) здійснює контроль за своєчасним виконанням державними службовцями експертної групи завдань та доручень;
5) несе у встановленому законодавством порядку персональну відповідальність за своєчасне і якісне виконання експертною групою покладених на неї завдань та дотримання вимог законодавства;
6) здійснює інші передбачені законодавством та цим положенням повноваження.
Основними завданнями керівника експертної групи є:
1) участь у формуванні державної політики у сфері мистецтв на основі постійного аналізу стану справ у сфері його компетенції, вироблення альтернативних варіантів розв’язання існуючих проблем;
2) участь у моніторингу та оцінюванні результатів реалізації державної політики у сфері мистецтв, розроблення пропозицій щодо її продовження або коригування;
3) забезпечення нормативно-правового регулювання у сфері його компетенції.
Керівник експертної групи відповідно до покладених на нього завдань:
1) здійснює постійний аналіз стану справ у сфері мистецтв, включаючи політичні, правові, фінансові, організаційні та інші аспекти, аналізує існуючі та виявляє нові проблеми у сфері його компетенції на основі дослідження статистичних даних, звернень державних органів та органів місцевого самоврядування, звернень громадян, інших джерел інформації;
2) формує пропозиції щодо альтернативних варіантів розв’язання виявлених проблем, здійснює оцінку їх переваг та ризиків;
3) визначає коло заінтересованих сторін, що є об’єктами впливу державної політики у сфері його компетенції (працівники театрально-видовищних закладів, професійні творчі працівники, громадські об’єднання, що представляють інтереси театрально-видовищних закладів і професійних творчих працівників, творчі спілки, суб’єкти господарювання, представники окремих верств населення тощо);
4) проводить консультації із заінтересованими сторонами з метою залучення їх до процесу формування державної політики, вивчає, узагальнює і враховує результати таких консультацій під час аналізу стану справ у сфері мистецтв та визначення альтернативних варіантів розв’язання існуючих проблем;
5) забезпечує здійснення фахових комунікацій;
6) розробляє пропозиції щодо формування державної політики за результатами проведеного аналізу стану справ у сфері мистецтв, узгодження інтересів, цілей та шляхів розв’язання існуючих проблем, готує відповідні проекти документів державної політики, аналітичні, інформаційні, довідкові та інші матеріали та подає їх на розгляд генеральному директору директорату;
7) здійснює аналіз нормативно-правових актів у сфері його компетенції з метою виявлення прогалин та неузгодженостей, узагальнює практику застосування законодавства, розробляє пропозиції щодо його вдосконалення та готує відповідні проекти законодавчих актів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, актів міністерства, спрямованих на формування належних умов для здійснення художньої діяльності театрально-видовищними закладами, іншими суб’єктами господарювання, громадськими об’єднаннями, професійними творчими працівниками з метою створення культурних благ для забезпечення духовних потреб населення.
8) забезпечує узгодженість проектів документів державної політики та проектів актів законодавства, що нею розробляються, з цілями та пріоритетами, визначеними Програмою діяльності Кабінету Міністрів України, планами пріоритетних дій Уряду, іншими документами державної політики, зобов’язаннями України в рамках Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (далі – Угода про асоціацію), іншими міжнародними зобов’язаннями України;
9) здійснює моніторинг та оцінювання результатів реалізації державної політики у сфері мистецтв за визначеними показниками досягнення поставлених цілей, готує пропозиції щодо продовження, перегляду або коригування державної політики у сфері мистецтв;
10) бере участь у заходах з інформування громадськості щодо засад державної політики міністерства, готує методичні рекомендації та надає необхідні роз’яснення;
11) здійснює заходи щодо адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу відповідно до зобов’язань України в рамках Угоди про асоціацію, вивчає європейський досвід у сфері його компетенції;
12) висловлює в межах компетенції позицію щодо проектів документів державної політики та актів законодавства, що готуються іншими структурними підрозділами апарату міністерства або іншими державними органами та подаються на розгляд Кабінету Міністрів України, а також законопроектів, які подаються на розгляд Верховної Ради України іншими суб’єктами права законодавчої ініціативи. Готує зауваження і пропозиції до прийнятих Верховною Радою України законів, що надійшли на підпис Президентові України;
13) бере участь у здійсненні фінансово-економічних розрахунків щодо обсягу фінансових та матеріальних витрат, необхідних для забезпечення формування та реалізації державної політики у сфері мистецтв, визначенні джерел покриття можливих втрат доходів або додаткових видатків державного бюджету;
14) бере участь у процесі стратегічного планування, готує пропозиції до планів пріоритетних дій Уряду та планів діяльності міністерства з питань, що належать до його компетенції, зокрема стосовно підтримки і розвитку сфери мистецтв, забезпечення доступності громадян до культурних благ, виховання їх емоційно-цілісного ставлення до мистецтва, впровадження високого рівня духовного життя населення тощо; 
15) бере участь у бюджетному процесі на рівні директорату з метою забезпечення ефективного використання бюджетних коштів у сфері його компетенції;
16) бере участь у залученні, наданні та використанні міжнародної фінансової допомоги у сфері мистецтв;
17) виконує інші функції відповідно до покладених на нього завдань.


Детальний опис вакансії (умови конкурсу)

23 04 2019 2 Doc


Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроково


Умови оплати праці

посадовий оклад – 12012,00 грн;
надбавка за виконання особливо важливої роботи – 33 200 грн. (на період випробування надбавка за виконання особливо важливої роботи встановлюється в розмірі 50 відсотків щомісячної надбавки); 
надбавка за вислугу років – 3 відсотки посадового окладу за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50 відсотків посадового окладу;
надбавка за ранг державного службовця – 500 – 800 грн;
інші надбавки, премії – у разі встановлення.

Рівень заробітної плати

45712 грн.


Категорія посади

Б


Статус вакансії

Опублікована


01601, М.КИЇВ, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 19 

 
Індиченко Інна Геннадіївна 
+38-(044)-234-9314 
[email protected] 

16.05.2019 10:00 
 м. Київ, вул. І. Франка, 19 
 12.05.2019 

Що необхідно знати для подачі документів?

Детальніше

Джерело: career.gov.ua


Останні публікації цього розділу:

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних

Менеджер/ка з моніторингу та оцінки