Кейс-менеджер(-ка) з ведення складних випадків

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
UCRN

вакансия-16
Кейс-менеджер(-ка) з ведення складних випадків

ГС “Українська мережа за права дитини” шукає кейс-менеджера(-ку) з ведення складних випадків у довготривалий проєкт  з розвитку сімейних форм виховання.

Українська мережа за права дитини (далі – УМПД) створена для консолідації зусиль та покращення координації між організаціями громадянського суспільства в Україні та їх впливу на державну політику у сфері забезпечення прав дитини.

Завдання: здійснення професійної діяльності у процесі створення сімейних форм виховання та влаштування до них дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Обов’язки: ведення складних випадків, коли кандидати на створення сімейних форм виховання (усиновлення, опіка, ПС, ДБСТ, патронат) стикаються з бездіяльністю посадових осіб, упередженим ставленням, зволіканням у виконанні посадових обов’язків, винесенні необхідних рішень.

  • планування та координування процесу створення сімейних форм виховання, влаштування до них дитини;
  • сприяння налагодженню міжвідомчої взаємодії у веденні складних випадків, контроль за дотриманням норм чинного законодавства при влаштуванні дітей на сімейні форми виховання;
  • консультування регіональних кейс-менеджерів проєкту на шляху ведення нескладних та середньої тяжкості випадків;
  • сприяння розробці нових шляхів реагування на ситуації, які призвели до бездіяльності посадових осіб, упередженого ставлення, зволікання у виконанні посадових обов’язків, винесенні необхідних рішень;
  • ініціювання, у разі необхідності, винесення окремих випадків на обговорення на засіданні міжвідомчої групи з питань влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в сімейні форми виховання, до складу якої входять представники Міністерства соціальної політики, Міністерства освіти і науки, Міністерства охорони здоров’я, Міністерства реінтеграції тимчасово окупованих територій, Уповноважений Верховної Ради України з прав людини, Дитячого фонду ООН, ЮНІСЕФ;
  • залучення експертів постійної експертної групи при Міністерстві соціальної політики України до розв’язання проблем, що виникли у процесі ведення складних випадків;
  • підготовка та адаптування інформаційних та/або навчальних матеріалів та повідомлень з теми розвитку сімейних форм виховання;
  • опис складних випадків, аналіз причин, що викликали ускладнення, пропонування шляхів до їх ліквідації, враховуючи досвід напрацювань залучених в цьому процесі суб’єктів соціальної роботи різних відомств. Передача їх для узагальнення експертам постійної експертної групи при Міністерстві соціальної політики України;
  • робота в команді інших кейс-менеджерів проєкту, приймання участі в обговоренні складних випадків, пошуку виходів з “глухого кута”;
  • розробка або змістовний внесок в розробку необхідних документів, листів, запитів, положень, рекомендацій, планів, нормативних змін та інших документів;
  • підготовка звітної документації за проєктом.

 Вимоги до кандидата(-ки):

  • вища освіта за фахом: правознавство, психологія, соціологія або педагогіка, соціальний розвиток або інша дотична;
  • досвід роботи в соціальній сфері не менше 5 років;
  • обізнаність у сфері захисту прав дитини і соціальної роботи;
  • знання законодавства у сфері захисту прав дитини та соціального захисту;
  • досвід роботи з дітьми, сім’ями та соціально незахищеними верствами населення;
  • розуміння специфіки роботи служб у справах дітей, центрів соціальних служб та соціального захисту;
  • досвід роботи в секторі неурядових організацій – додаткова перевага;
  • знання та навички з використання інструментів кейс-менеджменту;
  • здатність працювати в команді;
  • здатність до ефективної комунікації з представниками різних відомств, професійними групами різного рівня, з експертами в інших галузях (права, фінансів, житлового господарства та інших);
  • здатність ідентифікувати зацікавлені сторони та визначати їх позиції;
  • довіра та впевненість у собі, а також здатність вітати це в інших;
  • вміння працювати з базами даних, готувати звітні документи;
  • володіння англійською мовою буде додатковою перевагою, але не є обов’язковим.

Умови роботи:

  • УМПД укладає договір про надання послуг з фізичною особою-підприємцем 3-ї групи;
  • частково дистанційний формат роботи;
  • можливості для особистісного та професійного розвитку;
  • оплата за результатами співбесіди.

Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте:

  • мотиваційний лист
  • резюме
  • заповнену конкурсну пропозицію (файл додається)

з темою Кейс-менеджер(-ка)_Прізвище”
до  13 серпня 2023 року
на адресу [email protected] з копією на [email protected]

УМПД розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами зі списку запрошених на співбесіду.

УМПД може розглянути заявки до закінчення терміну оголошення, тому зацікавленим кандидатам пропонується подати мотиваційний лист та резюме завчасно.


Останні публікації цього розділу:

Координатор/ка проекту напрямку Притулки

Міжрегіональний/а фахівець/чиня з розвитку організацій та волонтерства

Financial Assistant (Finance, Budget Coordinator) в Посольство США

Resource Coordination Assistant В Посольство США

Workforce Development Specialist/Програмний менеджер/ка для розвитку потенціалу підприємництва

Human Resources Assistant/Асистент/ка відділу кадрів