Freedom House шукає Консультанта/ку для проєкту з громадського контролю за силовими структурами

Зафіксувати у Google календарі!


вакансія
Freedom House шукає Консультанта/ку для проєкту з громадського контролю за силовими структурами

Freedom House запрошує зацікакалвених кандидатів та кандидаток до участі у конкурсі з відбору Консультанта/ки з Комунікацій для проєкту з громадського контролю за силовими структурами. Дедлайн подачі заявок — 8 листопада.

Загальна інформація 

Freedom House – організація, що сприяє розвитку демократичних інституцій та захисту прав людини у світі шляхом ґрунтовної підтримки та взаємодії з громадянським суспільством, правозахисниками та урядами.

Freedom House надає підтримку українському громадянському суспільству в забезпеченні ефективного громадського контролю за діяльністю українських урядових правоохоронних структур та органів безпеки, включно з Міністерством внутрішніх справ, Службою безпеки України й Міністерством оборони, а також сприяє продуктивній співпраці між органами безпеки та громадянським суспільством.

Спільно з партнерами, Freedom House працює над створенням платформ, які б надавали представникам громадянського суспільства можливості безпосередньої взаємодії зі співробітниками правоохоронних органів і служби безпеки для обговорення питань, що становлять взаємний інтерес на національному і місцевому рівнях, а також для пошуку конструктивних рішень. Проєкт має за мету продемонструвати, що ефективність, підзвітність, та демократичне врядування в секторі безпеки, є взаємно підсилювальними елементами системи безпеки Україні.

Опис обов’язків

Freedom House оголошує конкурс на позицію консультанта з медіа та комунікацій, який розроблятиме та впроваджуватиме загальну стратегію з медіа та комунікацій для Freedom House, спрямовану на досягнення конкретних цілей проекту «Громадський контроль за безпековими службами в Україні».

Консультант з комунікацій сприятиме просуванню громадського контролю та діяльності партнерів проєкту Freedom House. Серед них:

  • Оновлення чинної комунікаційної стратегії

— Стратегія повинна спиратися на організаційну стратегію Freedom House, наявні політики та практики FH, а також на конкретні плани щодо сприяння ефективній співпраці FH з українськими та міжнародними медіа, українським урядом та українською громадськістю. Стратегія повинна включати загальні меседжі для організації, які можуть бути використані для її публічної комунікації.

— Стратегія соціальних мереж для FH – Стратегія повинна спиратися на організаційну стратегію Freedom House, існуючі політики та практики FH, і передбачати конкретні плани щодо сприяння ефективному просуванню FH до соціальних мереж. Необхідно включити стратегії ефективного залучення читачів до коментарів/обговорень у соціальних мережах, а також аналіз присутності у соціальних мережах та участі у них.

— Інструменти по медіа та комунікаціях для FH: Консультант повинен розробити меню інструментів комунікації, які FH зможе використовувати в різних ситуаціях для ефективного інформування громадян та медіа про свої позиції щодо якогось питання чи події.

— Список медіа-контактів на основі існуючого медіа-списку FH: FH має медіа-список, що складається з приблизно 650 контактів. Консультант має оптимізувати та оновлювати список.

— Інструменти/методологія моніторингу медіа: Консультант має визначити та розробити прості інструменти моніторингу засобів масової інформації для команди FH, щоб стежити за охопленням та згадуваннями FH та партнерів в Україні.

  • Розробка та розповсюдження єдиного брендингу проекту (включаючи брендовану продукцію);
  • Підготовка та розповсюдження аналітичних матеріалів загального характеру (дайджестів) щодо діяльності проєкту на основі даних партнерів та FH
  • Підготовка шести однохвилинних рекламних роликів про громадянський контроль
  • Підготовка буклетів та інших рекламних матеріалів
  • Підготовка ~трьох публікацій для соціальних мереж щотижня
  • Підготовка щомісячних оновлень веб-сайтів та соціальних мереж щодо громадського контролю в Україні, кращих міжнародних практик та проєктної діяльності
  • Пошук можливих комунікаційних партнерства з іншими організаціями та проєктами для просування комунікаційних цілей FH.
  • Розробка та менеджмент програми послів громадянського контролю, яка закликає до співпраці з впливовими політичними та громадськими діячами для просування важливості громадянського контролю за безпековими службами в демократичному суспільстві.

Посли проєкту ділитимуться ключовими меседжами за допомогою відеозвернень протягом усього проекту, які будуть поширюватися через інформаційні канали FH і партнерів, а також через інформаційне партнерство з медіа. Ключові меседжі від кожного посла: Відповіді на питання «Що для вас є громадським контролем?» від жінки, бабусі, військовослужбовця, поліціанта, людини з інвалідністю.

Очікувані результати роботи та продкути 

Ми очікуємо на наступні продкути та результати роботи консультанта:

  1. Робочий план
  2. Оновлена комунікаційна стратегія
  3. Стратегія комунікації у соціальних мережах
  4. Інструменти по медіа та комунікаціям
  5. Оновлений список медіа-контактів
  6. Інструменти/методологія для медіа-моніторингу
  7. Дизайн та розповсюдження продукції з брендом проєкту
  8. Поширення аналітики щодо діяльності проєкту
  9. Шість однохвилинних відео роликів
  10. Підготовка та виготовлення друкованої продукції в загальній кількості 20 000 екземплярів
  11. Квартальні звіти щодо роботи консультанта з комунікації
  12. Ідентифікація та активне залучення 4-х впливових політичних чи громадських діячів у якості послів громадянського контролю.

Оплата

Консультант може розраховувати на отримання оплати в розмірі до 5000$, у разі затвердження попереднього бюджету витрат. У вище вказану суму мають бути включені всі видатки щодо оплати послуг консультанта,  підготовки та виготовлення всіх матеріалів відповідно до технічного завдання наведеного вище.  Строк надання послуг – від 10 до 12 місяців.

Подання заявок

Усі зацікавлені особи мають надіслати наступні документи на електронну пошту [email protected] до 8 листопада 2020 (включно) :

  • Супровідний лист, що описує досвід та кваліфікацію для цієї посади, включаючи попередній досвід роботи у сфері комунікацій в рамках діяльності неприбуткових та правозахисних організацій
  • Резюме або CV
  • Попередній бюджет
  • Контактні дані 2-х осіб, які можуть надати рекомендації

Ми вітаємо заявки від усіх зацікавлених осіб без будь-якої дискримінації на підставі віку, гендеру, раси, фізичних можливостей, віросповідання, сексуальної орієнтації чи гендерної ідентичності, шлюбу, вагітності та батьківства.


Останні публікації цього розділу:

Грант-менеджер на UA: Суспільне мовлення

Вакансія адміністратора на UA: Суспільне мовлення

Вакансія: Technical advisor, materials management

Internship Program Coordinator fоr NACP (STTA)

Senior Anticorruption Cоmmunications Expert (STTA)

Вакансія в ПРООН: Local Governance Specialist