Фінансовий/а менеджер/ка в ГО «Молодіжна платформа»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Вакансія
Фінансовий/а менеджер/ка в ГО «Молодіжна платформа»

1. Інформація про організацію:

Молодіжна Платформа – українська громадська організація, яка вже понад 10 років працює у секторі молодіжної політики та молодіжної роботи. Організація з 2021 року спеціалізується на творенні та посиленні роботи молодіжних центрів та молодіжних рад. Експертиза організації також поширюється на творення систем молодіжної політики у громадах та інноваційних інструментів молодіжної роботи, підтримку роботи молодіжних працівників та працівниць.

Стратегічні напрямки нашої роботи:

1. Створення та підтримка роботи стандартизованих, гнучких молодіжних центрів для надання різнопланових послуг молоді на запит самої молоді, громади або держави.

2. Посилення ролі молоді у житті громад через організаційний та програмний розвиток молодіжних, консультативно-дорадчих органів усіх рівнів.

3. Участь та адвокація в посиленні позицій сектору молодіжної політики та молодіжної роботи на національному та міжнародному рівнях.

Ми віримо, що метафорична “платформа” надає значно більше можливостей для спільної роботи та результатів, тому поширюємо філософію спільної роботи над покращенням якості життя молоді України через інструменти участі.

Електронна пошта: [email protected]

Фейсбук: https://www.facebook.com/platforma.molod

2. Обов’язки та вимоги:

Обов’язки:

  • Довгострокове і короткострокове фінансове планування відповідно до робочого плану проєкту та графіку отримання траншів;
  • Підготовка документів для проведення відбору постачальників, а саме процесу укладення договорів купівлі-продажу, виконання робіт, надання послуг з урахуванням оптимального для організації співвідношення умов, ціни та якості товарів/робіт/послуг дотримуючись Положення про порядок проведення закупівель;
  • Підготовка первинних бухгалтерських документів, включно через сервіси електронного документообігу Вчасно; 
  • Проведення банківських операцій, контроль і регулювання грошових операцій;
  • Ведення обліку у бухгалтерській програмі Буккіпер;
  • Дотримання та контроль використання коштів відповідно до затвердженого бюджету, який є невід’ємною частиною грантової угоди; 
  • Інформування керівництва про результати діяльності;
  • Проведення фінансового аналізу, виявлення потенційних ризиків та впровадження внутрішніх контрольних процедур;
  • Підготовка проміжних фінансових звітів відповідно до вимог Грантодавача та запитів на отримання фінансування;
  • Підготовка фінального фінансового звіту за весь період реалізації проєкту; 
  • Вдосконалення процесів управління фінансами з метою ефективності та економії ресурсів;
  • Виконувати інші обов’язки та доручення.

Вимоги:

  • Освіта: Вища освіта в галузі фінансів, бухгалтерського обліку, фінансового менеджменту або економіки.
  • Досвід: від 3-х років досвіду роботи в області фінансів, із чималою практичною роботою в області фінансового управління та аналізу.
  • Високий рівень володіння програмними продуктами (наприклад, Excel, SAP, QuickBooks тощо).
  • Вміння працювати з базами даних і CRM-системами;
  • Здатність проводити комплексний фінансовий аналіз та приймати обгрунтовані стратегічні рішення.
  • Досвід роботи в громадському секторі;
  • Відмінні комунікаційні навички, здатність ефективно спілкуватися на всіх рівнях в організації та донорами.
  • Здатність працювати в умовах високого темпу та приймати відповідальні рішення.
  • Робота в офісі у м. Луцьк в центрі міста

3. Технічна інформація для подачі:

Особи, які бажають податися на тендер, мають подати заявку до 23:59 години 15 березня 2024 року. Надсилання цих даних є обов’язковим для проходження технічного відбору:

  • Резюме (із вказанням релевантної освіти та дотичного досвіду); 
  • Рекомендовані копії дипломів, сертифікатів, які підтверджують відповідну освіту; 
  • Установчі документи ФОП (якщо він відкритий) – виписка з ЄДР, витяг з реєстру платників єдиного податку, довідка про відкриття рахунку ФОП з банку. Якщо ви готові відкрити ФОП протягом 1-2 днів у випадку пропозиції працювати вкажіть цю інформацію у листі/резюме;
  • Контакти осіб або організацій, з якими працювали за останні 1-2 роки, що можуть надати рекомендації;

Заявку, цінову пропозицію й супровідні файли надсилайте на електронну пошту – [email protected]
Тема листа: Вакансія на посаду – Фінансовий менеджер 

Питання чи уточнення також надсилайте на цю електронну пошту.


Останні публікації цього розділу:

Кейсменеджер/ка у м. Чернігові

Фахівець/чиня із закупівель напряму "Підтримка реформи професійної освіти в Україні"

Менеджер/ка з питань закупівель та надання грантів

Rehab4U Monitoring & Evaluation (M&E) and Learning Officer / Фахівець/чиня з моніторингу, оцінки та навчання

Logistics and Procurement Officer / Офіцер/ка з логістики та закупівель - дистанційно

Programme Analyst, NOA, TA, DS-Kyiv, (National Рosition)