Фінансовий_а менеджер_ка

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Nataliia Bilska

Опис вакансії

Назва посади: «Фінансовий менеджер»

Місцезнаходження: м. Львів, Україна

Зайнятість: повна

«Мальтійська служба допомоги» розпочала свою роботу в Україні у грудні 1990 р. у Львові в рамках зимової гуманітарної допомоги з Німеччини, а 23 лютого 1993 р. за ініціативи Суверенного Мальтійського Військового Ордену та Німецької Мальтійської служби допомоги було зареєстровано БО «МСД у Львові». Майже одночасно засновано осередок у Івано-Франківську (Прикарпаття), згодом у Берегово і Мукачево (Закарпаття), та у столиці — місті Києві. 2013 року осередки об’єднались в Мальтійську службу допомоги України.

Основними напрямками діяльності організації є допомога дітям у потребі, малозабезпеченим потребуючим особам похилого віку, людям з інвалідністю, що пересуваються на візках, особам з особливими потребами, дітям і матерям в кризових ситуаціях.

Ми пропонуємо:

  • Довгострокову співпрацю та офіційне працевлаштування;
  • Конкурентну заробітну плату;
  • Можливості для кар’єрного росту;
  • Цікаву роботу в команді кваліфікованих спеціалістів в міжнародному середовищі;
  • Щорічну відпустку відповідно до вимог законодавства України;
  • Мовні курси, тренінги;
  • Індивідуальний та груповий психологічний супровід.

Вимоги до кандидата:

  • Вища освіта, cтупінь магістра (бакалавра) в галузі Фінанси, Економіка, Бізнес-адміністрування, Бухгалтерський облік або суміжних галузей.
  • Досвід роботи — не менше 2 років
  • Досвід роботи в українських, міжнародних неурядових організаціях та проектах, що фінансуються іноземними донорами буде перевагою;
  • Досвід управління фінансами підприємства, установи чи організації буде перевагою.
  • Знання та практичний досвід ведення управлінського обліку, звітності, контролю
  • Відмінні навички роботи з Microsoft Office
  • Точність і увага до деталей;
  • Системний підхід до організації робочого процесу.

Мови: Українська — вільне володіння; англійська — необхідний рівень не нижче Intermediate — B1.

Основні обов’язки та завдання:

  • Здійснення аналізу фактичних витрат Організації, а також прогнозування та планування майбутніх витрат;
  • Здійснення контролю за витрачанням коштів згідно проектів та бюджетних ліній;
  • Ведення бюджет-контролю проектів, підготовка ваучерів зі супровідними документами;
  • Формування фінансових звітів, включаючи місячні та річні фінансові звіти відповідно до вимог донорів та партнерів;
  • Планування та контроль
  • Забезпечення контролю якості звітності за проектом;
  • Комунікація з донорами та партнерами;
  • Тісна взаємодія з фахівцям з закупівель та постачання, відділом бухгалтерського обліку та іншими співробітниками для успішної реалізації проекту;
  • Дотримання політик та процедур БО «Мальтійська служба допомоги» на високому рівні;
  • Інші завдання та функції згідно посадової інструкції.

Якщо Ви прагнете професійного розвитку, готові долучитись до діяльності неурядової організації та працювати в соціально-гуманітарній сфері то ми переконані, що робота в Мальтійській службі допомоги стане для Вас незабутнім досвідом.

Резюме просимо надсилати на ел.пошту: [email protected]

Деталі за номером телефону: 097 934 59 82

 


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій