Фінансовий менеджер в Інтерньюз-Україна
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Інтерньюз-Україна», що є однією з найбільших ГО, яка працює в сфері медіа та комунікацій в Україні з 1996 року, шукає мотивованого фахівця на посаду фінансового менеджера.
Основні обов’язки
- Бюджетування проектів та операційної діяльності організації.
- Контроль за виконанням та перегляд бюджетів проектів організації.
- Підготовка фінансової звітності за вимогами донорів.
- Ведення управлінського обліку в програмі QuickBooks Pro.
- Контроль за виконанням внутрішніх правил організації.
Вимоги до кандидатів
- Вища освіта (економічна або фінансова).
- Володіння українською, англійською мовами Upper-intermediate.
- Знання комп’ютерних програм MS Word та MS Excel (обов’язково), Quickbooks (бажано).
- Здатність працювати в команді та орієнтованість на результат.
- Вміння логічно мислити та пропонувати рішення.
- Готовність багато працювати та бажання зростати професійно.
- Досвід роботи в неприбуткових організаціях буде перевагою.
Умови роботи
- Повний робочий день.
- П’ятиденний робочий тиждень.
- Робота в офісі організації в Києві.
- Конкурентна заробітна платня.
- Позитивна та дружня атмосфера.
- Можливості для професійного розвитку, створення та реалізації соціальних ідей і проектів.
Надсилайте резюме (українською та англійською мовами) на адресу [email protected] до 31 січня 2019 року з темою листа «Фінансовий менеджер».
«Інтерньюз-Україна» співпрацює з багатьма партнерами, в багатьох сферах, від розвитку медіа до європейської інтеграції, від інформаційних кампаній до навчання, працює з Європейським Союзом, США, іншими міжнародними організаціями, українським урядом, громадянським суспільством і, звісно, з медіа — як центральними, так і з регіональними.