Фахівець/фахівчиня з мобілізації ресурсів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Caritas Ukraine

vacancy_dfrfycsz(11) prostirjob
Фахівець/фахівчиня з мобілізації ресурсів

Міжнародний благодійний фонд «Карітас України» шукає спеціаліста на позицію Фандрейзер для реалізації проектної діяльності фонду в напрямку Emergency Appeal.

Основні обов’язки:

  • Вивчення діяльності проєкту для ефективного залучення коштів для цільової аудиторії.
  • Пошук і залучення фінансових коштів для підтримки цільових груп проєкту.
  • Комунікація та налагодження тісних зв’язків з корпоративними асоціаціями в Україні, з міжнародними фондами (у партнерстві зі Старшим фандрейзером).
  • Робота з партнерствами в мережі Карітас, зокрема розвиток і підтримка партнерських відносин у межах мережі.
  • Розробка та реалізація фандрейзингової стратегії для залучення ресурсів.
  • Створення та регулярне оновлення бази партнерів і донорів.
  • Підтримання контакту з активними та потенційними донорами; укладання договорів про партнерство.
  • Створення комунікаційних матеріалів і комерційних пропозицій для донорів та партнерів (у команді з колегою-комунікаційником).
  • Підготовка звітів по минулих проєктах та акціях.
  • Підготовка звітної документації для донорів та партнерів.
  • Координація PR-супроводу проєктів для залучення коштів (у команді з колегою-комунікаційником).
  • Здійснення фандрейзингової діяльності з метою залучення необхідних ресурсів проєкту.

Вимоги:

  • Повна вища освіта (менеджмент, маркетинг, філологія, журналістика, економіка та суміжні галузі).
  • Досвід із залучення коштів (або з продажів) не менше 5 років.
  • Досвід із залучення коштів від бізнесів та корпорацій в Україні та закордоном.
  • Досвід у проектному менеджменті не менше 3 років.
  • Досвід роботи у благодійній сфері, у міжнародних або українських благодійних організаціях від 2-х років (буде значною перевагою).
  • Досвід реалізації грантових проєктів для благодійних організацій: від 1 року.
  • Досвід написання проєктних заявок на отримання грантів: від 1 року.
  • Володіння англійською на рівні В2+.
  • Досвід роботи в мережі Карітас буде значною перевагою.

Повинен знати:

  • Етику ділового спілкування, листування та переговорів.
  • Основи діловодства.
  • Методи обробки інформації з використанням сучасних технічних засобів, комунікацій і зв’язку, обчислювальної техніки.
  • Процеси залучення грошових коштів та інших ресурсів некомерційною організацією.
  • Процеси проектного менеджменту.
  • Теорію менеджменту.
  • Впевнений користувач базових програм пакета Microsoft.
  • Розуміння потреб цільової аудиторії.
  • Вміння визначати потреби, розробляти та впроваджувати індивідуальний план залучення коштів під певні потреби проєктної діяльності.
  • Вміння готувати та оформлювати звіти.

Необхідні професійні навички:

  • Здатність планувати та визначати пріоритети в роботі.
  • Партнероорієнтованість (клієнтоорієнтованість).
  • Комунікабельність.
  • Уміння налагоджувати ділові стосунки з різними організаціями, установами, приватними особами.
  • Уміння відбудовувати процеси та стратегічно мислити.
  • Уміння працювати самостійно та оперативно вирішувати питання будь-якого рівня складності, рекламації.
  • Відповідальність, організованість, дисциплінованість.
  • Стресостійкість.
  • Ініціативність та проактивність.
  • Добропорядність та чесність.

Буде перевагою:

  • Широка сфера контактів: українські та закордонні бізнес-кола, благодійні організації, корпоративні компанії та асоціації, церковні організації.
  • Досвід роботи в мережі Карітас.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування.
  • Можливість професійного зросту (по результатам роботи).
  • Гнучкий графік роботи (з можливістю віддаленої роботи).
  • Конкурентний рівень заробітної плати.
  • Потрібні ресурси для виконання поставлених завдань.
  • Можливість бути в команді великої мережі благодійних організацій.

Ми пропонуємо більше, ніж просто роботу — з нами у вас є можливість розвиватися та долучитись до якісних змін у суспільстві!

Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів.

Кандидат на цю посаду перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників.

З політиками та процедурами можна ознайомитися на нашому сайті: https://caritas.ua/sfg/

Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вакансія передбачає проведення ряду перевірок, включно з перевіркою рекомендацій від попередніх працедавців та перевіркою даних щодо судимостей.

Якщо у вас є успішний відповідний досвід і ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюме та супровідний лист на електронну адресу: [email protected]

Термін розгляду надісланого резюме — від 1 до кількох тижнів до моменту закриття вакансії. Зверніть увагу, що для розгляду вашого резюме важливо, щоб ваш досвід, навички та мотивація долучитись до нашої команди (зазначені в мотиваційному листі) відповідали опису вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій