Фахівець/фахівчиня MEAL Полтава (MEAL Officer, Poltava)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Intersos

Vacancy-вакансія7
Фахівець/фахівчиня MEAL Полтава (MEAL Officer, Poltava)

INTERSOS (Італія) — це гуманітарна організація на передовій у надзвичайних ситуаціях, яка надає допомогу жертвам збройних конфліктів, стихійних лих та екстремального відчуження з особливою увагою до захисту найбільш вразливих людей.

З 1992 року наші гуманітарні працівники допомагають людям, які постраждали від гуманітарної кризи: надаємо першу допомогу, їжу, житло, медичну допомогу та товари першої необхідності. Ми забезпечуємо задоволення основних потреб, таких як освіта, доступ до чистої води та медична допомога.

Команда екстреної допомоги ІНТЕРСОС перебуває у Львові, Вінниці, Полтаві, Одесі та Дніпрі, де ми розпочали операцію з надання допомоги внутрішньо переміщеним особам (ВПО) та пітримки місцевих медичних закладів та поблизу місць бойових дій, які знаходяться під високим тиском через наплив переселенців та дефіцит лікарів, ліків та медичних засобів.

Ми відкриваємо позицію Фахівець MEAL у м. Полтава

Тривалість контракту 5 місяців (з можливістю продовжити)

Головна мета:

Фахівець MEAL та звітуванню відповідає за звітність, обробку та аналіз якісних і кількісних даних діяльності, яку реалізує INTERSOS в Полтаві, реалізуючи всі заходи MEAL.

Завдання

  • Підтримувати точні бази даних шляхом моніторингу та перегляду регулярних джерел інформації
  • Оновлювати внутрішні та зовнішні бази даних щотижня та щомісяця.
  • Обробляти та зводити внутрішні та зовнішні якісні та кількісні звіти відповідно до операційних потреб щотижня, щомісяця та щокварталу
  • Сприяти аналізу зібраних і зведених даних відповідно до оперативних потреб
  • Підтримувати розробку інструментів моніторингу та звітності та їх аналіз
  • Проводити тренінги для персоналу на місцях щодо навичок звітності та аналізу та тем, пов’язаних з MEAL
  • Розробити інструменти МіО, необхідні для правильного моніторингу та оцінки реалізованих проектів.
  • Проводити регулярний моніторинг та технічні відвідування сайтів проекту відповідно до СОП та визначених потреб.
  • Систематично аналізувати та контролювати механізм оскарження бази шляхом підтримки та зміцнення існуючих механізмів звітності
  • Бути доступним для участі в галузевих зустрічах і тренінгах, організованих INTERSOS або зовнішніми зацікавленими сторонами.
  • Підтримувати аудиторські вправи, коли це необхідно та на вимогу керівництва
  • Підтримувати оцінку потреб і картування послуг у контексті стратегічного розвитку та розробки проекту
  • Виконувати додаткові завдання відповідно до вимог керівництва

Моніторинг та звітування

  • Забезпечувати щоденні, щотижневі, місячні та щоквартальні кількісні та якісні оновлення на основі прийнятих інструментів
  • Забезпечувати щотижневі оновлення для плану моніторингу та оцінки для узгодження з планом реалізації.
  • Забезпечити ефективне впровадження систем внутрішнього та зовнішнього моніторингу

 Специфічні завдання

  • Складати якісні та кількісні місячні та квартальні звіти.
  • Розробити інструменти якісного та кількісного моніторингу відповідно до запитів донорів для внутрішнього та зовнішнього використання
  • Сприяння підготовці та перегляду даних і звітів з МіО, пов’язаних із діяльністю на місцях (місячні/квартальні звіти донорів та інші спеціальні звіти).
  • Виконуйте вимоги донорів щодо моніторингу, використовуючи спеціальні інструменти, системи та бази даних моніторингу
  • Діяти як координаційний центр для зовнішніх агентств щодо інформації про направлення та інформацію про надання послуг і забезпечувати регулярне оновлення каталогу послуг
  • Відвідуйте тренінги, які проводяться всередині або за кордоном відповідно до вимог донорів та INTERSOS
  • Проведення тренінгів і регулярних візитів на місця та підвищення кваліфікації персоналу щодо використання внутрішніх і зовнішніх інструментів
  • Підтримуйте польовий персонал у представленні оброблених даних.
  • Підготовка якісних та кількісних звітів з аналізом та оцінкою даних, отриманих від команди управління інформацією.
  • Підготуйте спеціальну документацію щодо реалізації та прогресу заходів щодо цілей
  • Відповідь на періодичні донорські та внутрішні запити щодо додаткової інформації про виконання та результати діяльності
  • Участь у галузевих засіданнях, представляючи INTERSOS за потреби
  • Підтримувати зв’язок з колегами, відповідальними за звітність, моніторинг, оцінку та якість по всій країні, для обміну інформацією, знаннями
  • Будьте готові взяти участь у зустрічах, організованих в офісі INTERSOS або в інших офісах відповідно до вимог керівництва.
  • Керуйте механізмом подання скарг, включаючи гарячу лінію скарг і ящики для скарг, за підтримки групи управління якістю
  • Підтримуйте належне впровадження механізмів зворотного зв’язку на всіх етапах проекту
  • Сприяти розробці та оновленню плану МіО для проектів і забезпечити їх розгортання на базовому рівні
  • Зробіть внесок у перегляд інструментів моніторингу та оцінки та навчіть групу програм щодо їх розробки та належного використання.

 Вимоги

  • Мінімум 3 роки відповідного досвіду роботи (управління інформацією, звітність, моніторинг і оцінка).
  • Володіння MS (Word, Excel – володіння формулами та діаграмами, outlook).
  • Навички звітності (мова, граматика, аналіз, порівняння тощо)
  • Хороший рівень знання математики.
  • Вищий ступінь у галузі ділового адміністрування або управління бізнесом, економіки, інформаційних технологій, статистики або суміжних галузей.
  • Гарний рівень володіння англійською мовою
  • Високий рівень конфіденційності та дотримання протоколів захисту даних.
  • Увага до деталей
  • Вміння працювати під напругою та дотримання дедлайнів
  • Командна робота
  • Комунікативні навички
  • Планування та організація
  • Гнучкість і адаптивність
  • Ініціатива
  • Аналітичне мислення, вирішення проблем і прийняття рішень

Будь ласка, заповніть форму тут: INTERSOS Application

 


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій