Фахівець/чиня з супроводження діяльності та розвитку активностей центрів
ЗАВЕРШЕНО
Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТХЧУ) оголошує конкурс на посаду Фахівець з супроводження діяльності та розвитку активностей центрів Відділу розвитку та стандартизації соціальних послуг Департаменту організаційного розвитку НК ТЧХУ
Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує.
Відчуваєте, що можете зробити світ кращим? Приєднуйтесь до Товариства Червоного Хреста України:
- Можливість творити добро: Допоможіть тим, хто цього потребує, і відчуйте натхнення від зробленого внеску
- Нові знання та навички: Пройдіть цікаві тренінги, станьте волонтером або співробітником і отримайте досвід, який стане у пригоді в житті.
- Друзі та однодумці: Приєднуйтесь до команди небайдужих людей, які завжди готові прийти на допомогу.
- Гордість за свої дії: Долучайтесь та відчуйтесь гордість за те, що ви – герой!
ТЧХУ – це тисячі людей по всій Україні, які щодня роблять світ кращим.
Фахівець з супроводження діяльності та розвитку активностей центрів приймає участь у плануванні, реалізації та моніторингу програм і заходів, що сприяють розвитку центру та громади. Координує проекти, спрямовані на потреби громади, розвиток соціальних послуг, на освіту, культурний розвиток, здоров’я, а також інші напрями, що відповідають потребам цільових груп центрів. Робота фахівця включає залучення учасників, партнерство з іншими організаціями та оцінку ефективності проведених заходів.
Обов’язки:
- Вирішення адміністративних завдань у відповідності до внутрішніх процедур та положень
- Ефективна робота зі службою фінансів, логістики та дотичними департаментаментами
- Проведення навчань для персоналу центрів
- Попередній збір та аналіз даних про громаду
- Підтримка діяльності центрів, надання консультацій персоналу центрів, супервізія
- Імплементація впроваджень Національного комітету (CRM, нові послуги і тд)
- Збір та попередній аналіз звітності центрів
- Проведення оцінки потреб громади при відкритті та функціонуванні центрів
- Супроводження надання послуги з формування життєстійкості
- Моніторинг виконання індикаторів центрами
- Організація відряджень, підготовка супровідних документів
- Адміністрування запуску та діяльності пілотних проєктів;
- Підготовка та формування звітів по проектам, партнерам, загальні та річні;
- Експертний супровід організацій ЧХ у процесі вирішення адміністративних та стратегічних питань
- Участь у підготовці проектних пропозицій для пілотування проектів
- Інші адміністративні завдання за вимогою керівника
Додаткові обов’язки:
- Візити в обласні та локальні центри;
- Участь у робочих зустрічах, нарадах згідно запитів;
- Участь в організації стратегічних заходів для розвитку центрів;
- Введення баз документів (загальне сховище, Браво-бібліотека та ін.);
- Виконання доручень керівництва
- Участь в національних та регіональних заходах з розвитку та стандартизації соціальних послуг, розвитку організацій та волонтерства;
- Участь у річному планування діяльності відділу;
- Участь у аналізі річного плану відділу раз в квартал;
- Місячне планування своїх завдань та оцінка виконання завдань попереднього місяця;
Вимоги:
- Повна вища освіта (економіка, менеджмент, маркетинг, соціологія);
- Курси підвищення кваліфікації / тренінги/ програми стажування у сферах маркетингу, бізнес планування, управління та адміністрування будуть перевагою
- Досвід роботи від 1 року
- Досвід волонтерства або роботи в гуманітарній, соціальній сфері.
- Досвід розробки бізнес / маркетингових планів.
- Розуміння повного циклу вирішення адміністративних питань
- Відмінні навички роботи з комп’ютером (Word, Excel, бази даних, електронна пошта).
- Розвинені комунікативні навички, досвід комунікації з різними категоріями людей, тактовність та дипломатичність.
- Розвинені організаторські та виконавчі навички.
- Здатність працювати самостійно та в команді, швидка адаптація.
- Вільне володіння українською мовою, Англійською – Intermediate
Товариство Червоного Хреста України пропонує:
- Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
- Працевлаштування згідно КЗпП;
- Своєчасну виплату заробітної плати;
- Дружній і згуртований колектив однодумців;
- Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами.
- Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України
- Розвиток / вдосконалення навичок: аналізу ринків; бізнес планування, управління та адміністрування; пілотування бізнес проектів; роботи з донорами / інвесторами.
- Можливість зростання до керівника проектних команд
- Участь у національних та міжнародних заходах ТЧХУ.
- Участь у стратегічному плануванні діяльності Департаменту організаційного розвитку НК ТЧХУ, в тому числі розвитку соціальних послуг у найбільшій мережі організацій в Україні.
Робоче місце: м. Київ, вул. Ділова, 3
Випробувальний термін – 3 місяці.
Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади за наступною адресою: [email protected].
Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.