Фахівець/чиня з питань безпеки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ganna Kolomiiets

Vacancy вакансія(5)
Фахівець/чиня з питань безпеки

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.  

DRC працює в Україні з 2014 року і продовжує значне розширення масштабів у 2022 році для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах захисту, засобів до існування, житла/непрофільних організацій та гуманітарного роззброєння та розбудови миру (гуманітарна протимінна діяльність), використовуючи пряме втручання, підтримку носіїв обов’язків та організацій громадянського суспільства (ОГС), а також партнерства з ОГС.

ДРБ В Україні шукає висококваліфікованого Фахівця з питань безпеки в Суми

  • Допомагати в розробці та впровадженні систем управління ризиками безпеки ДРБ, включаючи політики, плани та процедури в зонах діяльності
  • Надавати адміністративну допомогу та технічну підтримку, гарантуючи, що програми та проектні заходи реалізуються безпечним та ефективним способом 

Географічне охоплення: Суми

  • Ця роль забезпечує дотримання процедур та інструкцій ДРБ для підтримки діяльності Офісу ДРБ у Суми;
  • Посада сприяє розробці стратегій, які перетворюються на плани дій і щоденні завдання.

 Основні обов’язки

  • Відстежувати розвиток ситуації у зоні діяльності та передавати ці дані відповідному персоналу;
  • Збирати, перевіряти, аналізувати та повідомляти інформацію, яка впливає або може вплинути на діяльність ДРБ;
  • Створити мережу місцевих контактів, що полегшує організацію безпечного доступу до локацій, де працює ДРБ;
  • Відстежувати переміщення персоналу, повідомляти про порушення в переміщенні та ініціювати екстрене реагування, якщо це необхідно;
  • Розробляти та проводити тренінги для персоналу ДРБ;
  • Готувати та подавати Звіти про інциденти безпеки (SIR);
  • Проводити оцінку безпеки на місці та рекомендувати приміщення для нових офісів, гостьових будинків, складів та інших об’єктів за потреби. Проводити регулярні перевірки з безпеки, такі як перевірка вогнегасників, приладдя для безпечних кімнат, аптечок першої допомоги, обладнання для екстреного зв’язку та елементів фізичної безпеки (MOSS) та іншого;
  • Проводити оцінку ризиків безпеки (SRA);
  • Забезпечити всі об’єкти ДРБ належним контролем доступу;
  • Розробляти стандартні операційні процедури, плани дій у надзвичайних ситуаціях, оцінки загроз та інші документів;
  • Оновлювати інструкції перед прибуттям, місцеві правила безпеки, списку контактів та інструкції з техніки безпеки;
  • Впроваджувати політики, протоколи і процедуру безпеки;
  • Сприяти закупівлі та видачі засобів безпеки та захисту;
  • Допомагати в розробці планів підвищення безпеки ДРБ (SIP);
  • Оповіщення відповідних сторін у разі надзвичайної події та забезпечення реагування на інцидент; 
  • Підтримка координатора з безпеки в оновленні системи рівня безпеки (SLS);
  • Стежити за дотриманням підрозділами ДРБ норм чинного законодавства, правил, стандартів, положень, інструкцій з охорони праці, виробничої санітарії, протипожежного захисту та охорони навколишнього середовища;
  • Здійснення постійного контролю щодо дотримання працівниками вимог щодо охорони праці;
  • Будь-які інші завдання загального адміністрування, на вимогу безпосереднього керівника.

Необхідний досвід та компетенції: 

  • Мінімум 2-3 роки вузькопрофільного досвіду у сфері безпеки та менеджменту;
  • Досвід роботи з міжнародними стандартами в роботі;
  • Досвід роботи з пошуку та обробки інформації;
  • Високі навики роботи з MS Word, Excel та PowerPoint;
  • Досвід роботи в зоні підвищеної небезпеки;
  • Вільне володіння англійською мовою.

Вимоги до освіти:

Диплом або еквівалентна професійна кваліфікація

Ми пропонуємо: 

  • Тривалість контракту: 6 місяців з можливістю поновлення залежно від ефективності та фінансування та за умови проходження випробувального терміну 3 міс;
  • Місце роботи: Суми;
  • Дата початку: якнайшвидше;
  • Заробітна плата та умови: будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Датської ради у справах біженців;
  • Медичне страхування та страхування життя.

Процес подачі заявки

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою). 

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подачі заявок: 28-02-2022 

https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=167421&DepartmentId=19100&MediaId=5


Останні публікації цього розділу:

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних