Фахівець/чиня з публічних закупівель

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ganna Kolomiiets

Vacancy вакансія(6)
Фахівець/чиня з публічних закупівель

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі. 

Команда ДРБ оголошує конкурс на заміщення вакантної позиції Фахівця з публічних закупівель у м. Суми

Загальна мета ролі

Відповідає за закупівлю товарів і послуг відповідно до поставлених завдань, логістичні функції на рівні Сумського офісу (зберігання, складування, транспортування тощо)

Представляє ДРБ в органах державної влади

Надає загальну матеріально-технічну підтримку програми

Географічне охоплення: Суми

Основні обов’язки

  • Звітування Керівнику групи з адміністративних питань
  • Дотримання гуманітарних принципів, правил донорів і ДРБ, а також законодавства, з метою підтримки бенефіціарів
  • Оптимізація всіх логістичних операцій для підвищення економічної ефективності, включаючи встановлення довгострокових контрактів на постачання
  • Координація програмного персоналу для забезпечення участі відділу закупівель у всьому програмному циклі
  • Представництво ДРБ в інших організаціях та органах
  • Ефективна та раціональна підтримка потреб програм
  • Допомога в підборі, навчанні та розбудові потенціалу команди закупівель

Закупівлі

  • Виконувати процеси закупівель відповідно до отриманих заявок на закупівлю або фактичних потреб
  • Заповнення журналів та записи точно та своєчасно (не пізніше п’яти робочих днів) 
  • Забезпечувати належне складання, підписання, сканування, завантаження в хмарне сховище, архівування друкованих копій документів
  • Забезпечувати належну перевірку постачальників ДРБ
  • Забезпечувати своєчасність платежів
  • Виконувати операції за допомогою системи Dynamics ERP

Управління основними засобами

  • Отримувати активи від постачальників, перевіряти їх, видавати працівникам, організовувати зберігання та належне використання
  • Постійно оновлювати список основних засобів і всі записи про основні засоби в Dynamics
  • Не рідше одного разу на півроку проводити фізичну перевірку активів
  • Забезпечити належне маркування активів

Управління складом

  • Організація складського супроводу проектів відповідно до правил ДРБ

Управління автопарком

  • Участь у підтримці проектів ДРБ автомобільним транспортом
  • Участь у найманні водіїв та оренді автотранспорту
  • Перевірка транспортних журналів та щомісячних звітів

Інші обов’язки

  • Підготовка звітів та комплектів документів для аудитів
  • Розробка посібників для персоналу програм щодо окремих процесів закупівель
  • Розвиток потенціалу партнерських організацій та нагляд за діяльністю їх ланцюгів поставок
  • Співпраця та координація з фінансовим підрозділом

Необхідний досвід та компетенції

  • Усі ролі DRC вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями DRC
  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Переймання ініціативи: брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнення до інновацій.
  • Спілкування: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей ДРБ та Кодексу поведінки, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань
  • Мінімум 2-3 роки досвіду в гуманітарній логістиці, закупівлях, транспортуванні та розподілі, складському господарстві та управлінні запасами
  • Добре розуміння правил закупівель і положень основних міжнародних донорів
  • Відмінне володіння MS Word, Excel та PowerPoint
  • Бажано поглиблене знання англійської мови
  • Вільне володіння українською та російською.

Потрібна освіта

Відповідний університетський ступінь у галузі логістики та/або управління ланцюгами поставок або еквівалентна професійна кваліфікація

Ми пропонуємо

Тривалість контракту: 6 місяців з можливістю поновлення залежно від ефективності та фінансування (після 3 місячного випробувального терміну)

Місце роботи: Суми

Дата початку: якнайшвидше 

Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Представництво Датської Ради у справах біженців.

Медичне страхування та страхування життя

Процес подачі заявки

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою. Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

Кінцевий термін подання заявок: 20-03-2023

https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=167423&DepartmentId=19100&MediaId=5


Останні публікації цього розділу:

Заступник/ця Радника з безпеки (Схід) в м. Дніпро

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад