Фахівець/чиня з господарських питань
ЗАВЕРШЕНО
Товариство Червоного Хреста України оголошує конкурс на посаду фахівця/фахівчині з господарських питань
Вимоги:
· вища освіта
· досвід адміністративно-господарської роботи не менше 3 років
· наявність посвідчення водія категорії В Відмінні навички роботи з комп’ютером (Word, Excel, бази даних, електронна пошта);
· Вільне володіння українською мовою, іноземною – на середньому рівні;
· Досвід комунікації з різними категоріями людей, тактовність та дипломатичність;
· Розвинені організаторські та виконавчі навички;
· Здатність працювати самостійно та в команді, швидка адаптація;
· Здатність швидко навчатися, уважність;
· Здатність справлятися зі стресом та працювати під тиском часу;
· Вміння готувати та оформлювати звітність;
· Дотримання основоположних принципів Червоного Хреста;
· Дотримання принципу конфіденційності інформації.
Повинен знати: постанови, розпорядження, накази, нормативні та інші керівні матеріали вищих органів щодо адміністративно-господарського обслуговування; структуру ТЧХУ і перспективи її розвитку; порядок укладання та оформлення договорів зі сторонніми організаціями на надання послуг; засоби зв’язку, обчислювальної та організаційної техніки; порядок і строки складання звітності; засоби механізації ручної праці; порядок придбання устаткування, меблів, інвентарю, канцелярського приладдя та оформлення розрахунків за послуги; основи економіки, організації виробництва та управління; основи трудового законодавства
Обов’язки:
· організація та комплектування нових робочих місць меблями та іншим устаткуванням в межах компетенції відділу;
· організація переміщення робочих місць в межах офісного простору та переїзд до інших локацій;
· ведення обліку та переміщення основних засобів, які необхідні для забезпечення роботи офісних просторів та експлуатації будівель та споруд;
· організація та контроль роботи штатних прибиральниць або працівників клінінгової компанії з прибирання власних/орендованих приміщень та прилеглих територій;
· організація або виконання робіт з дрібного ремонту будівлі, території меблів, дверних/віконних ручок, замків, сантехнічних приладів;
· підтримання обладнання та інвентарю в належному стані;
· складання переліку ТМЦ та заявок на закупівлю товарів, які необхідні для забезпечення експлуатації будівель та офісних приміщень.
· організація та контроль за своєчасним вивезенням сміття;
· розвантаження та завантаження меблів та обладнання в межах компетенції відділу; – інші доручення керівництва в рамках функціональних обов’язків;
· взаємодія з структурними підрозділами НК ТЧХУ з господарських питань;
Товариство пропонує:
· Участь у навчальних тренінгах та семінарах
· Цікаву, різнопланову і мультизадачну роботу
· ЦІкаву та мотивуючу командну роботу
· Працевлаштування згідно з КЗпП
· Своєчасну виплату заробітної плати
· Постійне місце роботи: офіс.
· Випробувальний термін – 3 місяці.
Місце роботи: м. Київ, вул. Є. Чикаленка (вул. Пушкінська)
Просимо направляти резюме з зазначенням рівня бажаної заробітної плати та супровідний лист з позначенням посади за наступною адресою: [email protected].
Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.