Фахівець/чиня з господарських питань

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Товариство Червоного Хреста України оголошує конкурс на посаду фахівця/фахівчині з господарських питань

Вимоги:

· вища освіта

· досвід адміністративно-господарської роботи не менше 3 років

· наявність посвідчення водія категорії В Відмінні навички роботи з комп’ютером (Word, Excel, бази даних, електронна пошта);

· Вільне володіння українською мовою, іноземною – на середньому рівні;

· Досвід комунікації з різними категоріями людей, тактовність та дипломатичність;

· Розвинені організаторські та виконавчі навички;

· Здатність працювати самостійно та в команді, швидка адаптація;

· Здатність швидко навчатися, уважність;

· Здатність справлятися зі стресом та працювати під тиском часу;

· Вміння готувати та оформлювати звітність;

· Дотримання основоположних принципів Червоного Хреста;

· Дотримання принципу конфіденційності інформації.

Повинен знати: постанови, розпорядження, накази, нормативні та інші керівні матеріали вищих органів щодо адміністративно-господарського обслуговування; структуру ТЧХУ і перспективи її розвитку; порядок укладання та оформлення договорів зі сторонніми організаціями на надання послуг; засоби зв’язку, обчислювальної та організаційної техніки; порядок і строки складання звітності; засоби механізації ручної праці; порядок придбання устаткування, меблів, інвентарю, канцелярського приладдя та оформлення розрахунків за послуги; основи економіки, організації виробництва та управління; основи трудового законодавства

Обов’язки:

· організація та комплектування нових робочих місць меблями та іншим устаткуванням в межах компетенції відділу;

· організація переміщення робочих місць в межах офісного простору та переїзд до інших локацій;

· ведення обліку та переміщення основних засобів, які необхідні для забезпечення роботи офісних просторів та експлуатації будівель та споруд;

· організація та контроль роботи штатних прибиральниць або працівників клінінгової компанії з прибирання власних/орендованих приміщень та прилеглих територій;

· організація або виконання робіт з дрібного ремонту будівлі, території меблів, дверних/віконних ручок, замків, сантехнічних приладів;

· підтримання обладнання та інвентарю в належному стані;

· складання переліку ТМЦ та заявок на закупівлю товарів, які необхідні для забезпечення експлуатації будівель та офісних приміщень.

· організація та контроль за своєчасним вивезенням сміття;

· розвантаження та завантаження меблів та обладнання в межах компетенції відділу; – інші доручення керівництва в рамках функціональних обов’язків;

· взаємодія з структурними підрозділами НК ТЧХУ з господарських питань;

Товариство пропонує:

· Участь у навчальних тренінгах та семінарах

· Цікаву, різнопланову і мультизадачну роботу

· ЦІкаву та мотивуючу командну роботу

· Працевлаштування згідно з КЗпП

· Своєчасну виплату заробітної плати

· Постійне місце роботи: офіс.

· Випробувальний термін – 3 місяці.

Місце роботи: м. Київ, вул. Є. Чикаленка (вул. Пушкінська)

Просимо направляти резюме з зазначенням рівня бажаної заробітної плати та супровідний лист з позначенням посади за наступною адресою: [email protected].

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Ментор/ка підліткових курсів з 3D-моделювання та робототехніки (Кропивницький)

Регіональний/а координатор/ка у Сумській, Запорізькій та Миколаївській областях

Адміністративний/а асистент/ка

Бухгалтер/ка

Експерт/ка з розробки комунікаційної стратегії

Офіс менеджер/ка