Фахівець/чиня з безпеки до БФ savED (часткова зайнятість)
savED – велика команда, обʼєднана спільним баченням і місією.
Ми знаємо, заради чого існуємо як організація і щодня докладаємо максимальних зусиль, аби повернути українським дітям право на освіту.
Фонд поєднує глибокий досвід у сфері освіти з прагненням творити реальну цінність для громад. Ми працюємо у прифронтових областях і громадах, де пропонуємо комплексні рішення, що обʼєднують інфраструктуру, освітню компоненту і програми соціальної підтримки для дітей та освітян. Наш пріоритет — офлайн-навчання та соціалізація дітей у безпечних умовах.
Ми оголошуємо конкурс на позицію Фахівця з безпеки, адже шукаємо людину, яка допомагатиме фонду savED у впровадженні та підтримці системи безпеки, адаптованих до умов України, і надаватиме консультації та здійснюватиме дії в межах аналізу безпекової ситуації та оцінки ризиків.
ОБОВ’ЯЗКИ:
- Проводити оцінки ризиків у сфері безпеки з метою забезпечення безперебійної діяльності організації та її фахівців та реалізації проєктів фонду.
- Здійснювати підготовку алгоритму дій при настанні можливих загроз та моніторити безпекову ситуацію з метою мінімізації ризиків для команди savED в Україні.
- Створювати політики з ризик-менеджменту, безпеки, антикризового реагування (безпекові питання).
- Розробляти безпечні маршрути поїздок в регіонах діяльності фонду та протоколи дій у надзвичайних ситуаціях.
- Контролювати дотримання процедур управління безпекою командою фонду, тісно співпрацювати з керівництвом фонду.
- Готувати звітність, службові записки, рекомендації для керівництва, донорів, партнерів.
- Мати змогу здійснювати робочі поїздки до інших міст та містечок, де savED здійснює свою діяльність, за потреби.
- Проводити інструктажі, тренінги з безпеки для працівників фонду, надавати письмові та усні рекомендації.
- Описати необхідність придбання, а також забезпечити контроль належного технічного стану обладнання для безпеки, захисту та зв’язку.
- За потреби взаємодіяти з національними правоохоронними органами щодо місцевих дозволів і процедур, які можуть впливати на діяльність та безпеку фонду
- Здійснювати звіти щодо інцидентів, які мали місце в регіонах діяльності savED, задля аналізу та попередження майбутніх ризиків.
ВИМОГИ
- Вища освіта (бакалавр) за спеціальністю менеджмент безпеки, управління ризиками, стратегічні дослідження, міжнародні відносини або управління надзвичайними ситуаціями (також розглядаються загальні управлінські спеціальності).
- Високий рівень володіння ІТ-технологіями та комп’ютерною грамотністю, впевнене володіння програмами MS Office — Word, Excel, PowerPoint.
- Бажано мати доведені навички переговорів (як внутрішніх, так і зовнішніх) у складних і стресових ситуаціях.
- Досвід проведення тренінгів з безпеки і зниження ризиків.
- Сильні аналітичні здібності (з метою аналізу безпекової ситуації в Україні)
- Наявність дійсного водійського посвідчення.
- Бажано мати досвід у сфері професійної безпеки (міжнародні НУО, корпоративний сектор, військові структури, правоохоронні органи або служби з надзвичайних ситуацій).
- Глибоке розуміння ризиків і уміння планувати безпеку, а також управляти кризовими ситуаціями в гуманітарному контексті.
- Готовність працювати в умовах високого рівня стресу.
Ми пропонуємо:
- гнучкий графік роботи у гібридному форматі (віддалено та в м. Київ), оплата відряджень (логістика та добові коштом фонду);
- можливість поєднувати з іншими проєктами (пропозиція на часткову зайнятість)
- причетність до суспільних змін: від роботи у малих громадах до змін та підтримки команди в масштабах цілої країни;
- можливість додаткового навчання (за кошти фонду);
- конкурентна заробітна плата;
- додатковий вихідний кожного місяця.
Куди і до якого числа надсилати резюме?
Резюме українською мовою надсилайте на електронну пошту [email protected] з темою листа “Фахівець з безпеки” до 20 липня 2025 року.