Фахівець\чиня з адміністративних питань та закупівель

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Vacancy_dfrfycsz(3) prostirjob
Фахівець\чиня з адміністративних питань та закупівель

Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТХЧУ) оголошує конкурс на посаду Фахівець з адміністративних питань та закупівель Відділу розвитку та стандартизації соціальних послуг Департаменту організаційного розвитку НК ТЧХУ

Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує. 

Відчуваєте, що можете зробити світ кращим? Приєднуйтесь до Товариства Червоного Хреста України:  

  • Можливість творити добро: Допоможіть тим, хто цього потребує, і відчуйте натхнення  від зробленого внеску  
  • Нові знання та навички: Пройдіть цікаві тренінги, станьте волонтером або співробітником і отримайте досвід, який стане у пригоді в житті.
  • Друзі та однодумці: Приєднуйтесь до команди небайдужих людей, які завжди готові прийти на допомогу.
  • Гордість за свої дії: Долучайтесь та відчуйтесь гордість за те, що ви – герой!

ТЧХУ – це тисячі людей по всій Україні, які щодня роблять світ кращим. 

Ціль посади: Системний адміністративний супровід діяльності відділу розвитку та стандартизації соціальних послуг щодо впровадження інноваційних послуг, проектів та програм ТЧХУ

Обов’язки: 

  • Вирішення адміністративних завдань у відповідності до внутрішніх процедур та положень
  • Ефективна робота зі службою фінансів, логістики та дотичними департаментаментами
  • Контроль виконання бюджету
  • Здійснення розрахунків
  • Розробка тендерної документації
  • Підготовка договорів та контроль за виконанням зазначених пунктів
  • Контроль процесу закупівель
  • Організація відряджень, підготовка супровідних документів
  • Адміністрування запуску та діяльності пілотних проєктів;
  • Підготовка та формування фінансових звітів по проектам, партнерам, загальні та річні;
  • Експертний супровід організацій ЧХ у процесі вирішення адміністративних питань
  • Участь у підготовці проектних пропозицій для пілотування проектів
  • Інші адміністративні завдання за вимогою керівника

Додаткові обов’язки

  • Пошук та брифування підрядників, контроль за їх діяльністю;
  • Участь у робочих зустрічах, нарадах згідно запитів;
  • Участь у організації стратегічних заходів для розвитку ТЧХУ;
  • Введення баз документів (загальне сховище, Браво-бібліотека та ін.);
  • Виконання доручень керівництва
  • Участь в національних або регіональних заходах з розвитку та стандартизації соціальних послуг, розвитку організацій та волонтерства;
  • Участь у річному планування діяльності відділу;
  • Участь у аналізі річного плану відділу раз в квартал;
  • Місячне планування своїх завдань та оцінка виконання завдань попереднього місяця;

Вимоги:  

  • Повна вища освіта (економіка, менеджмент, маркетинг, соціологія);
  • Курси підвищення кваліфікації / тренінги/ програми стажування у сферах маркетингу, бізнес планування, управління та адміністрування будуть перевагою
  • Досвід роботи від 1 року
  • Досвід волонтерства або роботи в гуманітарній, соціальній сфері.
  • Досвід розробки бізнес / маркетингових планів.
  • Розуміння повного циклу вирішення адміністративних питань
  • Відмінні навички роботи з комп’ютером (Word, Excel, бази даних, електронна пошта).
  • Розвинені комунікативні навички, досвід комунікації з різними категоріями людей, тактовність та дипломатичність.
  • Розвинені організаторські та виконавчі навички.
  • Здатність працювати самостійно та в команді, швидка адаптація.
  • Вільне володіння українською мовою, Англійською – Intermediate

Товариство Червоного Хреста України пропонує: 

  • Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
  • Працевлаштування згідно КЗпП;
  • Своєчасну виплату заробітної плати;
  • Дружній і згуртований колектив однодумців;
  • Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами.
  • Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України
  • Розвиток / вдосконалення навичок: аналізу ринків; бізнес планування, управління та адміністрування; пілотування бізнес проектів; роботи з донорами / інвесторами.
  • Можливість зростання до керівника проектних команд
  • Участь у національних та міжнародних заходах ТЧХУ.
  • Участь у стратегічному плануванні діяльності Департаменту організаційного розвитку НК ТЧХУ, в тому числі розвитку соціальних послуг у найбільшій мережі організацій в Україні.

Робоче місце:  м. Київ, вул. Є Чикаленка

Випробувальний термін – 3 місяці. 

Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади за наступною адресою: [email protected]

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії. 


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель