Фахівець/чиня відділу гуманітарних програм, Харків (Program Officer)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

офіс тренінг семінар
Фахівець/чиня відділу гуманітарних програм, Харків (Program Officer)

Міжнародний медичний корпус надає невідкладну допомогу постраждалим від конфліктів, стихійних лих та хвороб, незалежно від місця та умов їх перебування. Наші зусилля направленні на те, щоб бенефіціари в результаті нашої роботи одужали, відновились, отримали навички та інструменти, необхідні для самозабезпечення. International Medical Corps: First there, no matter where

International Medical Corps ніколи не вимагає від кандидатів гонорару, платежу чи іншої грошової операції. Якщо у вас вимагають грошей у зв’язку з цим вербуванням, будь ласка, повідомте Міжнародний медичний корпус на веб-сайті для повідомлення про неправомірну поведінку: www.InternationalMedicalCorps.ethicspoint.com. Будь ласка, не надсилайте своє резюме або заявку на цей веб-сайт, воно не розглядатиметься.

Опис вакансії 

Роль фахівця відділу гуманітарних програм у команді полягає у тому, аби виконувати адміністративні завдання в офісах. 

Основні Завдання і Обов’язки   

  1. Перераховані обов’язки та відповідальність є репрезентативними для характеру та рівня дорученої роботи та не обов’язково є всеохоплюючими.    Забезпечення підтримки реалізації заходів програми охорони здоров’я, допомагаючи команді охорони здоров’я у виконанні адміністративної роботи в офісах Міжнародного Медичного Корпусу. 
  2. Підіймати та знаходити заявки на закупівлю та будь-які інші документи, які вимагають медичні координатори та посадові особи, і стежити за виконанням цих заявок відділами фінансів, логістики та закупівель для своєчасної доставки 
  3. Вести листування, планувати зустрічі та вести належне подання та документування записів медичної бригади. 
  4. Допомагати медичному персоналу в координації, підготовці та реалізації заходів у польових умовах. 
  5. Друк та сканування всіх необхідних матеріалів та інструментів. 
  6. Допомога команді в підготовці та координації тренінгів. 
  7. Координувати та спілкуватися з відділами логістики, фінансів, комплаєнсу, відділом кадрів і забезпечувати надання всієї відповідної необхідної документації. 
  8. Переклад документів при необхідності. 
  9. Оформлення документації для виплати щомісячного заохочення працівникам HF. 
  10. Збирати та компонувати плани пересування Департаменту охорони здоров’я, та узгоджувати їх з автопарком для організації планів пересування. 
  11. Підготовка офіційних листів до конкретних органів відповідно до вимог департаменту та архівування копій та відгуків всіх листів. 
  12. Будь-які інші обов’язки, визначені прямим керівником. 

Інше 

Виконувати інші обов’язки за дорученням. Обов’язки та задачі, перелічені в цьому документі, є репрезентативними для характера та рівня дорученої роботи та не включають у себе увесь спектр задач.

Кваліфікація та досвід

  1. Ступінь бакалавра в будь-якій суміжній галузі. 
  2. Принаймні один рік досвіду роботи в Міжнародній недержавній організації на аналогічній посаді.
  3. Хороші навики роботи з комп’ютером, включаючи Microsoft Excel.
  4. Письмова та усна англійська мова на високому рівні.
  5. Сильні організаційні та комунікативні навички, здатність ефективно подавати інформацію та належним чином спілкуватися з усіма відділами. 

Кодекс поведінки 

Відповідно до даної посади, людина повинна сприяти та заохочувати культуру дотримання та етики в усій організації та підтримувати чітке розуміння стандартів відповідності Міжнародного Медичного Корпусу та етичних стандартів донорства. Працівники також несуть відповідальність за запобігання порушення нашого кодексу поведінки та етичних норм, які можуть включати конфлікти інтересів, чи етичних норм чи політики безпеки. Якщо ви бачите, чуєте або дізнаєтеся про порушення кодексу поведінки та етичних норм чи політики безпеки, ви зобов’язані про це повідомити. 

Якщо це наглядова позиція, слід подавати приклад етичної поведінки через власну поведінку та нагляд за роботою інших; забезпечити, щоб ті, хто звітує перед вами, мали достатні знання та ресурси для дотримання стандартів, викладених у кодексі поведінки та етичних норм; контролювати відповідність підлеглих працівників; забезпечити дотримання кодексу поведінки та етичних норм та політики Міжнародного Медичного Корпусу, включаючи політику безпеки та захисту від приниження, знущання та сексуальних домагань на робочому місці, постійно та справедливо; підтримувати працівників, які сумлінно піднімають такі питання або виражають занепокоєння. 

 Безпека 

Всі працівники поділяють відповідальність та зобов’язання щодо безпеки та захисту населення, з яким ми працюємо, включаючи особливо вразливі категорії дорослих та дітей. Це включає захист від наступної поведінки наших працівників або партнерів: сексуальна експлуатація та насилля; експлуатація праці, нехтування або насилля над дітьми, дорослими, що належать до групи ризику або ЛГБТ-представниками; будь-яка форма торгівлі людьми. 

Рівні можливості 

Міжнародний Медичний Корпус з гордістю надає рівні можливості працевлаштування всім працівникам і кваліфікованим кандидатам без урахування раси, кольору шкіри, релігії, статі, сексуальної орієнтації, національного або етнічного походження, віку, інвалідності або статусу ветерана. 

Резюме надсилати на адресу [email protected] – вони розглядатимуться на постійній основі


Останні публікації цього розділу:

Спеціаліст/ка з документування воєнних злочинів

Заступник/ця Радника з безпеки (Схід) в м. Дніпро

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста