Фахівець/чиня проєкту (Rapid Response Project Officer)

Зафіксувати у Google календарі!


prostirjob_vacancy_dfrfycsz
Фахівець/чиня проєкту (Rapid Response Project Officer)

Загальна інформація:

Програма «Партнерство за сильну Україну» Фаза 2 (PFRU-2) — це багаторічна донорська програма, що реалізується під управлінням Міністерства закордонних справ, справ Співдружності націй та розвитку (МЗС) Великої Британії у співпраці з українським урядом.

Метою PFRU-2 є забезпечення українській державі кращих умов для керування інклюзивним відновленням і відродженням України в партнерстві з громадянським суспільством і приватним сектором в умовах російської агресії. Це має сприяти розбудові більш стійкої, соціально згуртованої, інклюзивної, незалежної, демократичної, суверенної та процвітаючої України. ФПСУ-2 надає фінансування українським і міжнародним партнерам-виконавцям і реалізує проєкти на основі результатів досліджень і доказової бази.

Фахівець(чиня) проєкту «Механізм швидкого реагування» забезпечує управління проєктами, координацію та контроль, а також технічну та адміністративну підтримку в рамках команди проєкту «Механізм швидкого реагування» PFRU-2, яка допомагає прифронтовим, прикордонним та іншим громадам на півночі, півдні та сході України ліквідувати наслідки нещодавніх атак і зберігати стійкість в умовах російської агресії.

Фахівець(чиня) проєкту «Механізм швидкого реагування» керує та супроводжує процеси закупівлі обладнання, відстеження запасів і проєктних заходів, управління базами даних, координації з місцевою владою та іншими партнерами, організації та участі в консультаціях, зустрічах і заходах, а також контролює та супроводжує виконання адміністративних завдань, таких як укладення меморандумів про взаєморозуміння та оформлення актів приймання-передачі з громадами-бенефіціарами.

Обов’язки:

  • Супровід запуску та реалізації заходів проєкту «Механізм швидкого реагування» з акцентом на відстеженні, управлінні базами даних, координації, а також контролі та супроводі виконання адміністративних завдань з метою забезпечення успішної реалізації проєкту відповідно до робочого плану та проєктних вимог.
  • Керування процесом відстеження запасів і проєктних заходів, а також управління базами даних із забезпеченням чіткої фіксації даних та інформації та їхньої трансформації в формат, легкий для сприйняття команди проєкту «Механізм швидкого реагування» та інших співробітників PFRU-2.
  • Виконання функцій основної контактної особи для партнерів із місцевих органів влади, супровід їхньої участь в консультаціях, зустрічах і заходах, а також збираючи від них відповідні даних та інформації для цілей відстеження та звітності.
  • Керування процесом організації консультацій, зустрічей і заходів із місцевими органами влади та іншими партнерами. Ведення протоколів зустрічей для надання команді проєкту «Механізм швидкого реагування» та іншим співробітникам PFRU-2.
  • У координації зі старшим менеджером проєкту «Механізм швидкого реагування» визначення можливостей швидкої передачі обладнання, а також можливостей реалізації заходів, не пов’язаних із обладнанням (тобто навчання, планування на випадок надзвичайних ситуацій, стратегічні комунікації), та підготовка пропозицій для розгляду керівником проєкту «Механізм швидкого реагування та регіональна підтримка».
  • Контроль і супровід адміністративних обов’язків, таких як укладення меморандумів про взаєморозуміння з місцевими державними органами-партнерами, складання документації щодо закупівель та грантів, у тому числі запити на закупівлю, супровід процесу підписання актів приймання-передачі з громадами-бенефіціарами.
  • За необхідності відрядження для взаємодії з персоналом підрозділу регіональної підтримки PFRU-2 та зустрічей з партнерами та зацікавленими сторонами.

Кваліфікація:

Фахівець(чиня) проєкту «Механізм швидкого реагування» повинен(на) мати таку кваліфікацію та досвід:

  • · Вища освіта (а в ідеалі – ступінь магістра) з міжнародних відносин, міжнародного розвитку, досліджень конфліктів або стабілізації, права, державного управління або суміжних галузей.
  • · Щонайменше 3 роки досвіду роботи у сфері конфліктів, гуманітарної допомоги, надзвичайних ситуацій, стабілізації або українському державному секторі, в тому числі досвід роботи на українських територіях, які постраждали від конфлікту. Підтверджений досвід роботи в інших суміжних галузях може бути врахований замість вищезазначеного.
  • · Бажано досвід роботи безпосередньо або у співпраці з центральними, регіональними або місцевими органами влади в Україні.
  • · Бажано досвід роботи з МЗС Великої Британії або іншими програмами, що фінансуються донорами.
  • · Відмінні, підтверджені навички координації, презентації та вирішення проблем, у тому числі розуміння підходів і методів швидкого впровадження відповідних рішень.
  • · Підтверджене вміння працювати під надзвичайним тиском, іноді в умовах високого стресу (наприклад, в умовах війни, стихійного лиха та людських страждань), наполегливість при вирішенні складних проблем або викликів та спокій у стресових ситуаціях.
  • · Готовність до відряджень до цільових областей PFRU-2, у тому числі прифронтових або прикордонних, якщо це дозволяє безпекова ситуація.
  • · Відмінні комунікативні навички, в тому числі чітке та ефективне мовлення та письмо українською та англійською мовами.

Інструкції щодо подання резюме:

Подайте резюме за наступним посиланням до 9 вересня . Для посад, що вимагають знання англійської мови, перевага надається резюме англійською мовою (але це не є обов’язковою вимогою). Заявки розглядатимуться на постійній основі. Прохання не дзвонити з запитаннями. Компанія «Кімонікс» зв’яжеться з фіналістами.

Посилання для подання резюме: 

PFRU-2 Recruitment – Candidate Application

Кімонікс є роботодавцем, що забезпечує рівні можливості, і не дискримінує у своїх практиках відбору та працевлаштування за ознаками раси, кольору шкіри, релігії, статі, національного походження, політичної приналежності, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, сімейного стану, інвалідності, генетичної інформації, віку, членства в організації працівників або інших факторів, що не стосуються заслуг.

Кімонікс цінує захист ваших персональних даних. Якщо ви перебуваєте в Європейському Союзі, прочитайте наше Повідомлення про конфіденційність даних під час найму в ЄС, щоб дізнатися, як ми обробляємо персональні дані. Ви можете ознайомитися з повідомленням за наступним посиланням: https://chemonics.com/eu-recruiting-data-privacy-notice/

Summary:  

The Partnership Fund for a Resilient Ukraine (PFRU) is a multi-year, multi-donor funded programme managed by the UK’s Foreign, Commonwealth and Development Office (FCDO) and governed in collaboration with the Government of Ukraine.   

  The PFRU’s aim is to set improved conditions for the Ukrainian state, in partnership with civil society and the private sector, to lead on inclusive national recovery and revitalization in the context of Russia’s aggression. This outcome is designed to facilitate the rebuilding of a more resilient, socially cohesive, inclusive, independent, democratic, sovereign and prosperous Ukraine.  The PFRU provides funds to Ukrainian and international delivery partners and implements projects based on research and evidence. 

 The Rapid Response Project Officer provides project management, coordination and oversight, and technical and administrative support as part of the PFRU-2 Rapid Response Team, which helps frontline, borderline, and other communities in the North, South, and East of Ukraine respond to recent attacks and maintain resilience in the face of Russian aggression. 

 The Rapid Response Project Officer is leading and supporting equipment purchases, stock and activity tracking, database management, coordination with local government and other partners, setting up and participating in consultations, meetings, and events, and overseeing and supporting the completion of administrative duties such as entering into memoranda of understanding (MOUs) and executing transfer agreements with beneficiary communities. 

 Responsibilities:   

  • Supports the start-up and delivery of Rapid Response Team activities, with a focus on tracking, database management, coordination, and overseeing and supporting the completion of administrative duties to ensure successful delivery against work plan and project requirements.
  • Leads on stock and activity tracking, as well as database management, ensuring data and information is clearly captured and easily digestible by Rapid Response Team and other PFRU-2 Team members. 
  • Serves as a primary point of contact with local government partners, supporting their participation in consultations, meetings, and events, and collecting relevant data and information from them for tracking and reporting purposes.
  • Leads on the organization of consultations, meetings, and events with local government and other partners. Takes meeting notes to share with Rapid Response Team and other PFRU-2 Team staff. 
  • In coordination with the Rapid Response Senior Project Manager, identifies opportunities for rapid equipment deployments, as well as non-equipment activity opportunities (i.e. trainings, emergency planning, strategic communications), and drafts proposals for review by the Regional and Rapid Response Lead. 
  • Oversees and supports administrative duties such as entering into memoranda of understanding (MOUs) with local government partners, drafting procurement and grants documentation including procurement action requests, and supporting the signing of transfer agreements with beneficiary communities.
  • Travels as needed to engage with PFRU-2 Regional Team staff and meet with partners and stakeholders. 

 Qualifications: 

The Rapid Response Project Officer will have the following qualifications and experience requirements:   

  • A university degree (and ideally a post-graduate degree) in international relations, international development, conflict or stabilization studies, law, government or public administration or related fields.
  • A least 3 years’ experience in the conflict, humanitarian, emergency, stabilization or Ukrainian public sector, including experience in conflict affected areas of Ukraine. Demonstrable experience in other related sectors can be considered in lieu of the above. 
  • Experience of working directly or in collaboration with central, regional, or local government in Ukraine is desirable.
  • Experience with FCDO or other donor-funded programmes is desirable.
  • Excellent and demonstrable coordination, presentation, and problem-solving skills, including an understanding of approaches and techniques to rapidly implement appropriate solutions.
  • Demonstrated ability to work under extreme pressure, on occasion in a highly stressful environment (e.g. in the context of war, natural disaster and human misery), showing persistence when faced with difficult problems or challenges and remaining calm in stressful situations.
  • Willingness to travel within PFRU-2 target Oblasts, including those in or near frontline or border areas, security permitting.
  • Excellent communications skills including speaking and writing clearly and effectively in Ukrainian and English.

Application instructions: 

Apply using the following link by September 09th. For roles requiring English language skills, English language CVs are preferred (but not required). Applications will be considered on a rolling basis. No telephone inquiries, please. Chemonics will contact finalists. 

 Application link: PFRU-2 Recruitment – Candidate Application

 Chemonics is an equal opportunity employer and does not discriminate in its selection and employment practices on the basis of race, color, religion, sex, national origin, political affiliation, sexual orientation, gender identity, marital status, disability, genetic information, age, membership in an employee organization, or other non-merit factors. 

Chemonics values the protection of your personal data. If you are in the European Union, please read our EU Recruiting Data Privacy Notice to learn how we process personal data. You may access the notice via the following link: https://chemonics.com/eu-recruiting-data-privacy-notice/  


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка Проєкту / Field Assistant (CCCM)

Постачальник/ця послуг експерта/ки з питань енергетичної безпеки (продовжено)

Бухгалтер/ка (Миколаїв)

Юрист/ка з договірної роботи

Фахівець/чиня з імпорту та закупівель / Import & Procurement Specialist of the Health Recovery Office of Ministry of Health of Ukraine (M/W)