Фахівець/чиня із впровадження проєкту
Запрошуємо доєднатися до команди Представництва Фонду міжнародної солідарності в Україні (SFPL) для впрвадження моделі PRO_MentalHealth Ukaraine в рамках проєкту швидкого реагування EU4Ukraine Resilience: Integrated support for war-affected children, families and communities.
Загальна інформація щодо вакансії:
Посада: фахівець із впровадження проєкту (молодший спеціаліст)Основне завдання: підтримка координатора проєкту та регіонального менеджера у виконані завдань в Одеській області, спрямованих на розвиток системи психосоціальної підтримки Робочий час: повний (пн-пт)
Умови роботи: строковий трудовий договір (14 місяців) з випробувальним терміном 3 місяці Місце роботи: Офіс Представництва Фонду міжнародної солідарності знаходиться у м. Київ, однак робота буде здійснюватися дистанційно — з фокусом на Одеську область. У зв’язку з реалізацією проєкту саме в цьому регіоні, перевага надаватиметься кандидатам, які постійно проживає в Одеській області або готові тимчасово переїхати на період впровадження проєкту. Звертаємо увагу, що роботодавець не забезпечує житло на час реалізації проєкту. Посадовий оклад: 5 000–7 000 PLN Очікуваний термін початку роботи: червень/липень 2025
Вашими обов’язками будуть:
Технічна та логістична підтримка: забезпечення технічного та логістичного супроводу під час організації зустрічей, тренінгів, форумів та інших заходів:
- Пошук підрядних організацій для належної організації заходів, включно з перемовинами з постачальниками на предмет найкращої вартості з належною якістю послуг; погодження кошторисів та здійснення попередніх бронювань щодо проживання, харчування, оренди конференц-залів, трансферу, технічного супроводу та інших послуг за потреби;
- Планування логістики кожного заходу з урахуванням територіальних особливостей району/області;
- Підготовка і надсилання учасникам офіційних листів-запрошень, логістичної записки та інших документів за потреби;
- Здійснення супроводу заходів: проведення реєстрації, забезпечення учасників роздатковими матеріалами, здійснення комунікації з учасниками/тренерами щодо логістичних питань, контроль готелю щодо якості і своєчасності надання послуг у відповідності до таймінгу програм;
- Перевірка фінальних рахунків й актів приймання-передачі наданих послуг від постачальників на предмет коректності, збір відповідних оригінальних документів для передачі фінансовому відділу для сплати (після погодження регіонального менеджера);
- Підготовка кількісних індикаторів для звітів за результатами проведених заходів.
Підготовка та моніторинг мікрогрантових програм:
- Допомога в обробці даних онлайн-анкет заявників;
- Фіналізація остаточних списків учасників для реєстрації;
- Забезпечення зворотнього зв’язку від проєкту у відповідь на запити заявників;
- Здійснення нагляду та моніторингу за реалізацією мікрогрантового конкурсу (зокрема, фінансування ремонтів, облаштування нових центрів або підтримка вже існуючих, фото-звіти).
Комунікація з громадами-партнерами: підтримка ефективної взаємодії з територіальними громадами, відповідальними за впровадження грантових проєктів.
Проєктно-офісні обов’язки:
- Підтримка в організації та проведенні тендерних процедур.
- Підтримка у підготовці звітної документації (змістовної та фінансової).
- Ведення кореспонденції.
- Підготовка презентацій.
- Підтримка комунікаційного відділу (надання матеріалів для розробки новин — фото з заходів, навчальні матеріали тощо).
- Участь в експертних зустрічах, робочих групах та інших заходах в рамках проєктної діяльності за дорученням регіонального менеджера та підготовка звітів/протоколів за результатами проведених заходів.
- Здійснення іншої адміністративної діяльності, необхідної для реалізації завдань проєкту за запитом Регіонального менеджера та/або Координатора проєкту.
Необхідні навички та досвід:
- Щонайменше два роки досвіду на подібній посаді;
- Досвід організації заходів (семінарів, конференцій, навчальних поїздок) та підготовки проєктної документації, включно з фінансовими та описовими звітами;
- Знання пакету MS Office та досвід командної роботи з використанням хмарних сервісів;
- Вільне володіння українською мовою; англійська на рівні не нижче A2; знання польської буде перевагою;
- Розвинені комунікативні навички, здатність до ефективної взаємодії з партнерами та командою;
- Організованість, відповідальність, ініціативність, уважність до деталей, дотримання термінів;
- Стресостійкість і здатність діяти в кризових або динамічних умовах;
- Відкритість до навчання та готовність до професійного розвитку.
Що ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування в організації, яка реалізує проєкти у сфері співпраці
з розвитку (development cooperation);
- Дружній колектив професіоналів;
- Гідна оплата праці;
- Можливості для розвитку, зокрема – участь у тренінгах, організованих для нашої команди, психологічна підтримка (за бажанням).
Як відгукнутися ?
Зацікавлених осіб просимо заповнити анкету за посиланням, додавши своє резюме (українською мовою) до 12:00 4 червня 2025 року.