Фахівець/чиня із впровадження проєкту

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
TetianaM

вакансія шаблон, копія, копія
Фахівець/чиня із впровадження проєкту

Запрошуємо доєднатися до команди Представництва Фонду міжнародної солідарності в Україні (SFPL) для впрвадження моделі PRO_MentalHealth Ukaraine в рамках проєкту швидкого реагування EU4Ukraine ResilienceIntegrated support for war-affected childrenfamilies and communities. 

Загальна інформація щодо вакансії: 

Посада: фахівець із впровадження проєкту (молодший спеціаліст)  
Основне завдання: підтримка координатора проєкту та регіонального менеджера  у виконані завдань в Одеській області, спрямованих на розвиток системи психосоціальної підтримки   
Робочий час: повний (пн-пт)   
Умови роботи:  строковий трудовий договір (14 місяців) з випробувальним терміном 3 місяці  
Місце роботи:  Офіс Представництва Фонду міжнародної солідарності знаходиться у м. Київ, однак робота буде здійснюватися дистанційно — з фокусом на Одеську область.  
У зв’язку з реалізацією проєкту саме в цьому регіоні, перевага надаватиметься кандидатам, які постійно проживає в Одеській області або готові тимчасово переїхати на період впровадження проєкту. Звертаємо увагу, що роботодавець не забезпечує житло на час реалізації проєкту.  
Посадовий оклад: 5 000–7 000 PLN  
Очікуваний термін початку роботи: червень/липень 2025 

Вашими обов’язками будуть: 

Технічна та логістична підтримка: забезпечення технічного та логістичного супроводу під час організації зустрічей, тренінгів, форумів та інших заходів:   

  • Пошук підрядних організацій для належної організації заходів, включно з перемовинами з постачальниками на предмет найкращої вартості з належною якістю послуг; погодження кошторисів та здійснення попередніх бронювань щодо проживання, харчування, оренди конференц-залів, трансферу, технічного супроводу та інших послуг за потреби;   
  • Планування логістики кожного заходу з урахуванням територіальних особливостей району/області;   
  • Підготовка і надсилання учасникам офіційних листів-запрошень, логістичної записки та інших документів за потреби;   
  • Здійснення супроводу заходів: проведення реєстрації, забезпечення учасників роздатковими матеріалами, здійснення комунікації з учасниками/тренерами щодо логістичних питань, контроль готелю щодо якості і своєчасності надання послуг у відповідності до таймінгу програм;   
  • Перевірка фінальних рахунків й актів приймання-передачі наданих послуг від постачальників на предмет коректності, збір відповідних оригінальних документів для передачі фінансовому відділу для сплати (після погодження регіонального менеджера);   
  • Підготовка кількісних індикаторів для звітів за результатами проведених заходів.   

Підготовка та моніторинг мікрогрантових програм:    

  • Допомога в обробці даних онлайн-анкет заявників;    
  • Фіналізація остаточних списків учасників для реєстрації;    
  • Забезпечення зворотнього зв’язку від проєкту у відповідь на запити заявників;   
  • Здійснення нагляду та моніторингу за реалізацією мікрогрантового конкурсу (зокрема, фінансування ремонтів, облаштування нових центрів або підтримка вже існуючих, фото-звіти).   

Комунікація з громадами-партнерами: підтримка ефективної взаємодії з територіальними громадами, відповідальними за впровадження грантових проєктів.   

Проєктно-офісні обов’язки:    

  • Підтримка в організації та проведенні тендерних процедур. 
  • Підтримка у підготовці звітної документації (змістовної та фінансової). 
  • Ведення кореспонденції. 
  • Підготовка презентацій. 
  • Підтримка комунікаційного відділу (надання матеріалів для розробки новин — фото з заходів, навчальні матеріали тощо). 
  • Участь в експертних зустрічах, робочих групах та інших заходах в рамках проєктної діяльності за дорученням регіонального менеджера та підготовка звітів/протоколів за результатами проведених заходів. 
  • Здійснення іншої адміністративної діяльності, необхідної для реалізації завдань проєкту за запитом Регіонального менеджера та/або Координатора проєкту.  

Необхідні навички та досвід: 

  • Щонайменше два роки досвіду на подібній посаді;       
  • Досвід організації заходів (семінарів, конференцій, навчальних поїздок) та підготовки проєктної документації, включно з фінансовими та описовими звітами;   
  • Знання пакету MS Office та досвід командної роботи з використанням хмарних сервісів; 
  • Вільне володіння українською мовою; англійська на рівні не нижче A2; знання польської буде перевагою;   
  • Розвинені комунікативні навички, здатність до ефективної взаємодії з партнерами та командою;   
  • Організованість, відповідальність, ініціативність, уважність до деталей, дотримання термінів;   
  • Стресостійкість і здатність діяти в кризових або динамічних умовах; 
  • Відкритість до навчання та готовність до професійного розвитку.  

 Що ми пропонуємо:  

  • Офіційне працевлаштування в організації, яка реалізує проєкти у сфері співпраці   
    з розвитку (development cooperation);     
  • Дружній колектив професіоналів;    
  • Гідна оплата праці;    
  • Можливості для розвитку, зокрема – участь у тренінгах, організованих для нашої команди, психологічна підтримка (за бажанням).  

Як відгукнутися ?  

Зацікавлених осіб просимо заповнити анкету за посиланням, додавши своє резюме (українською мовою) до 12:00 4 червня 2025 року.  


Останні публікації цього розділу:

Послуги з проведення тренінгової сесії з кризових комунікацій

Експерт\ка з розробки результаторієнтованих та людиноцентричних політик

Регіональний менеджер/ка проєкту до Фонду міжнародної солідарності

Спеціаліст/ка з безпеки (Запоріжжя)

Координатор/ка відділу безпеки (Запоріжжя)