Фахівець_чиня з питань безпеки / Safety Officer (Kherson)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Vacancy-вакансія2-300x225
Фахівець_чиня з питань безпеки / Safety Officer (Kherson)

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Команда DRC оголошує конкурс на заміщення вакантної позиції Фахівця з питань безпеки у місто Херсон.

Загальна мета вакансії:

Посада фахівця з питань безпеки базуватиметься в Херсоні та надаватиме технічну підтримку команді безпеки, готуватиме звіти про інциденти по всьому Херсону, підтримуватиме та відповідатиме за регіональний офіс у Херсоні. Фахівець з питань безпеки працюватиме у тісній співпраці з керівником групи з питань безпеки в Південному територіальному офісі, що базується в Миколаєві, щоб гарантувати, що всі інциденти та нещасні випадки будуть супроводжуватися офіційним письмовим звітом.

Географічне охоплення: Херсон

Основні обов’язки:

  • Стежити за операційним середовищем у регіоні, виявляти нові загрози, рекомендувати можливі варіанти реагування.
  • Відповідати за підтримку програмних команд щодо всіх політик, процедур та стандартів планування безпеки DRC, підтримувати команди реагування у надзвичайних ситуаціях, у реагуванні на гуманітарні кризи, що виникають, підтримувати команди під час виїздів.
  • Забезпечити технічну підтримку всього обладнання безпеки та зв’язку DRC, розташованого в херсонському офісі.
  • Відповідати за надання точних, своєчасних та проактивних порад щодо оновлення контексту, впроваджувати стратегії гуманітарного доступу в Херсонській області.
  • Надавати технічну підтримку команді безпеки в офісі, підтримувати весь нормальний робочий процес та документацію з техніки безпеки для польового офісу DRC у Херсоні.
  • Тісна координація з керівником групи з питань безпеки, регіональним менеджером, офіцером автопарку, програмним персоналом та водіями для забезпечення належних та своєчасних виїздів для команд.
  • Забезпечувати, щоб весь персонал DRC пройшов інструктаж з техніки безпеки після прибуття та включений до систем безпеки зони.
  • Розробити та впровадити стратегії гуманітарного доступу в Південному регіоні, розвивати поточні відносини з відповідними місцевими органами влади та іншими партнерськими МНУО/місцевими НУО в місті Херсон.
  • Керувати адаптацією та впровадженням контекстуалізованої політики, протоколів та процедур управління ризиками у тісній співпраці з керівником групи з питань безпеки та регіональним менеджером.
  • Сприяти доступу до програм та їх безперервності шляхом надання своєчасних, якісних та обґрунтованих консультацій.
  • Підтримувати відповідну документацію, дані та записи з безпеки (списки присутності персоналу, реєстр навчання, відстеження інцидентів, карти тощо).
  • Готувати щотижневий і щоквартальний аналіз/звіти безпеки (включаючи спеціальні щоденні оновлення, щотижневі підсумки та щомісячний аналіз тенденцій) за запитом. Підтримувати персонал з питань безпеки на місцях.
  • Підтримувати та дотримуватись усіх правил безпеки DRC.

Необхідна освіта:

Вища освіта не нижче бакалавра у будь якій суміжній галузі.

Досвід та технічні знання:

  • Мінімум 3 роки досвіду роботи в якості персоналу з питань безпеки в НУО в зоні високого ризику/конфлікту
  • Відмінні навички побудови відносин, міжособистісного спілкування та вміння представляти DRC
  • Підтверджений досвід аналізу контексту/безпеки та консультування гуманітарного персоналу
  • Підтверджений досвід в управлінні інцидентами/кризами
  • Досвід роботи в службі безпеки є перевагою, але не обов’язковий.
  • Цифрова грамотність: програми MS Office, включаючи високий пріоритет для Excel, Power Point. Володіння графікою/дизайном, візуалізацією даних.
  • Знання англійської мови.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучі до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Ми пропонуємо:

  • Цікаву роботу у міжнародній гуманітарній організації.
  • Офіційне працевлаштування. Контракт: 12 місяців із можливістю продовження залежно від результатів роботи та фінансування. Попередньо відбувається проходження 3-х місячного випробувального терміну
  • Медичне страхування та страхування життя.

Процес подачі заявки

Заявки відкриті лише для громадян України.

Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування національного персоналу ДРБ в Україні.

Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською або українською мовами за посиланням:

https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=170108&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою розглядатися не будуть.

Кінцева дата подачі резюме: 31 січня 2024 р.


Останні публікації цього розділу:

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад

Старший/а експерт/експертка (управління та фінанси) з дошкільної освіти до Команди підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України