Фахівець_чиня проєкту з інституційного розвитку (Project Officer (Capacity Building)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі ДРБ) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими зустрічаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Наразі ДРБ шукає Фахівця проєкту з інституційного розвитку в Києві.

Загальна мета посади                                                                                               

  • Під керівництвом Керівника Програми з розвитку потенціалу сприяти реалізації основних компонентів програми, а саме проєктів щодо зміцнення систем організацій громадянського суспільства (ОГС), які підтримують внутрішньо переміщених осіб (ВПО) та вразливе населення в Україні шляхом розробки та сприяння проведенню тренінгів, оцінки потреб ОГС, виїздів на місця та тісної співпраці з зацікавленими сторонами;
  • Забезпечити якість планування, реалізації та подальшого контролю всіх технічних аспектів проєктної діяльності, що реалізується ДРБ;
  • Розвивати та підтримувати хороші відносини з зацікавленими особами, відповідними зацікавленими сторонами та іншими гуманітарними суб’єктами з метою підтримки належного впровадження та координації проєктної діяльності.

Територіальне охоплення: Київ, Україна                                                                           

Ця посада фокусується територіально в межах країни та забезпечує дотримання процедур та керівних принципів ДРБ в межах країни. Роль сприяє розробці стратегій країни, які втілюються в плани дій та повсякденні завдання.

Основні обов’язки:        

Програмування та діяльність:

  • Забезпечити ефективну та результативну реалізацію відповідних заходів проєкту, таких як тренінги, наставництво, заходи з обміну знаннями та досвідом для ОГС тощо, дотримуючись плану роботи та бюджету
  • Встановити та здійснювати постійну комунікацію та співпрацю з партнерськими організаціями громадянського суспільства (ОГС)
  • Сприяти проведенню оцінки потреб ОГС-партнерів для виявлення та аналізу їхніх потреб та прогалин, для інформування належного програмування
  • Підтримувати проведення широкого спектру тренінгів (класичні тренінги, наставництво, індивідуальна підтримка тощо) для партнерських ОГС, включаючи організацію вступних ознайомлень та подальших зустрічей з учасниками
  • Допомагати у розробці та проведенні високоякісних заходів з розвитку потенціалу для задоволення виявлених потреб ОГС
  • Сприяти проведенню тематичних семінарів для цільових ОГС для підтримки обміну знаннями та досвідом, співпраці та створення мереж
  • Підтримувати регулярний зв’язок із зовнішніми експертами та консультантами, включаючи проведення координаційних нарад та відстеження прогресу у виконанні поставлених завдань
  • Сприяти моніторингу діяльності, прогресу та збору даних протягом усього періоду реалізації проєктів, а також підтримувати зв’язок з відділом Моніторингу, оцінки, підзвітності і навчання ДРБ
  • Сприяти дослідженням, що ведуть до розробки майбутніх проєктів підтримки ОГС
  • Забезпечувати підготовку проєктної документації англійською та українською мовами, включаючи, але не обмежуючись, протоколи засідань, концептуальні записки, пропозиції, бюджети (донорам) та різноманітні (внутрішні та зовнішні) звіти та публікації
  • Здійснювати моніторинг та виїзди на місця розташування партнерів у різних регіонах України
  • Підтримувати та заміщувати інших фахівців та асистентів з розвитку потенціалу, коли це необхідно
  • Забезпечувати дотримання Кодексу поведінки ДРБ
  • Виконувати інші завдання за запитом керівництва ДРБ.

Координація та представництво:

  • Розвивати та підтримувати хороші відносини з бенефіціарами проєкту, відповідними зацікавленими сторонами та іншими гуманітарними суб’єктами, щоб підтримувати належну реалізацію та координацію діяльності проєкту
  • Здійснюваьти координувати з зовнішніми зацікавленими сторонами та іншими програмними та допоміжними департаментами ДРБ щодо закупівель послуг та синергетичних програмних підходів.

Логістика/Фінанси:

  • Підтримувати моніторинг фінансових зобов’язань та видатків за рахунок бюджетів та забезпечення своєчасного зворотного зв’язку щодо подальших бюджетних заходів
  • Ініціювати закупівлі та забезпечувати їх виконання
  • Забезпечувати своєчасну підготовку планів розподілу та обмін ними з відділом логістики.                                                                                                                           

Посади, що підпорядковуються цій посаді:                                                                            

  • Не несе безпосередньої відповідальності за керівництво персоналом.
  • Реалізує рішення Керівника Програми з розвитку потенціалу та Координатора Проєкту з розвитку потенціалу, часто відіграючи роль у вирішенні того, як це зробити; і як досягти мети, встановленої Керівником Програми з розвитку потенціалу та Координатором Проєкту з розвитку потенціалу.

Необхідний досвід і компетенції:                                                                                                      

  • Мінімум 3 роки практичного досвіду в секторах нарощування потенціалу, належного врядування, розробки політики та/або аналізу політики, що працюють для міжнародних та національних ОГС
  • Широке знання практик розвитку потенціалу; обізнаність про спільні підходи до зміцнення організаційної бази, проявлений інтерес до практик інституційного розвитку
  • Професійний досвід роботи в/з ОГС, орієнтованих на ВПО, або державних установах буде плюсом
  • Хороші письмові, звітні та організаційні навички 
  • Сильні навички міжособистісного спілкування, комунікації та ведення переговорів
  • Відмінні навички використання MS Word, Excel, PowerPoint, Teams і Zoom
  • Повне професійне володіння англійською мовою 
  • Вільне володіння українською мовою

Необхідна освіта                                                                                                         

  • Відповідний університетський ступінь (наприклад, Політологія, Міжнародні відносини, Соціальні науки та право) або еквівалентна професійна кваліфікація.

Усі ролі ДРБ вимагають від співробітників володіти основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередження уваги на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв ‘язку.
  • Ініціативність: спроможність брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнення до інновацій.
  • Спілкування: слухати і говорити ефективно і чесно.
  • Порядність: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки стосовно цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань. 

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 3 місяці з можливістю продовження за умови успішного проходження випробувального терміну;
  • Місце роботи: м. Київ;
  • Дата початку: якнайшвидше.

Процес подачі заявки:

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=1036&departmentId=19100&ProjectId=167819 

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подання заявок: 18 червня 2023 року.

Щоб отримати додаткову інформацію про Данську раду у справах біженців, відвідайте наш вебсайт drc.ngo


Останні публікації цього розділу:

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних

Менеджер/ка з моніторингу та оцінки