Фахівець(-чиня) з персоналу (Officer, HR), Миколаїв
ЗАВЕРШЕНО
Міжнародний Медичний Корпус ніколи не вимагає від кандитатів внесків, платежів або інших грошових операцій. Якщо у зв’язку з працевлаштуванням на роботу у вас вимагають гроші, будь ласка, повідомте про це Міжнародному Медичному Корпусу на сайті для повідомлень про неправомірну поведінку: www.InternationalMedicalCorps.ethicspoint.com. Будь ласка, не надсилайте своє резюме або заявку на цей сайт, вони не будуть розглянуті.
Опис вакансії:
Роль Фахівця відділу персоналу полягає в роботі в складі команди HR для обробки прийняття нових працівників, зміни форми зайнятості та загальної комунікації з персоналом і надання підтримки в інших функціях людських ресурсів. Для успішного виконання цієї роботи людина повинна мати можливість виконувати кожну важливу функцію з або без необхідних зручностей.
Основні Завдання і Обов’язки:
-
Забезпечити створення файлів персоналу співробітників для нових найманих працівників
-
Переконатися, що всі застосовні форми, внутрішня політика та інші відповідні документи зрозумілі, підписані працівниками та документально затверджені
-
Підтримка й оновлення кадрових файлів, постійний аудит файлів для забезпечення комплектності і точності
-
Координація процесу підбору і добору персоналу з метою забезпечення використання своєчасно організованої та комплексної процедури для найму персоналу
-
Ініціювання та завершення процесу фонового скринінгу і результатів файлів
-
Організація підготовки нових співробітників, програми адаптації та навчальних програм
-
Зв’язок з Відділом розрахунків щодо нових найманих працівників, змін умов працевлаштування та звільнень
-
Зв’язок з відділом IT і співробітниками системної підтримки для забезпечення налаштування нового облікового запису електронної пошти та необхідного доступу до мережі та системи
-
Робота з моніторингом відвідуваності шляхом моніторингу щоденної відвідуваності, відсутності через державні свята, лікарняні чи відрядження для забезпечення належного ведення документів персоналу
-
Обробка записів і ведення HRIS та бази даних співробітників
-
Обробка документів, пов’язаних з працевлаштуванням (прийняття на роботу, зміна форми зайнятості та звільнення) та подання до державних органів відповідно до місцевих нормативних
-
Відстеження термінів закінчення трудових, консультаційних та студентських контрактів і забезпечення своєчасного доопрацювання контрактів і поправок до контрактів
-
Забезпечення контролю зайнятості
-
Підтримка розробки та впровадження HR ініціатив та систем
-
Підтримка лінійного менеджера в огляді й розробці політик, процедур і процесів відділу персоналу
-
Забезпечення підтримки менеджменту для розвитку навичок персоналу, гарантування збереження посадових інструкцій на файлі й контроль за системою управління і розвитком продуктивності
-
Надання інформації та допомоги персоналу та менеджменту з питань людських ресурсів та інших робочих питань;
-
Надання відповідей працівнику щодо проблем, що стосуються відділу персоналу і сприяння діям по їх вирішенню
- Допомога в організації подорожей офісного персоналу країни та забезпечення бронювання житла для візиту персоналу Міжнародного Медичного Корпусу та гостей
- Підтримка найвищих стандартів конфіденційності всіх записів співробітників та іншої інформації
- Виконувати інші обов’язки за дорученням.
- Обов’язки та задачі, перелічені в цьому документі, є репрезентативними для характеру та рівня дорученої роботи та не включають увесь спектр задач.
Мінімальні вимоги
-
Як правило, диплом бакалавра в суміжній спеціальності. Еквівалентна комбінація відповідної освіти та досвіду може бути замінена у відповідних випадках
-
Як правило, 3+ рік відповідного досвіду роботи у відділі персоналу
-
Знання трудового законодавства
-
Відмінні усні та письмові навички спілкування
-
Відмінне знання пакету ПК та знання програм HRIS
-
Відмінні знання процесів адміністрування персоналу
-
Гарні організаційні навички; здатність до багатозадачності у швидко змінюваному середовищі
-
Добре розвинені особистісні навички
-
Мова: вільне володіння усною та письмовою англійською мовою
Норми поведінки
Відповідно до даної посади, людина повинна сприяти та заохочувати культуру дотримання та етики в усій організації та підтримувати чітке розуміння стандартів відповідності Міжнародного Медичного Корпусу та етичних стандартів донорства. Співробітники також несуть відповідальність за запобігання порушення нашого кодексу поведінки та етичних норм, які можуть включати конфлікти інтересів чи етичних норм чи політики безпеки. Якщо ви бачите, чуєте або дізнаєтеся про порушення кодексу поведінки та етичних норм чи політики безпеки , ви зобов’язані про це повідомити.
Якщо це наглядова позиція, слід подавати приклад етичної поведінки через власну поведінку та нагляд за роботою інших; забезпечити, щоб ті, хто звітує перед вами, мали достатні знання та ресурси для дотримання стандартів, викладених у кодексі поведінки та етичних норм; контролювати відповідність підлеглих працівників; забезпечити дотримання кодексу поведінки та етичних норм та політики Міжнародного Медичного Корпусу, включаючи політику безпеки та захисту від приниження, знущання та сексуальних домагань на робочому місці, постійно та справедливо; підтримувати працівників, які сумлінно піднімають такі питання або виражають занепокоєння.
Безпека
Всі співробітники поділяють відповідальність та зобов’язання щодо безпеки та захисту населення, з яким ми працюємо, включаючи особливо вразливі категорії дорослих та дітей. Це включає захист від наступної поведінки наших співробітників або партнерів: сексуальна експлуатація та насилля; експлуатація праці, нехтування або насилля над дітьми, дорослими, що відносяться до групи ризику або ЛГБТ-представниками; будь яка форма торгівлі людьми.
Рівні можливості
Міжнародний Медичний Корпус з гордістю надає рівні можливості працевлаштування всім співробітникам і кваліфікованим кандидатам без урахування раси, кольору шкіри, релігії, статі, сексуальної орієнтації, національного або етнічного походження, віку, інвалідності або статусу ветерана.
Надіслати резюме мона за посиланням