Фахівець(-чиня) по звітності та роботі з даними

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
HR R2P

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

БФ «Право на захист» (далі – Фонд) – благодійна організація, що зосереджує свою діяльність на наданні допомоги внутрішньо переміщеним особам (ВПО), особам, які потребують міжнародного захисту, особам без громадянства, особам з підвищеним ризиком без громадянства та особам без документів. З початку війни на Сході України, а також після повномасштабного вторгнення Право на захист проводив моніторинг ситуації захисту прав ВПО, надаючи правову допомогу та посилюючи гуманітарну відповідь у різних областях України.

ОБОВ’ЯЗКИ ТА ЗАВДАННЯ:

  • Консолідація та аналіз інформації, координування інформаційних систем проєктів Фонду, комп’ютерних програм та баз даних, веб-інструментів;
  • Підтримка всіх систем та інструментів управління інформацією проєктами, включаючи підтримку баз даних, які застосовуються у Фонді;
  • Участь у розробці/покращенні інструментів для збору та обробки інформації (форми, анкети тощо);
  • Обробка первинних даних, отриманих з вище названих джерел;
  • Пояснення окремих положень інструкцій співробітникам, залучених до збору й аналізу даних, допомога у застосуванні/виконанні;
  • Діяльність як технічного координатора у всіх відповідних ініціативах у сфері управління інформацією проєктів;
  • Спілкування з координаторами проєктів та забезпечення їм комунікаційної підтримки, збору та аналізу доступної інформації;
  • Участь у тренінгах та семінарах по проектам та сприяння їх проведенню;
  • Виконання інших обов’язків за дорученням керівника;
  • Розуміння та дотримання Кодексу поведінки та інших політик Фонду.

ПРОФЕСІЙНІ ВИМОГИ

  • Вища освіта (ступінь магістра) у галузі інформаційних систем або суміжної галузі;
  • Практичний досвід розробки звітів (визначення джерел даних, обробка даних, розробка та використання форм звітності);
  • Навички обробки даних (обробка, структурування, аналіз) та роботи з великими об’ємами даних;
  • Продвинуті знання MS Excel;
  • Культурна чутливість і дипломатичність;
  • Знайомство з українським суспільством, установами;
  • Достатня обізнаність із гуманітарними темами, такими як переміщення, освіта, житло, харчування, здоров’я, засоби для існування, вода, санітарія та гігієна;
  • Сильні аналітичні здібності;
  • Вміння працювати у команді.

МИ ПРОПОНУЄМО

БФ “Право на захист” пропонує успішному кандидату:

  • строковий договір до 29 грудня 2023 року з можливістю продовження, що залежить від подальшого фінансування і особистих результатів роботи;
  • можливість працювати з однією з найсильніших українських правозахисних та гуманітарних НУО;
  • підтримку та наставництво;
  • можливість професійного зростання;
  • теплий та дружній клімат у команді.

ПРОЦЕС ПОДАННЯ ЗАЯВКИ

Відправити резюме та мотиваційний лист на адресу [email protected], зазначивши у назві “Фахівець по звітності та роботі з даними”.

Відповіді будуть направлятися тільки відібраним для інтерв’ю кандидатам. Будь ласка, не телефонуйте додатково.

Заявки приймаються до 04 вересня 2023 року. Якщо відповідні кандидати будуть визначені достроково, БФ «Право на захист» залишає за собою право завершити процес до цього терміну.


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій