Експерт/ка з питань відкритого урядування та адміністративних послуг в АМУ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» в рамках проєкту «Сприяння всебічному розвитку громад через аналітику, діалог та міжнародне співробітництво», що фінансується Німецьким товариством Міжнародного співробітництва (GIZ), оголошує конкурс на заміщення вакантної посади експерта з питань відкритого урядування та адміністративних послуг.

 Умови роботи: строковий трудовий договір на термін реалізації, повний робочий день, місце роботи – офіс АМУ в м. Київ.

Основні обов’язки експерта з питань відкритого урядування та адміністративних послуг:

  • Аналіз відповідних державних секторальних політик та їх ефективності.
  • Формування стратегічних напрямків розвитку сектору.
  • Підготовка аналітичних записок, методичних та навчальних матеріалів.
  • Формування фахової мережі із посадових осіб органів місцевого самоврядування з питань відкритого урядування та адміністративних послуг.
  • Збір та аналіз первинних даних муніципалітетів з питань відкритого урядування та адміністративних послуг .
  • Збір та поширення кращих практик ОМС щодо відкритого урядування та адміністративних послуг.
  • Підготовка презентаційних та роз’яснювальних матеріалів.
  • Проведення навчань, вебінарів.
  • Змістовне наповнення заходів з питань відкритого урядування та адміністративних послуг.
  • Консультаційний супровід та підтримка ОМС.

Основні вимоги до кандидата на посаду експерта з питань відкритого урядування:

  • вища освіта у сфері правознавства або публічного управління;
  • глибоке знання законодавства з питань місцевого самоврядування та дотичних галузей;
  • попередній досвід роботи в органах місцевого самоврядування (буде перевагою);
  • відмінні аналітичні здібності;
  • здатність стратегічного мислення;
  • вміння систематизувати та структурувати інформацію, інтерпретувати статистичні показники;
  • вміння працювати з великими об’ємами інформації;
  • навички підготовки висновків, оглядів, аналітичних записок, методичних та навчальних матеріалів;
  • досвід в проведенні навчань та вебінарів;
  • відмінне знання державної мови;
  • готовність до відряджень по Україні;
  • володіння ПК.

Зацікавлені особи можуть надіслати своє резюме із зазначенням посади, на яку претендують, на адресу електронної пошти: [email protected], [email protected].

В резюме обов’язково має бути зазначений досвід роботи та очікувана заробітна плата.

Граничний строк подання – 19 лютого 2024 року до 18.00.

Також просимо надіслати приклади аналітичних записок та вказати практичний досвід нормопроектування у відповідній сфері.

Комісія з відбору персоналу зателефонує лише тим кандидатам, які відібрані для проведення співбесіди.

Усі запитання щодо цього конкурсу приймаються до 18 лютого 2024 року виключно письмово на адресу електронної пошти: [email protected], [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій