Експерт/ка із закупівель (Procurement Expert)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
eGA

4 vacancies_picture for news — копия
Експерт/ка із закупівель (Procurement Expert)

Академія електронного управління (eGA) – це естонська неурядова та некомерційна організація, що була заснована для створення та передачі знань про цифрову трансформацію та впровадження відповідних технологій, е-демократію та національну кібербезпеку. 

eGA реалізує проекти цифрової трансформації по всьому світу, і через збільшення кількості проєктів, що фінансуються ЄС в Україні, ми шукаємо людину в Києві, яка буде підтримувати українську команду у проведенні закупівель. Ви матимете можливість долучитися до процесу цифровізації держави та створення комфортних умов для громадян та бізнесу. 

Основні обов’язки: 

  • підготовка закупівельної документації та проведення закупівель;
  • перевірка та коригування документів по закупівлях, підготовлених технічними експертами; 
  • консультування української команди щодо процедур закупівель eGA у відповідності до законодавства України та ЄС, а також проведення періодичного навчання персоналу; 
  • координація процесу закупівель та забезпечення своєчасного виконання всіх закупівельних процедур; 
  • моніторинг виконання договорів та ведення реєстру закупівель; 
  • забезпечення відповідності документації, пов’язаної з виконанням договорів про закупівлі (включаючи акти надання послуг, рахунки-фактури тощо);
  • підготовка планів закупівель проєктів та збір даних для звітів. 

Ми шукаємо людину, яка: 

  • має вищу освіту та як мінімум 3 роки досвіду роботи в закупівлях у проєктах міжнародної технічної допомоги; 
  • володіє українською та англійською мовами (на рівні B2 або вище); 
  • має досвід перевірки та тлумачення юридичної мови контрактів, чинних законів та нормативних актів; 
  • вміє систематизувати дані та працювати з Microsoft Excel, базами даних та системами документообігу; 
  • проявляє ініціативність та вміє працювати самостійно; 
  • володіє сильним критичним мисленням та уважністю до деталей. 

Перевагою буде:

  • ступінь магістра з права, економіки або бізнес-адміністрування; 
  • досвід роботи в логістиці. 

Ми пропонуємо: 

  • повну зайнятість з гнучким графіком і можливістю частково працювати віддалено; 
  • конкурентну оплату послуг у євро; 
  • міжнародне робоче середовище та цікаві ділові поїздки; 
  • сучасний офіс в 5 хвилинах пішки від станції метро Палац Спорту. 

Якщо вас зацікавила ця вакансія, просимо надіслати ваше резюме та супровідний лист із зазначенням очікуваної заробітної плати на електронну адресу [email protected] до 20 липня 2023 року.

*Відправляючи своє резюме та додаткові матеріали на цю вакансію, ви даєте згоду на обробку персональних даних.


Останні публікації цього розділу:

Ментор/ка підліткових курсів з 3D-моделювання та робототехніки (Кропивницький)

Регіональний/а координатор/ка у Сумській, Запорізькій та Миколаївській областях

Адміністративний/а асистент/ка

Бухгалтер/ка

Експерт/ка з розробки комунікаційної стратегії

Офіс менеджер/ка