DW Akademie шукає тренерів/ок і консультантів/ок з комунікацій та SMM для медіа

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
DWAkademie

MediaFit Logo
DW Akademie шукає тренерів/ок і консультантів/ок з комунікацій та SMM для медіа

ENI /2021 / 423-657

Проєкт ЄС “Програма MediaFit для інформаційної цілісності в Південній і Східній Україні”

 

Тренери та консультанти з комунікацій та SMM для медіа

 

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

 

1.     Опис проєкту

DW Akademie, центр з міжнародного розвитку медіа провідної організації Німеччини Deutsche Welle, у партнерстві з Transtele Canal France International (CFI) та радіо і телебаченням Литви (LRT) реалізують проєкт “Програма MediaFit для інформаційної цілісності в Південній і Східній Україні” (ENI/2021/423-657).

DW Akademie є центром Deutsche Welle з міжнародного розвитку медіа, тренування журналістів і передачі знань. Наші проєкти сприяють забезпеченню прав людини на свободу самовираження та безперешкодний доступ до інформації. DW Akademie надає можливість людям у всьому світі приймати незалежні рішення на основі надійних фактів і конструктивного діалогу.  

Проєкт тривалістю 36 місяців фінансується Європейським Союзом і співфінансується Федеральним міністерством економічного співробітництва та розвитку Німеччини. Метою проєкту є посилення інформаційної цілісності України та стійкості українських медіа.

 

2.    Загальна мета завдання

DW Akademie підтримує регіональні українські ЗМІ у зміцненні їхньої стійкості та життєздатності в складних і швидко мінливих умовах війни в Україні, яка повністю змінила медіа-ринок в Україні з точки зору доходів, зміни аудиторії через внутрішню та міжнародну міграцію, а також фізичні загрози, які війна принесла журналістам та ЗМІ.

З огляду на вищезазначене, завдання складатиметься з тренінгів та консультацій, які доповнюватимуть одне одного та допоможуть медіа більш ефективно розбудовувати свої цифрові ресурси та аудиторію, розповсюджувати контент, планувати комунікаційні підходи та вміти розробляти стратегії у коротко- та середньостроковій перспективі.

Тому це завдання складається з двох лотів, на які апліканти можуть подаватися разом або окремо, залежно від кваліфікації та підтвердженого попереднього досвіду. Лот 1 – розробка та проведення тренінгу з SMM, Лот 2 – розробка та проведення індивідуальної консультаційної програми для ЗМІ з метою покращення стратегічного комунікаційного планування ЗМІ. Обидва лоти мають відповідати поточним потребам журналістів і регіональних ЗМІ, які наразі працюють в Україні.

Програма реалізується в 10 цільових регіонах, серед яких Херсонська, Миколаївська, Одеська, Сумська, Чернігівська, Харківська, Луганська, Донецька, Дніпропетровська та Запорізька області. Тренінги відбуватимуться онлайн.

 

ЛОТ 1

Тренер(и) з SMM: Розробка навчальної програми та проведення тренінгу з маркетингу в соціальних мережах (SMM).

(орієнтовно 3 робочі дні, включно з підготовкою)

 

Очікувані результати

Наведений нижче перелік завдань є орієнтовним, оскільки завдання можуть змінюватися залежно від потреб проєктної команди та підтримуваних ЗМІ в ході реалізації проєкту. Очікується, що тренінг буде проведено в березні. Після завершення заходів тренер має надати рекомендації щодо подальших подібних заходів і написати короткий звіт про виконання завдання для звітності перед Європейським Союзом (англійською мовою).

  1. Розробити детальний навчальний план тренінгової програми для навчання у сфері SMM, що включатиме наступні підтеми:
  • Детальний аналіз алгоритмів роботи соціальних мереж (FB, Insta, TikTok, Twitter, Telegram)
  • Огляд користувацького досвіду на платформах (поведінка користувачів, первинний запит на вхід, пошукові запити)
  • Основні тенденції на платформах різних ринків, включно з українським
  • Інструменти аналітики
  • Сторітеллінг в соціальних мережах
  • Ситуаційний маркетинг в соціальних мережах
  • Побудова SMM команди в медіа: ресурси, функціонал, обов’язки, графік
  • Інструменти для генерації (збільшення) аудиторії
  • Рекомендації щодо бенчмаркінгу та підвищення ефективності роботи (платформи для розміщення, аналіз ринку, стеження за конкурентами)
  • Основні складові SMM-стратегії
  • SMM-планування: коротко- та середньострокове
  • Аналіз та портретування аудиторії
  • Позиціонування бренду та платформ: як визначити нішу, створити Tone of Voice (TоV) і системно займатися управлінням спільнотою
  1. Провести онлайн-тренінг
  2. Підготувати описовий звіт з отриманими уроками та рекомендаціями щодо подальшого консультування у сфері комунікацій та SMM.

Кваліфікація  

  • Щонайменше 2 роки досвіду в розробці та проведенні тренінгів для журналістів та ЗМІ з питань SMM.
  • Досвід консультування працівників ЗМІ та/або організацій.
  • Проживання в Україні та знання місцевих реалій.
  • Знання англійської та української мов. 
  • Попередній досвід роботи у сфері SMM в медіа-організації або створення команди SMM для ЗМІ буде перевагою.
  • Підтверджений досвід роботи з міжнародними організаціями та/або DW Akademie буде перевагою.

 

ЛОТ 2

Консультації з комунікації для двох ЗМІ: 4 + 4 дні (загалом 8 робочих днів)  

Очікувані результати  

Наведений нижче перелік завдань є орієнтовним, оскільки завдання можуть змінюватися залежно від потреб проєктної команди та підтримуваних ЗМІ під час реалізації проєкту. Очікується, що консультації будуть надані в період з березня по 30 травня 2023 року за умови взаємної домовленості. Після завершення роботи консультант повинен буде надати рекомендації щодо подальшої подібної діяльності та написати короткий звіт про виконання завдання для звітності перед Європейським Союзом (англійською мовою).

  • Аудит внутрішніх процесів та аналіз платформ
  • Визначення ніші та позиціонування СМ-платформ
  • Визначення цільової аудиторії та створення портретів на основі наявної аналітики
  • Створення продуктової лінійки
  • Прогноз зростання платформи в річній перспективі
  • Створення контент-плану
  • Побудова операційних процесів SMM та ефективного графіку роботи в рамках загальної діяльності редакції

-     Створення середньострокового плану роботи

  • Створення промо-плану для збільшення аудиторії (партнерства, колаборації, реклама тощо)
  • Побудова системи ефективного управління спільнотою (робота з аудиторією)
  • Підтримка у впровадженні ключових змін.

Кваліфікація  

  • Щонайменше 3 роки досвіду надання консультацій з маркетингу в соціальних мережах;
  • Мінімум 2 роки досвіду роботи зі ЗМІ, розуміння специфіки медіа;
  • Ступінь бакалавра в галузі комунікацій, журналістики, зв’язків з громадськістю, маркетингу або суміжних галузях;
  • Стратегічне та аналітичне мислення;
  • Уважність до деталей;
  • Портфоліо консультаційних проєктів
  • Проживання в Україні та знання місцевих реалій.
  • Знання англійської та української мов.

 

Як подати заявку

Експерти та тренери можуть подавати заявки на один або обидва лоти, залежно від їхнього досвіду.

Будь ласка, надішліть своє резюме та лист про зацікавленість із зазначенням очікуваної винагороди (денна ставка до сплати податків) на адресу [email protected] з копією [email protected] і [email protected]

У темі листа, будь ласка, напишіть “Trainer and/or Consultant in Communications and SMM” із зазначенням лоту: Lot 1 та/чи Lot 2.

Кінцевий строк подачі заявок – кінець робочого дня 6 березня 2023 року.

Оголошення результатів очікується до 10 березня 2023 року.

 

 

 

ENI /2021 / 423-657 

EU Project “MediaFit Programme for Information Integrity is southern and eastern Ukraine” 

 

​​​Trainers & Consultants in Communications and SMM for Media  

TERMS OF REFERENCE 

 

  1. Project Description 

DW Akademie, Germany’s leading organisation for international media development department of Deutsche Welle, in partnership with Transtele Canal France International (CFI) and Lithuanian Radio and Television (LRT) implement the project “MediaFit Programme for Information Integrity in southern and eastern Ukraine” (ENI/2021/423-657).    

DW Akademie is Deutsche Welle’s centre for international media development, journalism training and knowledge transfer. Our projects strengthen the human right to freedom of expression and unhindered access to information. DW Akademie empowers people worldwide to make independent decisions based on reliable facts and constructive dialogue.   

The 36-month project is financed by the European Union and co-financed by the German Federal Ministry for Economic Cooperation and Development and is aimed at enhancing the information integrity in Ukraine and the resilience of Ukraine’s media.

 

  1. Overall Objective of the Assignment 

​​​DW Akademie is supporting regional Ukrainian outlets in building-up their resistance and viability under the challenging and quickly changing circumstances of war in Ukraine, which completely shifted the media market in Ukraine from the income point of view, audience shifts due to war internal and international migration as well as the physical threats the war brought to journalists and media outlets.

With the view to the above, th​e assignment​​ ​will consist of training and consultancy to complement each other and help media outlets to more efficiently build their digital representation and audience, content distribution, plan communication approaches and be able to strategize in the short- and mid-term perspective.

Therefore this assignment consists of two lots for which the applicants might apply jointly or separately depending on the qualifications and proven previous experience record. Lot 1 is development and delivery of the SMM training and Lot 2 is development and delivery of the tailored consultancy programme for media outlets for more strategic communication planning of a media outlet. Both Lots are expected to be relevant to the current needs of journalists and regional media outlets still active in Ukraine​​.

The program is implemented in 10 target regions including Kherson, Mykolaiv​, ​​​Odesa, Sumy, Chernihiv, Kharkiv, Luhansk, Donetsk, Dnipro and Zaporizhzhia. The trainings will be delivered online.     

 

 LOT 1

SMM trainer(-s): Development of the training curriculum and delivery of a training on Social Media Marketing

(estimated to 3 working days​​ total including preparation)​ 

Expected Deliverables

The following list of tasks is indicative as tasks may evolve depending on the needs of the project team and supported media outlets during the implementation of the project. The training is expected to be delivered in March. Upon the completion of activities, a trainer will be expected to submit recommendations on further similar activities and​ write a short summary of the assignment for reporting purposes to the European Union (in English).

  1. To develop a detailed training programme curriculum for training in SMMto include the following subtopics:
  • Detailed analysis of the social media algorithms (FB, Insta, TikTok, Twitter, Telegram)
  • Overview of the user experience on platforms (user behavior, initial entry request, search requests)
  • Major trends on the platforms in different markets including Ukraine
  • Analytics instruments
  • Storytelling in the Social Media
  • Situational marketing in the Social Media
  • Building the SMM team in media: resources, functionality, responsibilities, schedule
  • Instruments for generating (increasing) the audience
  • Recommendations for benchmarking and increasing the work efficiency (platforms for posting, market analysis, following the competitors)
  • Main SMM strategy components
  • SMM planning: short- and mid-term
  • Analysis and portraying the audience
  • Brand and platforms positioning: how to define a niche, create a Tone of Voice (TOV) and to systematically deal with community management
  1. To deliver the training online 
  2. To deliver a compiled narrative report with lessons learnt and recommendations for the further consultancy in communication and SMM. 

Qualifications 

  • At least 2 years of experience in development and delivery of trainings to journalists and media outlets in SMM.
  • Experience in consulting media workers and/or organizations.
  • Ukraine-based and familiar with the local environment.
  • Knowledge of English and Ukrainian languages. 
    • Prior experience in SMM within a media organization or building the SMM team for a media would be an asset.
  • Proven experience of working with international organizations and/or DW Akademie would be an asset. 

  

LOT 2

​​Consultancy in communication for two media outlets:​​ 4 + 4 days (estimated to 8 working days​​ total​​)   

Expected Deliverables 

​​The following list of tasks is indicative as tasks may evolve depending on the needs of the project team and supported media outlets during the implementation of the project. The consultancy is expected to be delivered within the period from March till 30 May 2023 subject to mutual agreement. Upon the completion of activities, the consultant will be expected to submit recommendations on further similar activities and​ write a short summary of the assignment for reporting purposes to the European Union (in English).

  • Audit of inner processes and analysis of platforms
  • Niche identification and positioning of SM-platforms
  • Identifying the target audience and creating portraits based on available analytics
  • Creation of the product line
  • forecast of platform growth in the annual perspective
  • creation of content-plan
  • build SMM operational processes and efficient schedule within general editorial department activities
  • create mid-term work plan 
  • create promo plan for audience growth (partnerships, collaborations, ads etc)
  • build a system of efficient community management (working with audience)
  • support an implementation of key changes 

Qualifications 

  • At least 3 years of delivering consultancy on social media marketing
  • At least 2 years of experience working with mass media, understanding the specifics of media
  • Bachelor’s degree in communications, journalism, public relations, marketing or related field
  • Strategic and analytical thinking
  • Attention to details
  • Portfolio of consultancy projects
  • Ukraine-based and familiar with the local environment
  • Knowledge of English and Ukrainian languages

Application instructions 

Experts and trainers are invited to apply for one lot or both lots depending on their experience.

Please send your CV and a Letter of interest with the indication of your expected remuneration (your daily rate before tax) to [email protected] with a copy to [email protected] and [email protected]

Please insert Trainer and/or Consultant in Communications and SMM into the email subject indicating the Lot 1 and/or Lot 2 for which you are applying. 

Applications should be received by not later than COB on 6 March 2023
The results will be announced by 10 March 2023. 


Останні публікації цього розділу:

Заступник/ця Радника з безпеки (Схід) в м. Дніпро

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад