External Communications Officer/Спеціаліст(-ка) із комунікацій

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
PFRU

Vacancy вакансія dfrfycsz(8)
External Communications Officer/Спеціаліст(-ка) із комунікацій

Загальна інформація:  

Фонд «Партнерство за сильну Україну» (ФПСУ) — це багаторічна, донорська програма, керує якою Міністерство закордонних справ, справ Співдружності Націй та розвитку Сполученого Королівства (МЗС СК) у співпраці з Урядом України.

Метою ФПСУ є забезпечення українській державі кращих умов для керування інклюзивним відновленням і відродженням України в партнерстві з громадянським суспільством і приватним сектором в умовах російської агресії.  Це має сприяти розбудові більш соціально згуртованої, інклюзивної, демократичної та процвітаючої України за рахунок посилення стійкості. ФПСУ надає фінансову підтримку українським і міжнародним партнерам-виконавцям і реалізує проєкти з урахуванням результатів досліджень і доказової бази.

Радник зі стратегічних і зовнішніх комунікацій (а) впроваджуватиме підходи та програми стратегічних комунікацій ФПСУ в рамках усього портфеля; (б) контролюватиме реалізацію комунікаційної стратегії ФПСУ в усіх програмних компонентах; та (в) консультуватиме зі спеціалізованих питань і спрямовуватиме персонал ФПСУ із комунікацій, зокрема стратегічних комунікацій.

   Обов’язки:   

Спеціаліст із комунікацій тісно співпрацюватиме з керівником групи, заступником керівника групи з питань реалізації проєктів, а також проєктною командою та консультантами над донесенням історії ФПСУ шляхом творчого вимірювання, подання та комунікації успіхів Фонду. Спеціаліст працюватиме проактивно над розробкою, впровадженням і вимірюванням ефективності комунікаційних ініціатив, у тому числі дописів у соціальних мережах, прес-релізів, брифінгових матеріалів та інших комунікаційних продуктів, поширюваних через платформи ФПСУ, уряду-партнера та партнерів у сфері розвитку. Спеціаліст також забезпечуватиме підтримку в розробці та реалізації брендингової та комунікаційної стратегії програми; керуватиме створенням контенту та онлайн-взаємодією; працюватиме з командою програми над комунікацією історій успіху; підтримуватиме за потреби зв’язок із комунікаційною командою Кімонікс у головному офісі та урядовими партнерами; та керуватиме зовнішнім комунікаційним контентом програми в цілому. В його обов’язки входить:

  • допомога у впровадженні стратегії ФПСУ з зовнішніх комунікацій
  • створення та розповсюдження дописів у соціальних мережах та/або коротких відеороликів про досягнення ФПСУ
  • написання прес-релізів та/або розробка прес-добірок для інформування журналістів та медійних спеціалістів щодо діяльності ФПСУ
  • надання матеріалів для двотижневого дайджесту діяльності програми
  • керівництво розробкою привабливих і ефективних комунікаційних і медійних матеріалів для соціальних і традиційних медіа-каналів, таких як прес-релізи, історії успіху, дописи в соціальних мережах тощо
  • наставництво та консультування комунікаційного чи іншого персоналу програми стосовно відповідного підходу до соціальних ЗМІ, зв’язків із пресою або інших комунікацій 
  • підтримка віртуальних та очних комунікаційних заходів ФПСУ Допомога в організації заходів, семінарів та зустрічей Підтримка у просуванні заходів і логістиці (зокрема, розробка сценаріїв заходів і координація підготовчих сесій, комунікація з учасниками дискусійних панелей стосовно портретних знімків/біографій та вирішення питань графічного дизайну, налаштування цифрової інфраструктури для заходів)
  • консолідація статистичних даних або зведення фактів щодо допомоги, яку надає ФПСУ
  • розробка інформаційних бюлетенів та “односторінкових” документів про програму ФПСУ 
  • надання вихідних даних і вказівок графічному дизайнеру щодо публікації та підготовки, підтримка у коректурі та координація відповідного цифрового контенту, наприклад інфографіки 
  • контроль за розробкою та підготовкою документальних відеороликів про програмну діяльність ФПСУ 
  • участь за потреби у відвідуваннях об’єктів і заходах і забезпечення належного документування
  • організація, ведення та захист комунікаційних матеріалів/бібліотеки ФПСУ: відео, фотографії, звіти, форми згоди тощо
  • робота із запитами МЗС СК або фінансових партнерів щодо надання інформації про програму відповідно до вказівок керівника групи або призначених ним осіб
  • управління мікросайтом
  • неухильне дотримання правил МЗС СК і політик Кімонікс, а також найкращих практик управління якістю 
  • виконання за дорученням керівника групи або самостійно всіх інших завдань, які відповідають цим посадовим обов’язкам і загальним вимогам програми. 

 Кваліфікаційні вимоги:

Спеціаліст із комунікацій повинен відповідати наступним вимогам до кваліфікації та досвіду:   

  • дуже бажаний ступінь бакалавра в галузі комунікації, зв’язків із громадськістю, журналістики або іншої відповідної дисципліни;
  • мінімум три роки досвіду роботи в сфері комунікацій або зв’язків із громадськістю, в тому числі досвід написання та підготовки звітів, створення та реалізації стратегій брендингу та позиціонування. Бажаний досвід роботи з донорськими проєктами; 
  • продемонстрована креативність, дипломатичність і гарний досвід роботи з інструментами соціальних мереж;
  • продемонстрований досвід оповідання історій, у тому числі фотозйомка, інтерв’ю та репортажі, а також зв’язок зі ЗМІ;
  • здатність працювати в умовах стислих термінів і управляти вимогами зацікавлених сторін і робочими графіками у координації з командами, розташовашними в різних географічних регіонах;
  • сильні організаційні, міжособистісні, комунікативні навички, багатозадачність і навички роботи в команді;
  • обов’язкове знання MS Office, бажаний досвід графічного дизайну та роботи з фото / відео;
  • бажаний досвід роботи з МЗС СК 
  • обов’язкове вільне володіння англійською мовою; дуже бажане вільне володіння українською та/або російською мовами. 

Місце роботи: Київ, Україна

Терміни:

Повна зайнятість

Підпорядкування: 

Спеціаліст із зовнішніх комунікацій підпорядковується керівнику зі стратегічних комунікацій ФПСУ.

Інструкції щодо подання резюме:

Подавайтеся за допомогою цього посилання до 22 січня 2024 р. Для позицій, де англійська мова є обов’язковою, бажано (але не обов’язково) надсилати резюме на англійській мові. Закликаємо подавати заявки людям з обмеженими можливостями. Заявки розглядатимуться на постійній основі. Без запитань по телефону, будь ласка. Кімонікс зв’яжеться з фіналістами.

https://app.smartsheet.com/b/form/a44f8791237c4df2a2c0d3d2ad86b2ca

Summary:  

The Partnership Fund for a Resilient Ukraine (PFRU) is a multi-year, multi-donor funded programme managed by the UK’s Foreign, Commonwealth and Development Office (FCDO). 

The aim of PFRU is to set improved conditions for the Ukrainian state, in partnership with civil society and the private sector, to lead on inclusive national recovery and revitalisation in the context of Russia’s aggression. This outcome is designed to facilitate and strengthen resilience for a more socially cohesive, inclusive, democratic, and prosperous Ukraine. The PFRU provides funds to Ukrainian and international delivery partners and implements projects based on research and evidence. 

The Strategic and External Communications Adviser will (a) provide leadership of PFRU’s Strategic Communications approaches and programming across the portfolio; (b) oversee implementation of PFRU’s Communications Strategy across all programme components; and (c) provide technical guidance and leadership to communications and strategic communications staff in PFRU.

 Responsibilities:   

The Communications Officer will work closely with the Team Lead, Deputy Team Leader for Projects, and project staff and consultants to tell PFRU’s story by creatively measuring, packaging, and communicating its success. The Officer will work proactively to design and implement communications initiatives, and requests for information including social media posts, press releases, briefers, and other communications products. The Officer will also support the implementation of the programme’s branding and communications strategies; manage content creation and online engagement; work with the programme team to report success stories; liaise with Chemonics’ Communications Team in Head Office as needed; and lead programme-wide external communications content. Responsibilities include: 

  • Support the operationalisation of PFRU’s external communications strategy.
  • Creating and distributing social media posts and/or short videos publicizing PFRU accomplishments. 
  • Writing press releases and/or developing press kits that orient journalists and media professionals to PFRU activities. 
  • Provide input to bi-weekly programme digests.
  • Lead the development of engaging and effective communication and media materials for social and traditional media channels such as press releases, success stories, social media posts etc. 
  • Mentoring and advising communications or other programme staff on appropriate social media, press relations, or other communications approaches. 
  • Supporting virtual and in-person PFRU outreach events. Assist in organizing events, workshops and meetings. Support event promotion and logistics (particularly developing event scripts and coordinating prep sessions, liaising with panelists for headshots/bios and getting graphics designed, setting up digital infrastructure for events).
  • Compiling statistics and summarizing facts about assistance provided by PFRU. 
  • Developing of PFRU program fact sheets and “one-pagers”. 
  • Provide inputs and direction to graphic designer on publications and production, proofreading support and coordinate relevant digital content such as infographics .
  • Manage the development and execution of documentary-style videos about PFRU programming.
  • Attending field visits and activities when required and ensure proper documentation.   
  • Organizing, maintaining and safeguarding PFRU’s communication material/library: videos, photos, reports, etc.  
  • Responding to FCDO or financing partners requests for program information, as directed by the Team Lead or their designees.
  • Responsible for microsite management. 
  • Consistently follow FCDO regulations and Chemonics policies and quality management best practices. 
  • Perform any other tasks assigned by the Team Leader, or independently, which are consistent with this scope of work, and the general requirements of the programme. 

 Qualifications: 

The Communications Officer will have the following qualifications and experience requirements:   

  • Bachelor’s degree in communication, public relations, journalism or other relevant discipline strongly preferred. 
  • Minimum three years’ experience in communications or public relations, including experience writing and producing reports, creating and executing branding and positioning strategies. Experience with donor-funded projects preferred.  
  • Demonstrated creativity, diplomacy, and good experience with social media tools. 
  • Demonstrated storytelling experience, including photography, interviewing, and reporting, and media liaising
  • Ability to work under deadline pressure and manage stakeholder demands and production schedules with diverse teams across multiple geographic areas 
  • Strong organizational, multi-tasking, interpersonal, communications, and teamworking skills. 
  • Proficiency in MS Office required with graphic design and photo/video experience preferred. 
  • Experience working with FCDO preferred. 
  • Fluency in English required; fluency in Ukrainian and/or Russian strongly preferred.

Duration of Assignment: Full time

Location of Assignment: Kyiv, Ukraine

Reporting: 
 
The External Communications Officer will report to PFRU’s Strategic Communications Lead. 

Application Details

Apply using the following link by January 22nd. For roles requiring English language skills, English language CVs are preferred (but not required). We encourage to apply people with disabilities. Applications will be considered on a rolling basis. No telephone inquiries, please. Chemonics will contact finalists.

https://app.smartsheet.com/b/form/a44f8791237c4df2a2c0d3d2ad86b2ca


Останні публікації цього розділу:

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад

Старший/а експерт/експертка (управління та фінанси) з дошкільної освіти до Команди підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України