Communications manager / Менеджер/ка з комунікацій

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
MartaSviliak

До комунікаційного відділу 31 Group («Моє Місто», «Місто Змін», «Доповідай» та «GladPet») шукаємо Communications Manager.

Приєднуйся до нас, якщо ти завжди мріяв про можливість сприяти створенню захоплюючих та інформативних матеріалів. У нашій команді цінуємо відданість креативності та інноваціям, тому твої ідеї матимуть можливість реалізуватися та внести користь у наші проєкти, та зробити вагомий внесок у розвиток країни!

Обов’язки:

  1. Розробляти та успішно реалізувати плани комунікації, визначати ефективні канали комунікації задля досягнення цілей проєктів 31 Group.
  2. Створення комунікаційних матеріалів та копірайтинг.
  3. Написання текстів для промо матеріалів.
  4. Написання та рерайт текстів для сайтів та Email.
  5. Підготовка презентацій для партнерів та звітності.
  6. Написання скриптів для комунікації з різними сегментами ЦА.
  7. Внутрішньої комунікації: супровід комунікації між фахівцями 31 Group задля підвищення ефективності виконання задач.
  8. Комунікації з компаніями Netpeak Group, висвітлення новин та успіхів 31 Group в комунікаційних каналах Netpeak Group.
  9. Вимірювання ефективності комунікаційних кампаній, аналіз та подальша корекція задля підвищення результативності.
  10. Комунікації та залучення партнерів, доброчинців, авторів та тиловиків для проєктів 31 Group.

Вимоги:

Hard skills:

  1. Досвід створення контенту та матеріалів для різних комунікаційних каналів (веб-сайт, звіти, email, ЗМІ).
  2. Досвід на позиції комунікаційного менеджера від 1-го року. Досвід роботи в громадському секторі буде перевагою.
  3. Навички планування та досвід ведення комунікаційних кампаній кількох проєктів одночасно.
  4. Вміння визначати ЦА та дотримуватись TOV для різних каналів комунікації.
  5. Вміння структорувано висловлювати свої думки та викладати їх в матеріалах.
  6. Копірайтинг: здатність створювати чіткий, зрозумілий та цікавий текст для різних авдиторій та платформ.
  7. Досвід роботи з графічними редакторами (Figma, Photoshop, Canva чи інші).
  8. Вільне використання програм Microsoft Office та Google Workspace.
  9. Вільне володіння письмовою та розмовною українською мовою, знання сучасної граматики та пунктуації.
  10. Вміння аналізувати результати своєї роботи та змінювати підхід задля підвищення ефективності комунікацій.

Soft skills:

  1. Увага до деталей та зосередженість під час роботи.
  2. Вміння злагодженно працювати в команді та координувати спільні зусилля.
  3. Вміння чітко і ефективно комунікувати з командою та підрядниками, висловлювати свої думки чітко і лаконічно.
  4. Організованість: здатність ефективно управляти часом, планувати та координувати завдання, дотримуючись термінів.
  5. Комунікабельність та емпатія у комунікаціях з ЦА громадського сектору.
  6. Прагнення систематизовувати та автоматизовувати процеси роботи, та залишати простір для можливостей.
  7. Уміти самостійно планувати, ініціювати, брати відповідальність за свої рішення.
  8. Розділяєте наші цінності, якими є — емпатія, транспарентність, довіра, ефективність, відповідальність, професіоналізм, взаємодопомога, відкритість, чесність.
  9. Завзятість, щоб досягти бажаного результату та амбітність, щоб досягати більшого.

Умови:

  1. Фіксована ставка за підсумками співбесіди.
  2. Гнучкий графік роботи з можливістю починати робочий день із 8:00 до 10:00, та завершувати з 17:00 до 19:00.
  3. Можливість працювати повністю віддалено або в офісі (Одеса, Київ, Харків та Черкаси). Офіси автономні на випадок відключення світла.
  4. Індивідуальна та групова робота з корпоративним психологом.
  5. Оплачувана відпустка — 24 календарних дні, 8 оплачуваних лікарняних на рік, та 11 державних вихідних.
  6. Можливість використання корпоративного бота, що поєднує в собі найпотужніший штучний інтелект, котрий доступний зараз.
  7. Можливість навчання та розвитку: досвід та підтримку наших співробітників, допомогу в професійній адаптації під кураторством протягом усього випробувального терміну.
  8. Внутрішні корпоративні знижки на різні послуги, у тому числі знижки на курси англійської.
  9. Швидке прийняття рішень та тестування ідей — відсутність зайвої бюрократії та мікроменеджменту. Робота в компанії, у якій тебе чують і до тебе прислухаються, а керівник відкритий до діалогу та пропозицій.
  10. Профільні івенти та чати для обміну досвідом у рамках групи компаній.
  11. Корпоративні заходи та розваги. Навіть у складні часи ми робимо все можливе, аби підняти настрій наших співробітників ;)

Якщо тебе зацікавила вакансія надсилай резюме на пошту або заповнюй анкету за посиланням.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель