Бухгалтер/ка по заробітній платі

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Intersos

Vacancy вакансія робота 3
Бухгалтер/ка по заробітній платі

INTERSOS (Італія) — це гуманітарна організація на передовій у надзвичайних ситуаціях, яка надає допомогу жертвам збройних конфліктів, стихійних лих та екстремального відчуження з особливою увагою до захисту найбільш вразливих людей.

З 1992 року наші гуманітарні працівники допомагають людям, які постраждали від гуманітарної кризи: надаємо першу допомогу, їжу, житло, медичну допомогу та товари першої необхідності. Ми забезпечуємо задоволення основних потреб, таких як освіта, доступ до чистої води та медична допомога.

Команда екстреної допомоги ІНТЕРСОС перебуває у Львові, Вінниці, Полтаві, Одесі та Дніпрі, де ми розпочали операцію з надання допомоги внутрішньо переміщеним особам (ВПО) та пітримки місцевих медичних закладів та поблизу місць бойових дій, які знаходяться під високим тиском через наплив переселенців та дефіцит лікарів, ліків та медичних засобів.

Ми відкриваємо позицію Бухгалтера по заробітній платі у м. Полтава 

Тривалість контракту до 31.12.22 (з можливістю продовження).

Головна мета

Виконання адміністративних завдань, відповідно до вказівок Менеджера з управління персоналом та процедур INTERSOS, з метою забезпечення юридичної відповідності місцевому законодавству та вимогам донорів.

Завдання

Виконання адміністративних та юридичних завдань, пов’язаних з розрахунком заробітної плати, під керівництвом Менеджера з управління персоналом, та оновленням особистих справ з метою забезпечення точності, відповідності та своєчасності виплат.
Формування щомісячної платіжної відомості для всіх національних працівників; підготовка та подання паперових чеків по заробітній платі.
Збирати банківську інформацію.
Мати знання та бути в курсі оподаткування заробітної плати, пільг та інших факторів відповідно до трудового законодавства.
Вести та документувати всі записи по заробітній платі.
Вносити дані в базу даних та особові справи та підтримувати їх в актуальному стані з метою полегшення управління кадровими процесами.
Видавати щомісячні платіжні відомості та слідкувати за відповідними підписами.
Підтримувати зв’язок з Координатором з питань персоналу та іншими відділами щодо остаточних юридичних та фінансових перевірок, пов’язаних з виплатою заробітної плати.
Відповідати на запити співробітників щодо питань або проблем, пов’язаних з нарахуванням заробітної плати.

Вимоги:

Ступінь бакалавра в галузі управління персоналом, ділового адміністрування, бухгалтерського обліку та фінансів або в суміжних галузях.
Мінімум один рік досвіду розрахунку заробітної плати, роботи в BAF.
Хороші знання програм Microsoft (наприклад, Excel і Word, 1С і т.д.)
Культурна чутливість і здатність працювати в крос-культурному середовищі
Розуміння місцевого трудового законодавства
Просунутий рівень володіння англійською мовою, знання української та російської мов

Будь ласка, заповніть форму тут: INTERSOS Application та підкріпіть резюме англійською мовою.


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка