Асистент/ка у відділ закупівель
БФ «Право на захист» (Фонд) – благодійна організація, що зосереджує свою діяльність на наданні допомоги внутрішньо переміщеним особам (ВПО), людям, які потребують міжнародного захисту, особам без громадянства та групам, що перебувають під ризиком безгромадянства. Фонд є виконавчим партнером УВКБ ООН і реалізує програми безоплатної правової допомоги по всій Україні, а також сприяє змінам у національному законодавстві відповідно до міжнародних стандартів у сфері прав людини.
Проєкт SHARP PULSE фінансується FCDO та спрямований на захист і підтримку цивільного населення, що постраждало від конфлікту в Україні. Проєкт реалізується консорціумом українських та міжнародних організацій, де кожна організація привносить свою експертизу та працює у визначеному полі. Він спрямований на захист та підтримку ВПО й інших уразливих груп через екстрену допомогу (евакуації, тимчасове розміщення, грошова підтримка), забезпечення доступу до базових послуг (правова допомога, документування, соціальний транспорт), а також національну адвокацію для реформ у сферах захисту, компенсацій і соціальної політики. Особлива увага приділяється дітям, людям з інвалідністю, літнім людям, ветеранам, постраждалим від ГЗН та іншим уразливим категоріям.
У період із вересня 2025 року до березня 2028 року Фонд реалізовуватиме заходи з моніторингу захисту, надання правової допомоги, посилення доступу до базових послуг та розбудови стійкості громад у регіонах України: Сумській, Чернігівській, Харківській, Донецькій, Запорізькій, Дніпропетровській, Херсонській, Миколаївській областях.
Проєкт реалізується у регіонах та громадах, у тому числі з високим рівнем безпекових ризиків (зокрема, Сумська, Харківська, Чернігівська, Донецька, Запорізька, Херсонська області). БФ «Право на захист» організовує умови роботи з урахуванням безпекового контексту та забезпечує заходи для зниження ризиків і захисту команди.
Проєкт шукає Асистента/ку у відділ закупівель у м. Київ.
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПОСАДУ
Асистент(-ка) у відділ закупівель підпорядковуватиметься Координатору відділу закупівель.
Обов’язки передбачають обробку інформації та загальну підтримку діяльності БФ «Право на захист» в сфері закупівель, зокрема, але не обмежуючись наступним:
- Підтримка старших фахівців із закупівель у виконанні їхніх обов’язків, допомога у повсякденних завданнях.
- Проведення закупівель за тендерними процедурами, дотримуючись вимог Політики Фонду.
- Моніторинг ринку постачальників: дослідження нових постачальників товарів та послуг, порівняння пропозицій, відстеження ринкових тенденцій.
- Підготовка та оновлення бази постачальників: регулярне оновлення даних про постачальників, включаючи контакти, умови співпраці, історію закупівель.
- Ведення та обробка кореспонденції відділу закупівель, забезпечення своєчасного відправлення та отримання матеріалів.
- Ведення архіву закупівель: забезпечення належного архівування всіх документів та звітності з минулих тендерів і закупівельних процесів.
- Підготовка довіреностей та контроль їх своєчасного відправлення та отримання.
- Участь у проведенні аудитів: допомога у підготовці та проведенні внутрішніх і зовнішніх перевірок процедур закупівель, співпраця з аудиторами.
- Виконання інших завдань за дорученням керівника для забезпечення безперебійної роботи відділу закупівель.
- Дотримання Кодексу поведінки організації R2P.
Необхідні навички/кваліфікація:
- Досвід роботи у сфері закупівель, адміністрування або іншій відповідній галузі;
- Англійська мова не нижче А2;
- Вміння аналізувати матеріали та уважність до деталей;
- Уміння працювати самостійно з дотриманням визначених термінів;
- Уміння працювати в тісній співпраці з членами команди;
- Самомотивація;
- Відповідальність;
- Ініціативність, креативність, гнучкість;
- Здатність встановлювати пріоритети, ініціативність та самостійність у виконанні поставлених завдань;
- Вміння вести перемовини, домовлятися про найкращі умови співпраці, відстоювати інтереси організації щодо кращих, чесних та відкритих умов закупівель;
- Розуміння та забезпечення кращих умов закупівель щодо відвантаження, доставки, комплектації та пакування замовлень, додатковим плюсом буде досвід у закупівлях ремонтних робіт та забезпеченні будматеріалами.
МИ ПРОПОНУЄМО
Фонд пропонує успішному кандидату:
- Контракт до кінця грудня 2025 року з можливістю продовження, що залежить від подальшого фінансування і особистих результатів роботи.
- Можливість працювати в динамічній високомотивованій команді професіоналів.
- Наставництво.
- Гнучкість режиму роботи/обіду.
Процес подачі заявок:
Відправити резюме та мотиваційний лист на адресу [email protected], зазначивши у темі листа “Асистент у відділ закупівель_Київ”. Відповіді будуть надіслані лише тим особам, які були відібрані для співбесіди. Будь ласка, не телефонуйте додатково.
Заявки приймаються до 31 жовтня 2025 року. Якщо відповідні кандидати будуть визначені достроково, Фонд залишає за собою право завершити процес до цього терміну.