Асистент/ка менеджера надання грантів/проєктів

ЗАВЕРШЕНО

Додано:
Razom for Ukraine

Vacancy_dfrfycsz(2) prostirjob
Асистент/ка менеджера надання грантів/проєктів

[Зайнятість: повна]

Місцезнаходження: Київ/Львів

Пpo Razom

Razom – українсько-американська неприбуткова організація, яка була створена у 2014 році на підтримку народу України у його прагненні до демократії, справедливості та поваги прав людини. Вакансія передбачає роботу в проєкті  Razom Relief, що спрямований на допомогу цивільним та розбудову громадянського суспільства.

Команда Razom Relief

Команда Razom Relief була сформована у березні 2022 року для  допомоги цивільному населенню шляхом надання грантів українським благодійним та громадським організаціям.  Загальний обсяг допомоги цивільним у 2022 – 2024  роках склав більше 11 млн доларів США. Із більш детальною інформацією, можете ознайомитися тут: https://www.razomforukraine.org/projects/relief/.

У 2025 році Razom Relief фокусується на наступних напрямках: 

  1. Розвиток спроможності неприбуткових організацій
  2. Підтримка працевлаштування та самозайнятості людей
  3. Розвиток потенціалу молоді
  4. Підтримка працевлаштування та реабілітації ветеранів

Огляд позиції

Ми шукаємо ініціативну та уважну до деталей людину на посаду Асистент/ка менеджера надання грантів/проектів Razom Relief, яка допомагатиме в координації та адмініструванні грантових програм і проєктів в організації. Ця роль ідеально підходить для особи, який прагне професійного зростання в динамічному та орієнтованому на місію середовищі. Посада передбачає роботу у тісній співпраці зі командою Relief та іншими командами Razom.

КЛЮЧОВІ ЗАВДАННЯ:

  1. Організація та систематизація інформації про гранти, проєкти та партнерів Razom Relief допомогою Excel та Asana.
  2. Допомога в проведенні та координації конкурсів заявок на гранти
  3. Допомога  у грантовій діяльності, зокрема у підготовці грантових заявок, моніторингу дотримання умов гранту, перевірці звітів грантерів та підготовці фінансових або наративних звітів відповідно до вимог донорів
  4. Забезпечення ефективного та безпечного зберігання і доступ до всієї відповідної документації.
  5. Адміністративна підтримка грантоотримувачів та координація комунікації з внутрішніми командами.
  6. Участь у вдосконаленні грантових процедур і документації.
  7. Підтримка щоденних операцій у рамках активних проєктів, зокрема організація зустрічей, підготовка порядків денних, протоколів та відстеження завдань і термінів.
  8. Підтримка у взаємодії між внутрішніми командами (програми, юридичний відділ)
  9. Підтримка комунікації з партнерами, така як розсилки, оголошення, технічна підтримка чату.
  10. Сприяння у зборі та впорядкуванні фінансових і програмних даних для подальшого використання у внутрішній аналітиці, звітності для керівництва та донорів.
  11. Сприяння стандартизації форм звітності та вдосконаленню інструментів збору даних.
  12. Допомога у моніторингу гуманітарної ситуації та діяльності інших організацій
  13. Допомога в координації подорожей команди, бронювання локацій для подій
  14. Інші обов’язки за призначенням.

НАШІ ОЧІКУВАННЯ:

  1. Освіта:
  2. Вища освіта у сфері державного управління, бізнесу, міжнародних відносин, фінансів або суміжних галузях.

Спеціальний досвід:

  1. 1–3 роки досвіду у сфері координації проєктів, адміністрування грантів або роботи в неприбуткових організаціях.
  2. Базове розуміння фінансової звітності
  3. Технічні вміння:
  4. Навички ділового листування, збору й аналізу інформації
  5. Впевнене володіння MS Office (Excel, Word) та бажаний досвід роботи з інструментами управління проєктами (наприклад, Asana, Slack).

Знання мов:

  1. Вільне володіння українською мовою
  2. Володіння англійською мовою на рівні не нижче Upper-Intermediate

Особисті якості:

  1. Високий рівень організованості та уваги до деталей.
  2. Здатність одночасно працювати над кількома завданнями та дотримуватися строків у швидкому темпі.
  3. Бажання розвиватися в проактивній команді
  4. Гнучкість і проактивність

ПРОПОНУЄМО: 

  1. Своєчасна виплата конкурентної заробітної плати.
  2. Компенсація витрат на відрядження, включаючи проїзд, проживання.
  3. Участь у тренінгах та навчальних заходах для особистісного розвитку (користування сучасними інструментами менеджменту,  домедична допомога, психологічна самопідтримка тощо)
  4. Участь у внутрішніх та зовнішніх заходах для підвищення кваліфікації.
  5. Наявність адміністративної підтримки для оформлення документації та звітності.
  6. Регулярні супервізії та командні зустрічі для обміну досвідом.

Зацікавлені кандидати можуть надіслати резюме та супровідний лист, деталізуючи свої кваліфікації та досвід, відповідні до цієї ролі заповниши форму. 


Останні публікації цього розділу:

Співробітник/ця програми / Program Associate

Керівник/ця відділу охорони праці та пожежної безпеки

Документатор/ка

Консультант/ка з комунікаційного супроводу

Старший/а Спеціаліст/ка Відділу Безпеки / Senior Security Associate (EUBAM)