Асистент/ка менеджера надання грантів/проєктів
ЗАВЕРШЕНО
                            Додано:
                            
                            
                                Razom for Ukraine                            
                        
                        
                    [Зайнятість: повна]
Місцезнаходження: Київ/Львів
Пpo Razom
Razom – українсько-американська неприбуткова організація, яка була створена у 2014 році на підтримку народу України у його прагненні до демократії, справедливості та поваги прав людини. Вакансія передбачає роботу в проєкті Razom Relief, що спрямований на допомогу цивільним та розбудову громадянського суспільства.
Команда Razom Relief
Команда Razom Relief була сформована у березні 2022 року для допомоги цивільному населенню шляхом надання грантів українським благодійним та громадським організаціям. Загальний обсяг допомоги цивільним у 2022 – 2024 роках склав більше 11 млн доларів США. Із більш детальною інформацією, можете ознайомитися тут: https://www.razomforukraine.org/projects/relief/.
У 2025 році Razom Relief фокусується на наступних напрямках:
- Розвиток спроможності неприбуткових організацій
 - Підтримка працевлаштування та самозайнятості людей
 - Розвиток потенціалу молоді
 - Підтримка працевлаштування та реабілітації ветеранів
 
Огляд позиції
Ми шукаємо ініціативну та уважну до деталей людину на посаду Асистент/ка менеджера надання грантів/проектів Razom Relief, яка допомагатиме в координації та адмініструванні грантових програм і проєктів в організації. Ця роль ідеально підходить для особи, який прагне професійного зростання в динамічному та орієнтованому на місію середовищі. Посада передбачає роботу у тісній співпраці зі командою Relief та іншими командами Razom.
КЛЮЧОВІ ЗАВДАННЯ:
- Організація та систематизація інформації про гранти, проєкти та партнерів Razom Relief допомогою Excel та Asana.
 - Допомога в проведенні та координації конкурсів заявок на гранти
 - Допомога у грантовій діяльності, зокрема у підготовці грантових заявок, моніторингу дотримання умов гранту, перевірці звітів грантерів та підготовці фінансових або наративних звітів відповідно до вимог донорів
 - Забезпечення ефективного та безпечного зберігання і доступ до всієї відповідної документації.
 - Адміністративна підтримка грантоотримувачів та координація комунікації з внутрішніми командами.
 - Участь у вдосконаленні грантових процедур і документації.
 - Підтримка щоденних операцій у рамках активних проєктів, зокрема організація зустрічей, підготовка порядків денних, протоколів та відстеження завдань і термінів.
 - Підтримка у взаємодії між внутрішніми командами (програми, юридичний відділ)
 - Підтримка комунікації з партнерами, така як розсилки, оголошення, технічна підтримка чату.
 - Сприяння у зборі та впорядкуванні фінансових і програмних даних для подальшого використання у внутрішній аналітиці, звітності для керівництва та донорів.
 - Сприяння стандартизації форм звітності та вдосконаленню інструментів збору даних.
 - Допомога у моніторингу гуманітарної ситуації та діяльності інших організацій
 - Допомога в координації подорожей команди, бронювання локацій для подій
 - Інші обов’язки за призначенням.
 
НАШІ ОЧІКУВАННЯ:
- Освіта:
 - Вища освіта у сфері державного управління, бізнесу, міжнародних відносин, фінансів або суміжних галузях.
 
Спеціальний досвід:
- 1–3 роки досвіду у сфері координації проєктів, адміністрування грантів або роботи в неприбуткових організаціях.
 - Базове розуміння фінансової звітності
 - Технічні вміння:
 - Навички ділового листування, збору й аналізу інформації
 - Впевнене володіння MS Office (Excel, Word) та бажаний досвід роботи з інструментами управління проєктами (наприклад, Asana, Slack).
 
Знання мов:
- Вільне володіння українською мовою
 - Володіння англійською мовою на рівні не нижче Upper-Intermediate
 
Особисті якості:
- Високий рівень організованості та уваги до деталей.
 - Здатність одночасно працювати над кількома завданнями та дотримуватися строків у швидкому темпі.
 - Бажання розвиватися в проактивній команді
 - Гнучкість і проактивність
 
ПРОПОНУЄМО:
- Своєчасна виплата конкурентної заробітної плати.
 - Компенсація витрат на відрядження, включаючи проїзд, проживання.
 - Участь у тренінгах та навчальних заходах для особистісного розвитку (користування сучасними інструментами менеджменту, домедична допомога, психологічна самопідтримка тощо)
 - Участь у внутрішніх та зовнішніх заходах для підвищення кваліфікації.
 - Наявність адміністративної підтримки для оформлення документації та звітності.
 - Регулярні супервізії та командні зустрічі для обміну досвідом.
 
Зацікавлені кандидати можуть надіслати резюме та супровідний лист, деталізуючи свої кваліфікації та досвід, відповідні до цієї ролі заповниши форму.

                    
                    
                    
                    
                    