Асистент/ка координатора – Полтава, Пирятин Полтавська обл.

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


значок ЛОГОТИП ГО ВО КЛАС
Асистент/ка координатора – Полтава, Пирятин Полтавська обл.

Конкурс на вакансію «Асистент координатора» в містах: Полтава, Пирятин Полтавська область.

Громадська організація “Всеукраїнська організація “КЛАС” оголошує конкурс на вакансію «Асистент координатора» проекту «Спільно» в містах: Полтава, Пирятин Полтавська область.

“Проект СПІЛЬНО впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Консорціумом партнерських організацій за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку через Німецький банк розвитку (KfW). В Консорціум входять Українська мережа за права дитини, МБО «Партнерство «Кожній дитині», МБО «БФ «СОС Дитячі містечка» Україна, ГО «Соціальна Синергія», ГО «Дніпровська ліга соціальних працівників», громадська організація «Всеукраїнська організація «КЛАС».

ОБОВ’ЯЗКИ ТА ЗАВДАННЯ

Під безпосереднім керівництвом координатора проекту відповідатиме за реалізацію цілей та завдань проекту:  

  • технічна організація проведення заходів (круглих столів, тренінгів, семінарів, ін.);
  • організація відряджень в рамках проекту та інша логістична підтримка;
  • координація заходів між членами організації та проєкту, Консорціуму, UNICEF та іншими зацікавленими сторонами;
  • адміністративна координація роботи з партнерськими організаціями, представниками органів місцевого самоврядування, експертами, тренерами і консультантами;
  • підготовка листів, ведення листування;
  • організація та ведення документообігу (електронного та паперового): документів, договорів, актів за усталеними шаблонами;
  • ведення та координація процесу закупівлі: підготовка та проведення тендерів, цінових моніторінгів, конкурсних відборів, комунікації с постачальниками, оформлення документів, згідно процедурним вимогам організації;
  • збір та систематизація звітних документів, контроль правильності їх оформлення, файлування;
  • переклад документів, стандартів, вимог донора, методичних вказівок та рекомендацій;
  • ведення баз даних;
  • участь у підготовці необхідної звітності;
  • адміністрування офісу;
  • ділова комунікація з партнерами проекту та іншими зацікавленими сторонами;
  • виконання інших необхідних для реалізації проекту завдань на вимогу керівника проекту.
  • забезпечення організації ефективного співробітництва та комунікації між учасниками проєкту та організації активностей за проєктом в громаді;
  • налагодження та підтримка співпраці з ключовими особами проєкту, представниками організацій та громад;
  • забезпечення ефективної комунікації задля виконання цілей проєкту;
  • участь у зустрічах та подіях, необхідних для реалізації проєкту;
  • організація заходів згідно із встановленими термінами та вимогами (забезпечення участі запланованих осіб, організація проживання виконавців, оренда приміщення для проведення заходів, забезпечення харчуванням учасників заходів, реєстрація та опитування учасників тощо);
  • висвітлення результатів діяльності проєкту;
  • організація роботи тренерів, експертів та інших виконавців проєкту.

ПРОФЕСІЙНІ ВИМОГИ

  • вища освіта (філологія, адміністрування, міжнародні відносини,менеджмент, соціальна робота, менеджмент або інші дотичні галузі);
  • наявність досвіду роботи з документообігом;
  • гарні комунікативні та організаторські навички – обов’язково;
  • грамотна письмова та усна українська мова – обов’язково;
  • висока організованість, проактивність, відповідальність, робота на результат, стресостійкість;
  • досвід роботи в неприбутковому секторі, міжнародних організаціях буде перевагою;
  • здатність розставляти пріоритети, робота з чіткими дедлайнами;
  • володіння англійською мовою буде додатковою перевагою.
  • знання та навички з проектного менеджменту, планування, бюджетування, моніторингу та оцінки, програмної та фінансової звітності, адміністрування, проектних комунікацій;
  • знання та досвід у сфері розвитку соціальних послуг для сімей з дітьми;
  • здатність ефективно працювати та комунікувати в команді;
  • відповідальність та самоорганізація, уважність до деталей, стресостійкість, готовність до інтенсивної роботи;
  • досвідчений користувач ПК (Excel, Word, PowerPoint, MS Outlook тощо).
  • Відповідальність, організованість, комунікабельність, стресостійкість, здатність працювати в команді;
  • Вміння залагоджувати конфліктні ситуації;
  • Бажання розвиватися і постійно підвищувати свій професійний рівень;
  • Виконання вимог політики захисту дітей ЮНІСЕФ та кодексу поведінки ГО «Всеукраїнська організація «КЛАС».

Досвід роботи у гуманітарних проектах буде перевагою.

МИ ПРОПОНУЄМО

  • можливість працювати у НУО;
  • фахову методологічну підтримку (динамічна супервізія і протоколи роботи);
  • можливість професійного зростання;
  • теплий та дружній клімат в команді;
  • своєчасну виплату гонорару. 

ПРОЦЕС ПОДАЧІ ЗАЯВОК

Будь ласка, надсилайте резюме та мотиваційний лист до 24 вересня 2022 року (до 18:00) на електронну адресу [email protected] зазначивши у темі листа «Асистент координатора».

Відповіді будуть направлятися тільки особам, які будуть відібрані для інтерв’ю.

Будь ласка, не телефонуйте додатково.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка проєктів

Фахівець/чиня з мінної небезпеки

Провідний/на фахівець/чиня з підготовки та ведення звітності за проєктами

Менеджер/ка з комунікацій та роботі з лідерами думок

Координатор/ка проєкту по F2F фандрейзингу

Фахівець/чиня з фінансів