Асистент(ка) керівника проєктів у фонд Благомай

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
blagomay

Обов’язки:

  1. Обробка запитів від лікарень – оформлення їх в шаблон, формування папки документів по кожній лікарні
  2. Моніторинг середньої цінової категорії по ринку по кожному запиту
  3. Підготовка матеріалів по шаблону для прорахунку у постачальників
  4. Формування тендерної заявки та розміщення тендеру на сайті
  5. Обробка комерційних пропозицій від постачальників, структуризація їх
  6. Формування таблички з комерційними пропозиціями
  7. Оформлення пропозицій з варіантами для лікарень 
  8. Збір документації по запиту після закупівлі
  9. Збір інформації для публікацій в соц мережах та передачі СММ-відділу

Необхiднi навички:

  • Вища освіта
  • Навички оперативного пошуку інформації в мережі Інтернет.
  • Досвід роботи з документацією
  • Комунікабельність, особливо навички ділового спілкування
  • Стресостійкість
  • Бажання відбудовувати Україну
  • Вміння роботи в ексель

Ми пропонуємо:

  • Роботу в різноманітних, цікавих корисних проектах;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Оплачувану відпустку;
  • Різнопланові задачі в дуже цікавій та перспективній сфері;
  • Молодий та дружній колектив;
  • Офіс в центрі в 2-х хвилинах від ст. метро Печерська
  • Графік роботи ПН-ПТ з 9:00 до 18:00
  • Можливість кар’єрного росту
  • Постійний розвиток комунікативних навичок

Резюме відправляти на електронну пошту: [email protected], тел. +380 97 886 88 32 (Наталія) 


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель