Асистент/ка керівника
Антикорупційний центр “Межа” шукає в команду асистента керівника.
Обов’язки:
- планувати та координувати робочі зустрічі голови організації;
- комунікувати з партнерами та вести ділове листування;
- координувати та організовувати закордонні відрядження;
- організовувати події (інтенсив Школи Антикору, публічні заходи);
- вести документацію та забезпечувати роботу офісу;
- постійно перебувати на звʼязку з керівником для вирішення оперативних задач;
- виконувати інші операційні завдання та доручення керівниці.
Чекаємо в команді Антикорцентру, якщо ти:
- маєш досвід роботи асистентом, в організації подій або інший релевантний (але також розглянемо кандидатури випускників ЗВО);
- володієш високими комунікативними та організаційними навичками;
- легко знаходиш спільну мову з людьми;
- відповідальність, уважність, пунктуальність – твої риси;
- умієш працювати в режимі багатозадачності та визначаєш пріоритети;
- рівень володіння англійською – Intermediate і вище (перевага надаватиметься кандидатам з рівнем B2+).
Ми пропонуємо:
- оплату – 45 тисяч гривень, визначається за результатами співбесіди з урахуванням досвіду кандидата, є можливість кар’єрного та фінансового росту – залежно від особистих вкладень;
- full-time зайнятість, ненормованих графік роботи, привʼязаний до зайнятості керівника;
- співпраця на умовах контракту з ФОП із випробувальним терміном 2 місяці;
- дружню команду, яка націлена на результат і має 0 толерантність до корупції.
Для того, щоб відгукнутись на вакансію – заповнюйте коротку гугл-форму. Ми будемо звʼязуватись тільки з тими кандидатами, які проходять у наступний етап. Якщо у вас є питання – пишіть нам на [email protected].
Чекаємо на ваші заявки!