Асистент проекту у ГО «Секретаріат РГК»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
lenalevchyshyna

Вакансії (15)
Асистент проекту у ГО «Секретаріат РГК»

В Громадську організацію «Секретаріат РГК» шукаємо асистента проекту.

ГО Секретаріат РГК, створений в 2018 році, з метою надання організаційної підтримки Раді громадського контролю НАБУ.

Завданнями Секретаріату є:

  • забезпечення документообігу РГК та своєчасної реакції на усі звернення;
  • постійний моніторинг діяльності НАБУ та інформування суспільства через сайт та інші ресурси;
  • створення майданчиків для комунікації НАБУ, РГК з громадськими організаціями та іншими інститутами громадянського суспільства;
  • розробка проектів внутрішніх документів, які регламентують роботу РГК;
  • підготовка експертиз проблемних питань роботи НАБУ та РГК, забезпечення їх громадського обговорення та підготовка пропозицій щодо їх вирішення;
  • проведення моніторингу судових засідань по справах, які веде НАБУ.

Обов’язки асистента:

  • ведення документообігу організації: реєстрація та розподіл вхідної/вихідної документації, ведення електронної скриньки організації, сканування документів, відправка і отримання кореспонденції Секретаріату потрібним способом: пошта, кур’єрська служба;
  • ведення ділового листування, українською, російською;
  • організація прийому відвідувачів, супровід гостей на зустрічі;
  • організація заходів;
  • пошук необхідної інформації, контактів та документів у сфері діяльності Секретаріату,
  • пошук квитків на транспорт;
  • замовлення необхідної для офісу канцелярії, госптоварів та інших необхідних засобів;
  • пошук, аналіз і систематизація інформації;
  • ведення баз даних, в т.ч. бази внутрішніх телефонних номерів працівників Організації, партнерів, журналістів тощо;
  • виконання в рамках своєї компетенції інших обов’язків за розпорядженням Голови Організації, Керівника проекту.

Кваліфікація

  • диплом бакалавра;
  • володіння українською, російською та англійською мовами;
  • відмінні навички написання ділової кореспонденції;
  • розвинені комунікаційні навички;
  • вміння вести переговори із партнерами організації, постачальниками товарів, послуг;
  • вміння працювати у команді;
  • клієнто-орієнтованість, доброзичливу манера поведінки та спілкування;
  • вміння працювати з офісними програмами Word, Excel, Power Point;
  • вміння здійснювати пошук і аналіз інформації.

Умови:

  • Проект до 31 березня  2019 року, з можливістю продовження, за умови наявності фінансування від донора, і відповідної компетенції кандидата;
  • гнучкий графік;
  • дружній колектив
  • Адреса офісу: Київ, вул. Хрещатик, 10.

Резюме надсилати на адресу: [email protected] до 26 листопада 2018 року.


Останні публікації цього розділу:

Ментор/ка підліткових курсів з 3D-моделювання та робототехніки (Кропивницький)

Регіональний/а координатор/ка у Сумській, Запорізькій та Миколаївській областях

Адміністративний/а асистент/ка

Бухгалтер/ка

Експерт/ка з розробки комунікаційної стратегії

Офіс менеджер/ка