Асистент(-ка) з адміністративних питань (облік МТЗ)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
HR R2P

Право на захист (Фонд) – провідна правозахисна громадська організація, яка комплексно працює над вирішенням проблем міграції, її причин та наслідків – шукає кандидата на посаду Асистента(-ки) з адміністративних питань.

ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПОСАДУ

Асистента(-ка) з адміністративних питань підпорядковується Керівнику відділу розвитку та стратегії і тісно співпрацює з командою відділу та командою фінансово-адміністративного відділу Фонду.

ОБОВ’ЯЗКИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

  • Облік та контроль обігу матеріально-технічних засобів Фонду;
  • Ведення та наповнення бази матеріально-технічних засобів Фонду;
  • Закупка та прийняття на баланс матеріально-технічних засобів Фонду;
  • Видача, заміна, передача в ремонт матеріально-технічних засобів Фонду;
  • Регулярне проведення інвентаризації в офісах Фонду;
  • Збір, систематизація та зберігання документації та матеріалів за результатами діяльності паперовій та електронній формі;
  • Підтримка контактів з постачальниками з питань закупки та ремонту матеріальних засобів;
  • Контроль оплати рахунків контрагентів;
  • Моніторинг контрактів з постачальниками, ініціювання продовження до закінчення терміну дії та розірвання контрактів з постачальниками, оцінка ефективності постачальників та заповнення відповідного шаблону;
  • Контроль за тим, що вся документація підготовлена прозоро та підзвітно;
  • Будь-яка інша відповідальність, яка вважається необхідною або делегована керівником для забезпечення рівня обслуговування, який вимагається Фондом та/або донором;
  • Розуміння та дотримання Кодексу поведінки та інших політик Фонду.

ПРОФЕСІЙНІ ВИМОГИ

  • Вища освіта в галузі менеджменту, адміністрування або іншій відповідній галузі і щонайменше один рік відповідного досвіду роботи, бажано в секторі НУО;
  • Досвід роботи на аналогічній посаді не менше 1 року;
  • Досвід роботи завідувачем господарства буде перевагою
  • Гарні комунікативні навички;
  • Здатність і готовність навчатися;
  • Здатність встановлювати пріоритети, ініціативність та самостійність у виконанні поставлених завдань;
  • Відмінні навички роботи з Microsoft Office;
  • Сильні організаційні здібності;
  • Вільне володіння українською, російською, знання англійської не нижче рівня В2;
  • Гнучкість та відповідальність;
  • Впевнений користувач ПК.

МИ ПРОПОНУЄМО

Фонд пропонує успішному кандидату:

  • Контракт до 29 грудня 2023 року з можливістю продовження, що залежатиме від виконання завдань та подальшого фінансування;
  • Можливість працювати з однією з найсильніших українських правозахисних та гуманітарних НУО;
  • Наставництво;
  • Дружня та енергійна команда.

ПРОЦЕС ПОДАЧІ ЗАЯВКИ

Надсилайте резюме на адресу [email protected] з назвою “Адміністративний асистент_МТЗ”. Відповіді будуть надіслані лише тим особам, які були відібрані для співбесіди. Без телефонних дзвінків, будь ласка.

ДАТА ЗАВЕРШЕННЯ ПРИЙОМУ ЗАЯВОК

31 липня 2023 р. Якщо буде визначено відповідного кандидата, Фонд залишає за собою право дострокового завершення конкурсу.


Останні публікації цього розділу:

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних