Асистент/-ка з адміністративної діяльності для УКУ в Києві

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Marta Luniv

Vacancy вакансія dfrfycsz(1)
Асистент/-ка з адміністративної діяльності для УКУ в Києві

Офіс Українського Католицького Університету (УКУ) в Києві шукає асистента/-ку з адміністративної діяльності для підтримки заходів та проєктів.  

Людина, яку буде обрано за конкурсом резюме та мотиваційних листів, адмініструватиме подієвий майданчик УКУ в Києві, а також долучиться до проєктної роботи Аналітичного центру УКУ.  

Ключові завдання асистента/-ки з адміністративної діяльності:

  • Організаційно-логістичний супровід заходів: подій, навчань, тренінгів.
  • Ділове спілкування із партнерським середовищем УКУ в Києві. 
  • Ведення обліку офісних витрат, документообігу платежів та проєктної кореспонденції.
  • Здійснення закупівель товарів та послуг, впорядкування роботи з постачальниками.
  • Супровід фінансових процесів, узгодження фінансових питань.
  • Координація заходів з безпеки та порядку в приміщенні Київського офісу.

Побажання до кандидатів/-ок:

  • Бездоганне володіння усною та письмовою українською мовою. Знання ділової англійської на рівні від upper intermediate буде перевагою.
  • Розуміння процесу організації заходів та проєктного циклу. Організація власних заходів, реалізація власних проєктів, власний інструментар адміністрування буде перевагою.  
  • Володіння основами діловодства. Розуміння принципів роботи державної служби буде перевагою. 
  • Відмінні міжособистісні навички, налаштованість допомагати. 
  • Вміння працювати у команді. 
  • Сильні навички тайм-менеджменту. 
  • Увага до деталей, відповідальність та ефективність. 
  • Доброчесна професійна поведінка.
  • Готовність підтримувати етос УКУ. 

УКУ в Києві – це:

  • Офіційне працевлаштування та повна зайнятість.
  • Гнучкий графік залучення. 
  • Заробітна плата за результатами співбесіди.
  • Робота в дружній, відкритій та етичній команді.
  • Причетність до творення Університету майбутнього та демократичних змін в Україні.
  • Можливість долучатися до унікальних навчальних програм у різних сферах.
  • Чудовий офіс в центрі Києва (м. Арсенальна).

Ми попросимо нового/-у колегу пройти тримісячний випробувальний термін зі збереженням заробітної плати. Співпраця за цим оголошенням передбачена до січня 2025 року. За взаємного бажання ми обговоримо продовження спільної роботи.  

Резюме та мотиваційний лист українською/англійською просимо направляти на електронну пошту [email protected] до 27 березня 2023, зазначивши у темі листа “Адмін для УКУ в Києві”. Ми розглядатимемо заявки щодня з дати оголошення, тож закликаємо подаватися заздалегідь. Ми не зможемо дати фідбек, але повідомимо про результати відбору всіх, хто надішлють повні заявки. 

Для довідки: 

Офіс УКУ в Києві – це майданчик Університету для представлення всього спектру академічних, дискусійних, розвиткових програм та проєктів, а також для організації різноманітних заходів з тим, щоб познайомити київську аудиторію з рівнем та якістю освітньої пропозиції УКУ.

Аналітичний центр УКУ – експертно-дослідницький осередок УКУ в Києві. Діяльність Центру спрямована на залучення наукового й експертного потенціалу Університету у прикладну площину – підтримку демократичної культури формування публічних політик.




Останні публікації цього розділу:

Бухгалтер/ка

Експерти(-ки) у Команду підтримки відновлення та реформ Державного Агентства Відновлення та розвитку інфраструктури України

Конкурс продовжено: ГС “Українська мережа за права дитини” шукає спеціаліста(-ку) із захисту прав дитини

Юридичний(-а) радник(-ця) Програми “Прозорі міста”

Фасилітатор(-ка), м.Запоріжжя

Асистент/ка з грантів / Grants Assistant