Асистент (-ка) менеджера проекту (Shelter)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Caritas Ukraine

Vacancy_dfrfycsz(3) prostirjob
Асистент (-ка) менеджера проекту (Shelter)

Графік: full time (очно +дистанційно)

Локація: Київ

МБФ Карітас України шукає фахівця на позицію Асистента менеджера проекту (Shelter)

Ми пропонуємо більше, ніж просто роботу: з нами у Вас є можливість розвиватися та долучитись до якісних змін у суспільстві!  

Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів.  

Обов’язки:  

  • Виконання поточних доручень керівника програми Shelter та менеджера проекту.
  • Планування проектних робіт, моніторинг і контроль дотримання планів.
  • Контроль виконання проектних завдань і доручень в координації з фахівцями локальних офісів, а також з провідним інженером та технічним радником.
  • Збір та обробка інформації щодо прогресу проекту, викликів та можливих ризиків виконання проекту або досягнення цілей проекту.
  • Ведення ділового листування.
  • Робота з базами, платформами, як донорів, кластерів так і Карітас України.
  • Написання звітів, ведення протоколів, ведення планеру.

Вимоги:  

  • Повна вища освіта (менеджмент та управління, будівництво, соціологія, психологія).
  • Досвід роботи помічником/асистентом проєкту в громадських або благодійних організаціях, будівельних/інженірінгових компаніях від 1-го року.
  • Досвід роботи в міжнародних або громадських організаціях, благодійних фондах та комунікаційний супровід  проектів або волонтерських ініціатив.

Необхідні професійні навички:

  • Рівень володіння англійською мовою – від А2 (усно/письмово)
  • Комп’ютерна грамотність (MS Word, Excel, Power Point, Outlook, пошукові системи, Інтернет).
  • Відмінні письмові та усні навички спілкування.
  • Розуміння основ проектного менеджменту.
  • Комунікабельність, ініціативність, структурованість, стресостійкість.

Ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування;
  • можливість професійного зросту до рівня фахівця (по результатам роботи);
  • гнучкий графік роботи (з можливістю віддаленої роботи);
  • конкурентний рівень заробітної плати;
  • потрібні ресурси для виконання поставлених завдань;
  • можливість бути в команді великої мережі Благодійних організацій.

Кандидат на цю посаду  перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників.   

З політиками та процедурами можна ознайомитися на нашому сайті: https://caritas.ua/sfg/

Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вакансія передбачає проведення ряду перевірок, включно з  перевіркою рекомендацій від попередніх працедавців та перевіркою даних щодо судимостей.  

Якщо у Вас є успішний відповідний досвід і Ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюме та супровідний лист на електронну адресу: [email protected].

Термін розгляду надісланого резюме — від 1 до кількох тижнів до моменту закриття вакансії. Зверніть увагу, що для розгляду вашого резюме важливо, щоб ваш досвід, навички та мотивація долучитись до нашої команди (зазначені в мотиваційному листі) відповідали опису вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель