Агент/ка служби підтримки (студентів та волонтерів)

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
TayaZhernosiekova

prostirjob_vacancy_dfrfycsz(1)
Агент/ка служби підтримки (студентів та волонтерів)

ENGin – це глобальна неприбуткова організація, що поєднує Україну зі світом задля прискорення післявоєнної відбудови та забезпечення довготривалого економічного та соціального розвитку. Ми поєднуємо українців з волонтерами з усього світу, що вільно спілкуються англійською мовою, для розмовної онлайн практики та налагодження міжкультурних зв’язків. 

Ми прагнемо досягти загальнонаціональних змін завдяки повністю індивідуальному підходу у беспрецедентному масштабі: 100 000+ учасників. Наша мета – створити покоління українців, які вільно володіють англійською, культурно компетентні та готові відновлювати свою націю.

Ми шукаємо агента служби підтримки програми ENGin. Ви будете відповідати за підтримку команди в багатьох аспектах роботи програми:

Основні обов‘язки:

  • надання високоякісної підтримки студентам і волонтерам електронною поштою та в чаті
  • оновлення інформації про учасників на нашій власній онлайн-платформі
  • пріоритезація запитів у службу підтримки та передача проблем відповідним внутрішнім командам
  • надання учасникам покрокових інструкцій щодо вирішення проблем у письмовій формі
  • допомога в тестуванні та вирішенні технічних питань

Обов‘язкові вимоги: 

  • високий рівень володіння англійською, від B2 та вищий
  • виняткові навички письмового та усного спілкування
  • 1+ рік досвіду роботи в сфері підтримки клієнтів 
  • сильні навички вирішення проблем
  • ефективна робота в стресових ситуаціях та вміння добре управляти часом
  • бажання приймати виклики та рости кожного дня
  • велика уважність до деталей
  • вік 18+ 
  • готовність до довгострокового працевлаштування (мінімум 1 рік)
  • робоче навантаження: 40 годин/тиждень 
  • велика гнучкість (завдання кожного тижня відрізняються і зайнятість у вечори та деякі вихідні)
  • поділяти нашу місію
  • командний гравець: бажанням тісно співпрацювати із командою

БУДЕ ПЕРЕВАГОЮ знання Zendesk або подібних систем обробки запитів та досвід роботи/волонтерства в НГО.

ЩО МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Очікувана дата початку роботи – липень 2025; обов’язкове оплачуване навчання
  • Офіційне працевлаштування
    Гнучкі години роботи
  • Віддалена зайнятість
  • Можливість доєднатися до молодої, енергійної команди, яка створює унікальну програму, що змінює світ!
  • За потреби ми можемо надати вам Ecoflow, щоб забезпечити доступ до живлення та можливість стабільно працювати


Останні публікації цього розділу:

Експерт/ка з комунікацій та управління знаннями

Фахівець/чиня соціального супроводу (Кейс-менеджер/ка)

Консультант/ка з питань бізнесу та логістики для організації діяльності Агрохабу (сільське господарство)

Фахівець/чиня соціального супроводу (Кейс-менеджер/ка)

Юридичний/а консультант/ка програми "ВідНОВА:UA"