Адміністративний(а) Асистент(ка) для Help — Hilfe zur Selbsthilfe в Ужгороді

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
HelpUkraine

Help шукає кваліфікованого спеціаліста на позицію Адміністративний Асистент для забезпечення проектної діяльності з надання допомоги внутрішньо переміщеним особам. 

Про Help: 

Німецька гуманітарна організація «Help-Hilfe zur Selbsthilfe» (Help) працює по всьому світу протягом вже 40 років. Наразі ми впроваджуємо проекти у більше ніж 25-х країнах. (https://www.help-ev.de/en/about-us). 

З часу свого заснування у 1981 році, Help прагне надавати швидку, стабільну та довгострокову допомогу та підтримку людям, що її потребують. Help покращує умови життя та підвищує стійкість людей у скрутному становищі в усьому світі. 

Резюме: 

Help шукає кваліфікованого спеціаліста на посаду Адміністративного Асистента. Адміністративний  Асистент працюватиме під наглядом Керівника проекту та Координатора проекту та відповідатиме за підтримку діяльності програм Help. 

Місце діяльності: Ужгород. 

Дата початку роботи: якнайшвидше 

Обов’язки та відповідальність: 

  • Тісно співпрацює з супервайзером у підготовці, реалізації та адмініструванні проекту, контролює досягнення результатів проекту, забезпечуючи адміністративне дотримання відповідних правил. 
  • Оновлення, графіки та види вхідних і вихідних документів. 
  • Перекладає всі документи, пов’язані з проектами Help n Ukraine, з української на англійську та навпаки. 
  • Забезпечує усний переклад з української на англійську та навпаки під час зустрічей. 
  • Допомагає керівнику проекту підтримувати відносини з існуючими та потенційними донорами та партнерами. 
  • Приймає телефонні дзвінки та вхідні документи. 
  • Веде протокол внутрішніх та зовнішніх засідань. 
  • Організовує зустрічі з донорами та партнерами. 
  • Веде та оновлює базу даних заходів програми. 
  • Підпорядковується керівнику проекту та виконує всі поставлені завдання індивідуально та з мінімальними інструкціями. 
  • Обробляє та контролює інвентарні списки, штатний розпис і стежить за їх точним і повним виглядом. 
  • Займається орендою та обслуговуванням офісу. 
  • Придбає канцелярське приладдя за погодженням з безпосереднім керівником. 
  • Веде службовий прийом. 
  • Виконує інші доручення зі сфери роботи та за розпорядженням безпосереднього керівника. 

Кваліфікація та навички: 

  • Бажано університетський ступінь (у сфері лінгвістики, соціальних наук, адміністрування тощо) 
  • Вільне знання розмовної та письмової англійської мови є обов’язковим. 
  • ІТграмотність. 
  • Аналітичні та організаційні здібності. 
  • Хороші комунікативні та особистісні навички, самоініціативність, відповідальність. 
  • Здатність працювати як самостійно, так і в складі команди. 
  • Здатність швидко навчатися та адаптуватися до нових завдань. 
  • Попередній досвід у громадському/НУО секторі, як місцевому, так і міжнародному, з аналогічним обсягом і типом роботи буде вважатися перевагою. 

Звітність: 

Адміністративний Асистент звітуватиме Проектному менеджеру згідно процедури, встановленої Help. 

Зацікавлені кандидати, що відповідають вимогам, запрошуються надіслати резюме (CV) англійською мовою на пошту [email protected] якомога швидше. 

Будь ласка, вкажіть назву вакансії як тему листа. Додаткові підтвердження (дипломи, рекомендаційні листи тощо) на цій стадії не потрібні. 

Ми закликаємо кваліфікованих кандидатів надіслати резюме якомога швидше, адже заявки розглядатимуться на поточній основі. 

 


Останні публікації цього розділу:

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних