Адміністративний асистент/ка у ГО “Інститут миру і порозуміння”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ipcg

vacancy_adm
Адміністративний асистент/ка у ГО “Інститут миру і порозуміння”

ГО “Інститут миру і порозуміння” (ІМіП) оголошує конкурс на посаду адміністративного асистента. 

ІМіП є провідною українською неурядовою, неприбутковою організацією, яка допомагає групам та громадам досягати порозуміння в ситуаціях конфлікту та прийнятті важких спільних рішень. Ми підтримуємо громади в досягненні позитивних та стійких змін шляхом діалогу, розбудови їх потенціалу, за допомогою просвіти, навчання, супервізії та менторингу. Команда ГО «ІМіП» має більш ніж 20-річний досвід впровадження та просування відновних практик, таких як медіація, в тому числі в кримінальних випадках, сімейні конференції, кола прийняття рішень та фасилітований діалог. ІМІП працює у громадах та школах 20 областей України. Більше інформації про проекти та організацію можна дізнатися на сторінках https://www.facebook.com/NGO.IPCG та http://ipcg.org.ua/.

Вимоги до кандидатів:

  • досвід роботи секретарем, асистентом програми, асистентом керівника від 1 року;
  • розуміння та прийняття цінностей організації;
  • навички ділового спілкування, чітка, грамотна і розвинена мова;
  • навички адміністративно-господарської діяльності;
  • досвід роботи з первинною документацією;
  • високий рівень самоорганізації, стійкість до стресу;
  • володіння англійською мовою на рівні не нижче середнього;
  • знання MS Office і вміння працювати з офісною технікою;
  • пунктуальність, відповідальність, дисциплінованість, уважність, акуратність;
  • вміння працювати в команді.

Обов’язки:

  • забезпечення безперебійної роботи офісу;
  • прийом відвідувачів;
  • відповідь на вхідні телефонні дзвінки та їх переадресація;
  • робота з кореспонденцією, ведення ділового листування;
  • ведення первинної документації;
  • інформаційно-аналітична підтримка керівника: пошук необхідної інформації, підготовка матеріалів і звітів;
  • робота з витратними фінансами щодо забезпечення офісу;
  • надання допомоги у виконанні робіт з друкування, фотокопіювання;
  • допомога в організації та проведенні заходів і проектів;
  • виконання інших адміністративних завдань у рамках проектів та за завданнями керівника.

Умови праці:

  • повний робочий день;
  • робота в офісі в центрі Києва (метро Печерська);
  • комфортне робоче місце;
  • офіційне працевлаштування;
  • можливі відрядження;
  • робота в громадській організації;
  • молодий та дуже енергійний колектив;
  • можливість розвиватись, у тому числі і беручи участь у навчанні з підвищення кваліфікації.

Очікуваний час початку роботи: 15 лютого 2022 року.

Для участі в конкурсі необхідно надіслати: резюме (не більше 2 стор. формату А4), мотиваційний лист (за бажанням), вказати розмір бажаної заробітної плати. Документи надсилайте на адресу [email protected] з темою листа “Адміністративний асистент”.

Подальше спілкування буде здійснюватися тільки з кандидатами, які зацікавили організацію.


Останні публікації цього розділу:

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій

Фахівець/чиня проектів з протимінної діяльності / HMA Officer