Адміністратор/ка Центру для батьків і дітей “Коло сили” (Київ)
Український фонд “Благополуччя дітей” – одна із найстаріших організацій у сфері захисту інтересів дітей в Україні. Ми прагнемо, аби кожна дитина зростала щасливою та в безпеці завдяки підтримці обізнаних дорослих.
В умовах війни ми зосереджені на підтримці життєвої стійкості, формуванні м’яких навичок та наданні гуманітарної та соціально-психологічної допомоги дітям, батькам, освітянам. Одним з осередків нашої роботи є Центр для батьків і дітей «Коло сили». Сім’ї приходять до нас, у першу чергу, в безпечне місце, яке зміцнює і надихає, приходять відновитися, отримати фахову допомогу, навчитися нового та, врешті, просто поговорити. Адже саме в розмові з іншими людьми ми можемо найкраще осмислити те, що відбувається з нами, і знайти нову опору.
Із діяльністю центру «Коло сили», можна ознайомитися за посиланням.
Ви можете не мати ґрунтовного досвіду організації та проведення заходів, якщо це компенсується управлінськими здібностями, високими комунікаційними навичками, повагою до знань і спільними з нашим Фондом цінностями (про наші цінності тут).
Обов’язки адміністраторки\адміністратора Центру:
- забезпечення адміністративного супроводу заходів Центру: формування списків учасників, комунікація з учасниками, експертами і фахівцями, технічна організація проведення заходів;
- комунікація із клієнтами центру (зустріч особисто, презентація та ознайомлення із центром, телефонні дзвінки, смс-розсилки, електронне листування);
- створення, узгодження та ведення розкладу занять;
- адміністративна координація роботи з підрядними організаціями;
- логістична підтримка заходів проєкту;
- ведення листування із дотримання правил ділового етикету;
- організація та ведення документообігу (електронного та паперового) (в тому числі фінансового) за усталеними шаблонами, а також клієнтської бази;
- господарське та технічне забезпечення, підготовка Центру до занять, свят, тематичних днів;
- підготовка фото та відео з життя Центру/навчальних занять для smm-менеджера та інших спеціалістів;
- виконання інших необхідних для реалізації проєкту завдань на вимогу керівника проєкту;
- дотримання Політик Фонду.
Необхідна кваліфікація:
- вища освіта (гуманітарні науки, адміністрування, менеджмент або суміжні галузі);
- досвід організації просвітницьких/навчальних заходів;
- досвід роботи у соціальній/освітній сфері, в громадських організаціях з дітьми та сім’ями буде перевагою;
- досвід роботи з документообігом буде перевагою;
- грамотна письмова та усна українська мова;
- вміння впевненого користувача комп‘ютера (word, excel, powerpoint, zoom, google-форми та оргтехніки).
Особисті якості:
- гарні комунікативні та організаторські навички, ввічливість, доброзичливість, здатність працювати в команді, гнучкість, людяність та моральні цінності є вашим життєвим кредо;
- уважність до деталей, організованість, відповідальність;
- вміння шукати компроміси, спілкуватися в нестандартних ситуаціях, володіння на практиці методами ненасильницького спілкування;
- здібність до багатозадачності та виставлення пріоритетності завдань;
- вміння самостійно розв’язувати питання та/або пропонувати варіанти розв’язання.
Умови роботи:
- робота терміном на 10 місяців (до завершення проєкту) з перспективою подовження;
- повна зайнятість, можливість працювати за гнучким графіком;
- робота в один з вихідних днів, при цьому є можливість брати вихідний протягом тижня;
- офіційне працевлаштування;
- оплата за результатами співбесіди.
- початок роботи – з вересня 2025 року
- місце роботи: м. Київ, 5 хв. від м.Харківська.
Ми пропонуємо:
- цікаві проєкти та комфортну атмосферу в колективі;
- можливості для особистісного та професійного розвитку;
- команду професіоналів та спеціалістів у своїй галузі;
- конкурентну зарплату.
- профілактику вигорання працівників
Чекаємо на резюме і мотиваційні листи до 18:00 19 вересня 2025 року на електронну адресу: [email protected]. У темі листа вкажіть назву вакансії, на яку претендуєте. Прохання вказувати у мотиваційному листі бажаний рівень заробітної плати та коротко те, що зацікавило вас у нашій вакансії.
Фонд може розглянути заявки до закінчення терміну оголошення, тому закликаємо подавати мотиваційний лист та резюме чимшвидше.
Конкурс триває, допоки ми не знайдемо свою людину.
________________________________________
Діяльність Центру підтримується в рамках проєкту “Комплексна гуманітарна допомога постраждалим від конфлікту жителям України та громадянам третіх країн в Україні, Польщі, Румунії та Молдові”, що здійснюється Фондом в партнерстві з Diakonie Katastrophenhilfe за фінансування Міністерства закордонних справ Німеччини.