Адміністратор/ка проєкту
Обов’язки:
- Консультування з питань ведення документообігу згідно проєктної діяльності в Дніпропетровській області (реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції, реєстрація наказів).
- Консультування з питань формування та забезпечення потреб в товарно-матеріальних цінностях для проєктної діяльності (збір потреб та формування заявок для здійснення закупівель, контроль доставок, облік фактичних витрат).
- Консультування з питань адміністрування заходів, подій та активностей.
- Організаційна підтримка з планування оперативних нарад за напрямами діяльності.
Вимоги до кандидатів:
- Вища освіта
- Досвід роботи від 1 року на аналогічній посаді
- Сильні адміністративні навички
- ПК — впевнений користувач (Word, Excel, Ppt, office 365)
- Знання основ ділового етикету та ділового листування
- високий рівень грамотності української і англійської мови
- організованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність
Ми пропонуємо:
- Дружню команду професіоналів
- Унікальний досвід
- Гідну оплату праці
Зайнятість: повний робочий день.
Чекаємо резюме на [email protected].