Адміністратор офісу в інтернет-видання “Апостроф”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Nastya Kolesnyk

Інтернет-видання “Апостроф” запрошує на роботу Адміністратора офісу.

Обов’язки:

  • прийом і розподіл дзвінків і кореспонденції, відправка листів укрпоштою та новою поштою;
  • зустріч відвідувачів, приготування чаю, кави для гостей і керівництва;
  • ведення ділового листування, підготовка окремих документів за дорученням керівництва, підготовка презентацій та інші завдання, пов’язані з внутрішньою і зовнішньою комунікацією;
  • організація і протоколювання нарад, допомога в організації заходів, поїздок і відряджень, в тому числі, бронювання квитків, готелів;
  • взаємодія з партнерами керівництва;
  • забезпечення життєдіяльності офісу (в тому числі, організація доставки та закупівлі необхідних товарів);
  • виконання інших доручень керівництва.

Вимоги:

  • ввічливість, комунікабельність і дипломатичність;
  • порядність, уважність, старанність, відповідальність;
  • здатність працювати в режимі багатозадачності;
  • знання та дотримання ділового етикету, правил і норм ділового спілкування;
  • уміння працювати з офісною оргтехнікою;
  • вища освіта;
  • вільне володіння українською та російською мовами, знання англійської мови не нижче рівня Intermediate;
  • бажання вчитися і розвиватися.

Ми пропонуємо: конкурентну заробітну плату, дружній колектив та комфортний офіс в центрі Києва.

Просимо направляти ваші резюме із зазначенням бажаного рівня заробітної плати на apostrophe@apostrophe.ua

 


Останні публікації цього розділу:

Swiss TPH шукає Specialist in data management in epidemiology

Фонд Євразія шукає Procurement Officer

Фонд Євразія шукає Procurement Manager

Фонд "Євразія" шукає Finance Manager

Фахівець\чиня з координації напрямку моніторингу, оцінки та звітності Австрійського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з координації напрямку моніторингу, оцінки та звітності Британського Червоного Хреста