Адміністратор(-ка) цифрового освітнього центру (місто Малин Житомирська область)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Khrystyna Kashchuk

Vacancy вакансія(4)
Адміністратор(-ка) цифрового освітнього центру (місто Малин Житомирська область)

Alinea International Ltd. в рамках реалізації Проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» за підтримки Міністерства міжнародних справ, торгівлі і розвитку Канади реалізує пілот зі створення цифрових освітніх центрів у громадах, що постраждали внаслідок війни, або надали прихисток для внутрішньо переміщених осіб. Мета проєкту – розширити доступ до освіти усіх дітей шкільного віку, що проживають у цих громадах. 

Цифрові освітні центри — це :

  • доступ до облаштованого безпечного освітнього простору, засобів навчання (гаджети, книги, дидактика тощо);
  • підтримка дистанційного навчання та викладання (як учнів, так і педагогів);
  • організація індивідуальних і групових занять з учнями;
  • додаткова підтримка учням  у навчанні від педагогів;
  • місце для взаємодії дітей, цікаве і змістовне проведення вільного часу .

Цифрові освітні центри діятимуть у 5 громадах Київщини (Бородянська, Гостомельська, Іванківська, Поліська, Сквирська) та по одній на Житомирщині (Малинська громада) та Чернігівщині (Новобасанська громада). Всього функціонуватиме 7 цифрових освітніх центрів.

Alinea International Ltd. запрошує в команду проекту SURGe адміністратора цифрового освітнього центру, що буде працювати на базі Малинського Ліцею №2, вул. Степана Бандери, 5, м. Малин

Перелік обов’язків адміністратора:

  • здійснювати загальне адміністрування роботи центру (зокрема розробляти розклад занять у центрі, координувати його наповнення, узгоджувати з режимом роботи і розкладом занять школи );
  • забезпечувати організаційно-методичну підтримку вчителів і запрошених лекторів у центрі;
  • супроводжувати дітей під час занять, забезпечувати організаційну підтримку;
  • організовувати та проводити заняття з дітьми;
  • сприяти у формуванні індивідуальних освітніх стратегій учнів, проводити індивідуальні співбесіди з учнями;
  • розвивати лідерство в учнівському середовищі, сприяти громадському самоврядуванню в закладі освіти ;
  • вести облік дітей, що відвідують центр;
  • налагодження ефективної взаємодії з адміністрацією закладу освіти на базі якого функціонує освітній центр; 
  • отримувати та систематизувати зворотний зв’язок від дітей, що братимуть участь в активностях і заняттях центру;
  • здійснювати заміну занять за потреби;
  • готувати періодичні аналітичні звіти про діяльність центрів.

Вимоги до кандидатів:

  • досвід роботи з дітьми та підлітками;
  • відмінні комунікаційні навички та вміння налагоджувати партнерства;
  • організованість;
  • відповідальність і стресостійкість;
  • уміння та навички працювати з технічним обладнанням центру (комп’ютер, принтер, сканер, проєктор, інше);
  • навички координування роботи команди;
  • розуміння освітньої системи України, цінностей та принципів Нової української школи.

Умови роботи:

Заробітна плата та графік роботи встановлюються за результатами співбесіди. Працевлаштування здійснюватиметься через укладання договору з кандидатом як фізичною особою – підприємцем (3 група) строком на 7 місяців.

Робота може виконуватись на умовах суміщення/сумісництва з іншою педагогічною діяльністю в закладі освіти, на базі якого функціонує цифровий освітній центр. 

Резюме українською мовою та мотиваційний лист надсилайте на [email protected] з темою листа “Адміністратор, Малин” до 5 грудня 2022 року.

 

 


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель