Запит цінових пропозицій для укладання рамкової угоди на послуги прибирання офісу ГОВЕРЛА в Києві
ЗАВЕРШЕНО
DAI, виконавець Проекту «Підвищення ефективності роботи та підзвітності органів місцевого самоврядування (ГОВЕРЛА)», що фінансується USAID, оголошує конкурс на надання цінових пропозицій на “Послуги прибирання офісу ГОВЕРЛА в Києві”.
Інформацію щодо цього запиту, технічні вимоги та форми можна отримати за запитом на адресу [email protected] з обов’язковим зазначенням в темі листа “Запит пропозицій RFQ-KYV-25-001 Рамкова угода на послуги прибирання офісу ГОВЕРЛА в Києві”
За результатами розгляду пропозицій буде укладений рамковий договір на надання послуг на один рік (2025-2026).
Цінові пропозиції мають подаватися в електронному вигляді до 17:00 за місцевим київським часом 17 січня 2025 виключно на електронну адресу: [email protected]
Питання щодо цього запиту мають бути надіслані до 15:00 за київським часом 14 січня 2025 року на електронну адресу [email protected]
______________
Питання та відповіді щодо Запиту пропозицій RFQ-KYV-25-001 Рамкова угода на послуги прибирання офісу ГОВЕРЛА в Києві.
Цінові пропозиції мають подаватися в електронному вигляді до 17:00 за місцевим київським часом 17 січня 2025 виключно на електронну адресу: [email protected]
# |
Питання |
Відповідь |
1 |
Оформлення прибиральниць: Чи повинні ми оформити прибиральниць офіційно? Якщо оформлення обов’язкове, то на повну чи мінімальну заробітну плату? |
Прибиральники (прибиральниця) – це персонал, який надає постачальник послуг. Прибиральники належним чином працевлаштовані постачальником послуг, який сплачує їм заробітну платню та здійснив всі необхідні перевірки (документи, благонадійність і таке інше) і який несе за це відповідальність. |
2 |
Квадратура вікон: Яка загальна площа вікон для миття із зовнішньої та внутрішньої сторони? /
|
Квадратура вікон – 70 м2 з однієї сторони (загалом 140 м2). З внутрішньої сторони на вікнах наклеєна бронеплівка і вони підлягають обережному і дбайливому миттю водою і ганчіркою з мікрофібри. |
3 |
Квадратура ковроліну: Яка загальна площа ковроліну, що потребує прибирання?
|
Площа ковроліну приблизно 150 м2, ламінату приблизно 250 м2. |
4 |
Сервісні співробітники: Потрібна людина на ранішнє прибирання (основне прибирання), тобто до 9:00 прибрати і потім людина протягом дня з 09:00 до 16:30(підтримуюче прибирання), вірно?
|
Прибирання потрібно завершити до 8:30, а у разі проведення ранкових заходів і до 8:00 ранку, оскільки о 9:00 ранку вже іде робочий процес. Так, до 16:30 людина здійснює підтримуюче прибирання. Ротація персоналу не бажана. Має бути закріплена одна прибиральниця (друга прибиральниця на заміну у випадку лікарняного, відпустки) на постійній основі для забезпечення обізнаності з офісом, персоналом, правилами внутрішнього розпорядку та з безпекових міркувань. |
5 |
Генеральне прибирання: Чи є у вас точний метраж підлогового покриття, а саме скільки ковроліну, ламінату, плитки?
|
Ламінат – близько 250м, ковролін – близько 150м. Плитка в санвузлах. |
6 |
Генеральне прибирання: Вікна миються з внутрішньої сторони чи з зовнішньої також, який метраж вікон ? Чи є скляні перегородки, чи треба їх мити? |
З внутрішньої сторони броне плівка. Делікатна чистка водою. Мити потрібно з внутрішньої і з зовнішньої сторони. Метраж вікон 70м2 з однієї сторони. Скляних перегородок немає. |
7 |
Генеральне прибирання: М’які меблі: які саме меблі входять до цього переліку та яка їх кількість? Хімчистка меблів також робиться 1 раз на три місяці?
|
Три софи і м’які стільці. Стільців близько 70 шт. Чистка меблів робиться 1-2 рази на рік. |
8 |
Витратні матеріали: Чи вірно ми розуміємо, що ми повинні закласти в прорахунок не тільки матеріали для прибирання офісу, а для забезпечення функціонування офісу, тобто мило, освіжувач повітря, сміттєві пакети, таблетки для посудомийної машини, паперові рушники, туалетний папір? Якщо так, чи може у вас є повний перелік допоміжних витратних матеріалів, які вам потрібні? Та який саме вам потрібен туалетний папір та рушники, чи може є фото дозаторів, щоб ми вірні витратні матеріали заклали?
|
Вірно. Прораховуються не тільки матеріали для прибирання (як то ганчірки, миючі рідини та ін.), але й товари для забезпечення офісу (туалетний папір, паперові рушники, мішки для сміття та ін.). Всі витратні матеріали можуть бути не ексклюзивні, але високої якості. Екологічно небезпечні, без сильних запахів (типу хлорки). Мило рідке. Диспенсери Tork. Повного переліку немає. Можна відвідати офіс для огляду та прорахунку.
|